Ga naar inhoud

Opvolger: Audi S6 C7 Avant of BMW F11 M550d

43 leden hebben gestemd

1. 1. Welke kies jij?

• Audi S6 C7 Avant
      25
    • BMW F11 M550d
      18

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Benzine > diesel

Rwd > fwd

Geen van beide zijn echte sportwagens wel autobahn stormers, dan toch maar de 5 maar met lange tanden :)

Geplaatst:

Ga ze beide eens testen, en kijk hoe het verbruik praktisch uitvalt.

Ik zou in ieder geval voor de S6 kiezen, indien mogelijk.

ABT heeft ook al een kitje dat 'm S8-specs geeft. :D

Geplaatst:

voor mij de s6 graag. Brengt meer emoties in mij naar boven dan een m550d

Geplaatst:

150 pk en 300 Nm per liter, leuk, maar ik ben toch benieuwd wat dat op termijn geeft...

Hetzelfde als een S6 op S8 spec.

Bepaalde onderdelen gaan daar niet op berekend zijn en stuk gaan

Geplaatst:

Dit is echt wel een moeilijke beslissing. In mijn geval zou ik eens voor een A6 gaan, om eens niet weer een BMW te hebben. In uw geval zou ik voor de M550d gaan.

Geplaatst:

Ga ze beide eens testen, en kijk hoe het verbruik praktisch uitvalt.

Ik zou in ieder geval voor de S6 kiezen, indien mogelijk.

ABT heeft ook al een kitje dat 'm S8-specs geeft. :D

Ga dan meteen voor een S8 hé :D

Geplaatst:

Deze A6 die Challazer hier voorstelt = :inlove:

Maar als je moet kiezen tussen dat een 550d neem je toch niet die audi?

Zelfs niet als 530d

Gast caoimhin
Geplaatst:

Zelfs niet als 530d

En waarom niet? Boven een 550d mss niet, maar wel boven een 530d. Maar kom, geen diesel hé mensen!

Geplaatst:

En waarom niet? Boven een 550d mss niet, maar wel boven een 530d. Maar kom, geen diesel hé mensen!

Denk dat je beide auto's echt moet rijden om een goed oordeel te maken., het zou me niet verbazen dat de 550 meer rijplezier geeft .....

Geplaatst:

Zelfs niet als 530d

facepalm%20(1).gif

Geplaatst:

Velen snappen hier het concept van een poll ook niet!

Tjah, lastige keuze. Vind zo'n S6 wel vet met zo'n V8 maar die 5 is mooier. Ik ga dus voor een Ferrari 599 GTO :)

toch niet vreemd dat hij een 550i kiest. je zet een benzine tegenover een diesel, terwijl de dieselversie ook in benzine bestaat. in audistal is er niet echt een dieseltegenhanger van de S6.

dus waarom zet je eigenlijk een diesel tegenover een benzine?

Gast caoimhin
Geplaatst:

Denk dat je beide auto's echt moet rijden om een goed oordeel te maken., het zou me niet verbazen dat de 550 meer rijplezier geeft .....

Dan is nog de vraag in hoeverre rijplezier de doorslag geeft in deze poll. En rijplezier is dan nog subjectief, ik kan me voorstellen dat Pieter zijn moeder daar andere criteria aan verbindt dan bv. Porker :D

Geplaatst:

toch niet vreemd dat hij een 550i kiest. je zet een benzine tegenover een diesel, terwijl de dieselversie ook in benzine bestaat. in audistal is er niet echt een dieseltegenhanger van de S6.

dus waarom zet je eigenlijk een diesel tegenover een benzine?

Dat is geen M550i he?

Geplaatst:

Zelfs niet als 530d

Akkoord.

Geplaatst:

facepalm%20(1).gif

Ik zou zeggen,rijd eens met een 5,desnoods een 525 en dan met een audi(al heb k nog niet met de nieuwste A6 gereden maar dat zal waarschijnlijk even 'speciaal' (niet dus) rijden als al z'n tweelingbroers).

Gast caoimhin
Geplaatst:

Toch niet weer die discussie :fp: heb al met wat BMW's gereden, en ik prefereer ook iets anders. Ieder moet zoiets voor zichzelf uitmaken.

Geplaatst:

Gisteren met een nieuwe A6 mogen rijden, en ik moet zeggen dat mij dat prima bevallen is. Qua rijdgedrag was dat naar mijn smaak super (meer dan voldoende vermogen, stug chassis dat toch voldoende comfort biedt, Quattro die goed zijn werk doet en veel vertrouwen geeft bij te snel genomen bochten,...), en vind ook dat de nieuwe A6 er in breakvorm goed uit ziet. Het interieur is wel absoluut niet mijn ding, dat vind ik te speelgoedachtig en leidt te veel af tijdens het rijden.

Dat er hier veel BMW-adepten zitten die bijgevolg hun merk naar voor schuiven is te begrijpen, maar er mag wel wat meer geargumenteerd worden.

Geplaatst:

Ik heb wel al met een nieuwe A6 3.0 TDI Quattro gereden, en ik vond het een zalig machien. Hoewel ik met een 530d rijd, blijft zo'n nieuwe A6 mij ook bekoren. Moest ik vandaag door omstandigheden een nieuwe auto moeten kopen, ik zou zo'n A6 3.0 biturbodiesel S-Line zeker overwegen.

Geplaatst:

Ik heb wel al met een nieuwe A6 3.0 TDI Quattro gereden, en ik vond het een zalig machien. Hoewel ik met een 530d rijd, blijft zo'n nieuwe A6 mij ook bekoren. Moest ik vandaag door omstandigheden een nieuwe auto moeten kopen, ik zou zo'n A6 3.0 biturbodiesel S-Line zeker overwegen.

Dan ga je zeker tevreden zijn van de duw in de rug.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in