Ga naar inhoud

F1 GP van België 2012 (Spa-Francorchamps)


Glenn-N

Aanbevolen berichten

Ik vind trouwens dat Schumi de laatste tijd erg clean rijdt. Hij had vandaag ook een paar keer de deur kunnen dichtgooien. Iets wat ie vroeger wrsch had gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan Hamilton nochtans ook niet luchten maar vond dat hij echt wel niks aan dit incident kon doen. Spijtig voor hem maar mijn toegegeven mijn medeleven is niet oprecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens ben ik de enige die dacht dat Lewis, toen die uitstapte, Romain een paar mossels ging verkopen? :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind trouwens dat Schumi de laatste tijd erg clean rijdt. Hij had vandaag ook een paar keer de deur kunnen dichtgooien. Iets wat ie vroeger wrsch had gedaan.

De old guy heeft een paar dingen geleerd van de afgelopen twee seizoenen. Nauwelijks nog betrokken bij incidenten, alleen de mechaniek nog heel laten. Mogelijk volgende keer versnellingsbakwissel (+5 startplaatsen?) aan zijn broek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toegegeven? Hoezo, is dat niet toegelaten?

Bij de meesten mensen gaat de auto voorruit of achteruit eens je de koppeling op hebt laten komen. Als je voor een rood licht staat lijkt me dat niet aangewezen. In de F1 is dat niet anders :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de meesten mensen gaat de auto voorruit of achteruit eens je de koppeling op hebt laten komen. Als je voor een rood licht staat lijkt me dat niet aangewezen. In de F1 is dat niet anders :-)

Had Ceke zijn zin verkeerd geïnterpreteerd denk ik :lol:. Ik meende dat Maldonado zogezegd verklaard had dat hij zijn koppeling had laten schieten om sneller te accelereren. Mi scusi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste keer dat k f1 live zag en tis een schitterende ervaring!

Zo verdomd luid!!! Echt nooit gedacht dat t zo hard zou zijn. Zelfs met oordoppen hoore j t nog goed en voel je t ook. De eerste en de laatse paar ronden waren zonder die dopjes en wanneer ik ze terug uit nam was k onmiddellijk weer overdonderd. Je hoort ze echt over het hele circuit. Een continu gebulder. Wanneer ze voorbij komen klinkt dat eigenlijk verdomd goed, een stuk voller dan op tv.

We stonden in de dubbele linkse en hoeveel volk was daar?!? Bij de 24u zetten we daar rustig een tentje en een bbq naast onze auto aan t circuit. Nu zat t al van s morgena vroeg echt vol! En zoveel nationaliteiten bovendien :)

Wat wel mag gewijzigd worden zijn de schermen, die zijn echt te klein behalve als je echt echt dicht kan. In de dubble lnkse was dat t geval niet... :s entis wel essentieel om de race te beleven!

In t oprijden 1u55 tot aan de afrit. Terugkeer 3u45... Lang leve de uittocht :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet er eens op letten hoe snel alonso tegenstuurt... die kerel wordt geraakt en direct al de handen omdraaien om niet rond te gaan. Die kerel moet reflexen hebben :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid