Ga naar inhoud

Opvolger: Audi S6 C7 Avant of BMW F11 M550d


Spillies

  

43 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke kies jij?

    • Audi S6 C7 Avant
      25
    • BMW F11 M550d
      18


Aanbevolen berichten

Sowieso voor dat s-line exterieur pack gaan....

 

Als ik me niet vergis kan je in BE dat speccen zonder het interieur erbij. Maar als je dan toch zwart interieur neemt, dan zou ik daar ook voor s-line trim gaan. Enige reden om dat niet te doen is omdat je dan gebonden zit aan dat zwart.

 

En kies eens een deftige kleur!!!

 

LED koplampen. :inlove:

 

²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ofwel weet ik niet waarover ik praat maar 12.6 L/100KM vind ik nu eerlijk gezegd niet zo een drama.

 

Als wij op skiverlof gaan met onze RRS SDV6 mét dakbox op het dak mag je er gerust nog een litertje (en zelfs meer) bijdoen.

 

Mijn Evoque (met zware voet) SD4 190pk gebruikt gemiddeld +11L/100KM.

Ik doelde eigenlijk op het feit dat de tank weer leeg was. ;)

Die 12,6l/100km was toen het momenteel verbruik en ik was 30 aan het rijden... :D

En was dit maar waar, ik zit aan 17l autostrade met die auto en 24l als ik ga raggen.

+ Mijn moeder mag blij zijn als ze 400km met een tank kan doen (80l), ze doet wel altijd korte stukjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso voor dat s-line exterieur pack gaan....

 

Als ik me niet vergis kan je in BE dat speccen zonder het interieur erbij.

Lezen jullie eigenlijk ooit wat ik schrijf?

Tuurlijk kan je die S-line speccen zonder het interieur erbij. T is daarom dat het S-line exterieur noemt (Pack Sport Design in België), en dat zit nu ook in de optie lijst.

En een hele S-line moet ik niet hebben, de gewone sportzetels zijn mooier, moet al die logo's niet hebben en een sportstuur hebben we ook al.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zouden mijn moeder daar geïnteresseerd in zijn? :s

 

Geen idee ik zouden het toch een goed voorstel vinden!

 

Kijk naar de positieve kanten!

 

V8, diesel, TV, 20" en je kan nog steeds gaan pimpen met de auto van je mama?

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee ik zouden het toch een goed voorstel vinden!

 

Kijk naar de positieve kanten!

 

V8, diesel, TV, 20" en je kan nog steeds gaan pimpen met de auto van je mama?

 

 

  :lolz:

 

 

Maar het is wel v6 diesel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow leftlane zalige car, komt er hier geen topicje van? Klinkt interessant, 280 km/h, zuinig, ik veronderstel gechipped?

Is deze dan de vervanger van je crazy rs6?

er zat nog een 535d tussen

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zat nog een 535d tussen

Ja juust juust die is wrs ook al versleten ondertussen? Ik herinner me nog de zotte verhalen op het vroegere autoforum. Meen mij zelf iets te herinneren van een trip naar MTM voor die uitlaat en velgen ofzo. Het was echt een prachtige wagen en die 535d ook. Maar die A8 ziet er mij ook wel een leuke reisgezel uit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan ook dingen online verkopen ipv alles aan spillies proberen aan te smeren, maar je hebt gelijk, tot dusver werkte het

Als die nog altijd een (nieuw) setje MTM Bimoto's met de gepaste ET waarde heeft ben ik wel geïnteresseerd, maar ik vrees ervoor!

Maar dan kan ik een tripje naar Wettstetten plannen, altijd leuk.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

We moeten wij geen A8 hebben, we zijn daar niets mee :lol:

 

't Is niet omdat Lefty hier zijn A8 wil aansmeren dat we überhaupt daarin geïnteresseerd zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je kan zou ik sowieso het betere leder nemen. Zowel BMW als Audi zijn de laatste jaren echt erbarmelijk op vlak van standaardleder.

Vond ik ook op 't autosalon, en zeker aangezien we op de S6 ook Valcona leer hadden (doordat we geen sportzetels genomen hadden) en dat was echt prachtig leer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je kan zou ik sowieso het betere leder nemen. Zowel BMW als Audi zijn de laatste jaren echt erbarmelijk op vlak van standaardleder.

hmm zal afhangen van het model zeker? Ik had nu meteen standaard het beste leder en 't is inderdaad veel fijner dan voordien.

 

Audi is brol.

BMW = bucht met wielen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid