Ga naar inhoud

Volvo lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

tis een 5cilinder, toch al beter dan een 4 in lijn hé :D

Geplaatst:

tis een 5cilinder, toch al beter dan een 4 in lijn hé :D

Dat wel! Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat rijdt zo'n D3 tov de oude 2.4D. De beste slechte keuze is dat eigenlijk he :D

Geplaatst:

Dat wel! Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat rijdt zo'n D3 tov de oude 2.4D. De beste slechte keuze is dat eigenlijk he :D

Onlangs nog V60 D3 geartronic kunnen bollen, ik vond dat verbazend vlot (163pk)

Geplaatst:

163 pk is dan ook niet weinig he. Toen mijn kameraad in 2005 zijn 320d kocht was dat best een snelle kar (voor een diesel :P).

Geplaatst:

ik ben wel 204 (bejaarde) paarden gewoon hé :D

Geplaatst:

I know :D

ben wel benieuwd naar de nieuwe 8traps automaat. Hoop die dit jaar nog es aan de tand te voelen in de D4 181.

Geplaatst:

Beide uitgebreid gereden, de 2.4D is een motor met meer karakter, de D3 is nerveuzer.

Geplaatst:

Een collega heeft als volgend leasekrel een v60 d4 automaat besteld. Rijdt nu met een d3 en wou wat sneller.

Ik heb die d3 3 jaar geleden ook proefgereden en was toch niet volledig overtuigd. Ging vrij vlot maar bij 3000toeren stopt ie ook echt...was wel een manuele.

Geplaatst:

Nieuwe d4 is wel jammer genoeg een viercilinder

Geplaatst:

Maar naar 't schijnt rijdt die wel lekker.

Geplaatst:

Lijkt slechts een driedeurs te zijn. Hopelijk komen er op zijn minst een paar stijlkenmerken in een uiteindelijke nieuwe Estate.

Geplaatst:

zou eerder boven de V70 vervangen ip een tussenmodel, is wel een concept om de mensen te laten wennen aan de nieuwe stijl....

Geplaatst:

Maar naar 't schijnt rijdt die wel lekker.

Dat is blijkbaar een feit. Ze zouden ook iets met active sound gedaan hebben om het niet teveel als een viercilinder te laten klinken... benieuwdheid.

0-100 voor een V60 D4 8traps is trouwens 7,6 seconden, da's F31 BMW 320dA gebied én dat zou dus écht wel top zijn. Huidige D4 met 6traps zit nog in de 9+ regionen.

Geplaatst:

Polestar S60 droogt de M3 en RS4 af :D

Geplaatst:

Polestar S60 droogt de M3 en RS4 af :D

Is wel een prototype met 508pk en handbak, de polestar S60 die je zal kunnen kopen heeft 'maar' 350pk en een automaat :(

Geplaatst:

ututut, afgedroogd is afgedroogd :D

Geplaatst:

Normaal gezien nog 4 weken wachten tot levering van mijn V40 :-)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

rebel blue :inlove:

img0548lc.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Onze V60 doet het ook nog altijd goed. Zo'n dikke kar eigenlijk. :inlove:

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid