Ga naar inhoud

F1 GP van België 2012 (Spa-Francorchamps)


Glenn-N

Aanbevolen berichten

Hamilton heeft race strategie via Twitter bekend gemaakt blijkbaar.

Vandaar alle commotie op Twitter. Maar tweet was al snel terug gedelete. Iemand printscreen?

Damn, WTF!! Jenson has the new rear wing on, I have the old. We voted to change, didn't work out. I lose 0.4 tenths just on the straight,' he wrote.

'Nothing I could do. Now, it's about picking up every point I can from there. Jenson should win easy with that speed.'

The tweets were removed a couple of hours later, but the Brit was at it again on Sunday morning, this time posting telemetry data.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just goe! Onnozelaar!!!! Het is een schatje van een patattje, maar véél te onstuimig... Straf vind ik meer dan terecht!

Gadver, die McLaren presteert zo goed en Hamilton heeft weer geen punten kunnen knabbelen...

En al diegene die hier Lewis oneer aandoen, die kon geen kant op, rechts muur, remmen kreeg die iemand in de kont... Hij probeerde nog links weg te schieten, maar de grootste achterlijke is hier Grosjean, dit had erger kunnen aflopen, Romain zag dan ook serieus lijkbleek, hij zal het wel geweten hebben... En ik denk dat Alonso z'n poepke serieus open en dicht is gegaan, maar die heeft ook enorm veel chance gehad...

Voor de rest een vrij sappige en entertainende race, maar voor mij, de Lewisfan, al naar de klote voor bocht 1...

Hamilton niet veel verheerlijken maar kom en dit geval 100% fout van Grosjean en niet meer dan juist dat die 1 race schorsing aan zijn broek krijgt. 10 plaatsen voor een jump start van Maldonado vind ik er wel weer over. Ok, Maldonado is geen heilige, maar dit is een veel te harde straf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hamilton niet veel verheerlijken maar kom en dit geval 100% fout van Grosjean en niet meer dan juist dat die 1 race schorsing aan zijn broek krijgt. 10 plaatsen voor een jump start van Maldonado vind ik er wel weer over. Ok, Maldonado is geen heilige, maar dit is een veel te harde straf.

Zelfs Alonso heb ik al een jump start zien maken.

Volgende race d'Ambrosio in de Renault/Lotus. :party:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hamilton niet veel verheerlijken maar kom en dit geval 100% fout van Grosjean en niet meer dan juist dat die 1 race schorsing aan zijn broek krijgt. 10 plaatsen voor een jump start van Maldonado vind ik er wel weer over. Ok, Maldonado is geen heilige, maar dit is een veel te harde straf.

D'accord, ik verschoot ook van de straf van Maldonado...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Damn, WTF!! Jenson has the new rear wing on, I have the old. We voted to change, didn't work out. I lose 0.4 tenths just on the straight,' he wrote.

'Nothing I could do. Now, it's about picking up every point I can from there. Jenson should win easy with that speed.'

The tweets were removed a couple of hours later, but the Brit was at it again on Sunday morning, this time posting telemetry data.

Dit toont de onvolwassenheid van Hamilton nogmaals aan. Zijn 6de jaar F1 bij een topteam dat toch meestal goed voorin heeft kunnen meedoen, slechts 1 wereldtitel en meer dan een handvol domme acties.

2007 het nieuwe wonderkind met in 2008 de wereldtitel. Maar sindsdien betrokken geweest in talloze onnodige incidenten met begin 2009 het liegate, niet te vergeten in 2008 dat hij dacht dat op het einde van de pitstraat het rode licht niet voor hem gold, enz enz.

Neen, ik ben geen fan van Hamilton. Ik kan zelfs niet veel sympathie voor hem opbrengen. Te veel een wener.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verder, mocht d'Ambrosio Grosjean vervangen op Monza heeft ie wel een zwaar ondankbare taak: een raceweekend rijden in een auto die hij niet volledig kent. Hopelijk brengt hij het er goed van af met vooruitzichten op volgend jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Straf van Maldo is 2 keer 5 plaatsen:

  • 5 voor de valse start
  • 5 voor het incident met Glock waardoor Maldo uitviel

Dat verklaart al beter...
Link naar reactie
Delen op andere sites

FIA, de een is meer gelijk dan een ander.

Wat ik niet snap is dat het niet onmiddelijk tot een actie heeft geleid. Charlie Whiting was al aan het gebaren over jump start op het moment dat het gebeurde. Waarom kreeg hij niet direct de eerstvolgende ronde een drive through aan zijn broek?

De snelheid van reageren op een actie op de baan steekt me de laatste tijd toch wat tegen.

De race zelf was natuurlijk een plaatje :-)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik niet snap is dat het niet onmiddelijk tot een actie heeft geleid. Charlie Whiting was al aan het gebaren over jump start op het moment dat het gebeurde. Waarom kreeg hij niet direct de eerstvolgende ronde een drive through aan zijn broek?

De snelheid van reageren op een actie op de baan steekt me de laatste tijd toch wat tegen.

De race zelf was natuurlijk een plaatje :-)

Idd, dat is ook wat ik dacht toen die kerel in beeld kwam...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Alonso 164

2. Vettel 140

3. Webber 132

4. Raikkonen 131

5. Hamilton 117

6. Button 101

I like.

Het kan nog allemaal, spannend seizoen, zalig vind ik dat!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit toont de onvolwassenheid van Hamilton nogmaals aan. Zijn 6de jaar F1 bij een topteam dat toch meestal goed voorin heeft kunnen meedoen, slechts 1 wereldtitel en meer dan een handvol domme acties.

2007 het nieuwe wonderkind met in 2008 de wereldtitel. Maar sindsdien betrokken geweest in talloze onnodige incidenten met begin 2009 het liegate, niet te vergeten in 2008 dat hij dacht dat op het einde van de pitstraat het rode licht niet voor hem gold, enz enz.

Neen, ik ben geen fan van Hamilton. Ik kan zelfs niet veel sympathie voor hem opbrengen. Te veel een wener.

Zijn gedrag buiten de baan, kan me ook niet volledig bekoren, op het gebied van uitspattingskes dan toch...

Op de baan daarentegen, ben ik volledig voor zijn stijl, alles over hebben om te winnen... Behalve dan die paar sulligheden die die begaan heeft, tzijn er wel wat, maar Hamilton rijdt dan ook altijd voor te winnen, ook al vertrek die 24ste...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid