Ga naar inhoud

Opvolger: Audi S6 C7 Avant of BMW F11 M550d


Spillies

  

43 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke kies jij?

    • Audi S6 C7 Avant
      25
    • BMW F11 M550d
      18


Aanbevolen berichten

Helaas is nappa niet beschikbaar bij de A6, dus voor de sportzetels kan je alleen kiezen tussen het standaard Milanoleder en het optionele Valconaleder (en stof of alcantara natuurlijk, maar dat boeit hier niet). Dat is dan natuurlijk 2.700euro meer, niet niets...

Is dat een groot verschil met dat nappaleder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En 14.500 euro overnameprijs voor de S6, is dat een goede prijs of is daar particulier meer voor te krijgen (te koop op mobile.de zetten bv.)?
Audi S6 C6 Avant van maart 2007, 185.000km en in goede staat.

6.jpg

2.jpg

10.JPG

Of zijn er hier eventueel geïnteresseerden? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lezen jullie eigenlijk ooit wat ik schrijf? Tuurlijk kan je die S-line speccen zonder het interieur erbij. T is daarom dat het S-line exterieur noemt (Pack Sport Design in België), en dat zit nu ook in de optie lijst. En een hele S-line moet ik niet hebben, de gewone sportzetels zijn mooier, moet al die logo's niet hebben en een sportstuur hebben we ook al.

 

Soms is het wat moeilijk om het te lezen, maar dat doe ik zoveel mogelijk...

 

Heb je last van korte teentjes misschien?

 

In de UK bvb kan je dat niet apart speccen. Maar een BE model dat duurder is zal ook wel beter zijn dan een UK model hééé

 

 

We moeten wij geen A8 hebben, we zijn daar niets mee :lol:

 

't Is niet omdat Lefty hier zijn A8 wil aansmeren dat we überhaupt daarin geïnteresseerd zijn...

 

:roll:

 

Brombeer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas is nappa niet beschikbaar bij de A6, dus voor de sportzetels kan je alleen kiezen tussen het standaard Milanoleder en het optionele Valconaleder (en stof of alcantara natuurlijk, maar dat boeit hier niet). Dat is dan natuurlijk 2.700euro meer, niet niets...

Is dat een groot verschil met dat nappaleder?

 

Milano is vrij hard en grof van structuur in vergelijking met nappa. Met Valcona heb ik geen ervaring dus ik weet niet als het de meerprijs waard is.

 

Als je me vraagt als ik 2.700euro zou betalen voor de upgrade van milano --> nappa zeg ik direct ja. Wereld van verschil!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms is het wat moeilijk om het te lezen, maar dat doe ik zoveel mogelijk...

 

Heb je last van korte teentjes misschien?

 

In de UK bvb kan je dat niet apart speccen. Maar een BE model dat duurder is zal ook wel beter zijn dan een UK model hééé

 

 

 

:roll:

 

Brombeer...

 

Het is hier de CC niet, dus hier wordt er alleen correcte informatie getolereerd en gedraagd zich men serieus!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Milano is vrij hard en grof van structuur in vergelijking met nappa. Met Valcona heb ik geen ervaring dus ik weet niet als het de meerprijs waard is.

 

Als je me vraagt als ik 2.700euro zou betalen voor de upgrade van milano --> nappa zeg ik direct ja. Wereld van verschil!

 

Hmmm ja, ik zal het eens voorleggen thuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En 14.500 euro overnameprijs voor de S6, is dat een goede prijs of is daar particulier meer voor te krijgen (te koop op mobile.de zetten bv.)?

Audi S6 C6 Avant van maart 2007, 185.000km en in goede staat.

6.jpg

2.jpg

10.JPG

Of zijn er hier eventueel geïnteresseerden? :D

 

Is die kar ooit afgeragd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag naar de garage geweest en de bestelling is aangepast;

+ Pack Sport Design
+ Valconaleder (meerprijs van maar een dikke 500euro)
+ Bevestigingsset

Verder nog getwijfeld om dan niet een gewone S-line te nemen, maar die S-linelogo's overal vind ik wat teveel van het goede en de meerprijs voor die velgen is het niet waard (zouden die toch gebruiken als wintervelg) en ook nog getwijfeld om de inlegplaatjes up te graden naar Carbon Altas, maar die waren eigenlijk ook te duur terwijl de standaard inlegplaatjes mooi genoeg zijn.

Ik ben blij, die A6 is nu eindelijk af!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Milano is vrij hard en grof van structuur in vergelijking met nappa. Met Valcona heb ik geen ervaring dus ik weet niet als het de meerprijs waard is.

 

Als je me vraagt als ik 2.700euro zou betalen voor de upgrade van milano --> nappa zeg ik direct ja. Wereld van verschil!

 

Valcona en nappa is kloten gelijk zo blijkt, de verkoper wist me dat te vertellen. Mooie marketing van Audi dan hierover!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgezien van wat er onder de motorkap ligt bedoel je

Achja, heb er al vrede mee genomen. De meerprijs is het eigenlijk echt niet meer waard voor de extra taksen en terwijl dat deze A6 maar een tiende trager is dan de S6 die we nu hebben. Dus daar gaan we 't verschil niet voelen.

Alleen het geluid hé, dat zal ik wel missen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Ongelofelijk toch hoe mensen die 9/10 nog nooit met 1 van beide modellen gereden hebben, een uitgesproken mening poneren over welke kar te kiezen op basis van rij-eigenschappen.

 

 

:lolz: :lolz:

 

Fcuking nagels met koppen !! Dit vat gewoon 95% van de cafépraat die ge hier constant leest samen. :lol:

 

 

Er zijn maar enkele prioriteiten in zoverre ik uw moeder "ken":

 

(...)
mis ik nog iets?

 

Hmm... Ik heb het gevoel dat wij hier iets missen :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid