Gast Geplaatst: 19 april 2013 Geplaatst: 19 april 2013 bij dat soort foto's valt mij altijd op hoe weinig vorm nieuwe auto's hebben en hoeveel opsmuk (gaten en strepen in panelen) ze hebben tov de oudere modellen, terwijl die vaak niet minder mooi zijn. Quote
William Blake 2.844 Geplaatst: 22 april 2013 Geplaatst: 22 april 2013 Performance van de V6 valt me wat tegen precies. 100-200 in 12-13 sec.. terwijl de V8 dat in 8 ofzo doet Quote
tato 1.911 Geplaatst: 28 april 2013 Geplaatst: 28 april 2013 Vandaag even bij de Jaguar-dealer gestopt. Daar stonden er 2 buiten en eentje in de toonzaal. De zwarte V6 kost een £ 76k en voor de babyblauwe V8 moest je £82k inwisselen om 'm mee te pakken. Quote
flupke73 10.963 Geplaatst: 29 april 2013 Geplaatst: 29 april 2013 config gemaakt: TE duur hopelijk is de coupé goedkoper en niet caymangewijs NOG duurder Quote
Gast Geplaatst: 29 april 2013 Geplaatst: 29 april 2013 ik vind het een mooie auto, alleen valt mij altijd op dat ik de voorkant niet bij de achterkant vind passen. Achterkant is scherp gelijnd en breed waar de voorkant wat braver is. Quote
Salokin 9.015 Geplaatst: 6 juni 2013 Geplaatst: 6 juni 2013 Gisteren voor het eerst in het echt gezien en gehoord, de sound van die V8 is magistraal. Quote
tuscani 11.814 Geplaatst: 6 juni 2013 Geplaatst: 6 juni 2013 jag's klinken altijd vet (toch de R's) 'k heb een klant die met een XKR cabrio rondbulderd de roffel die daaruitkomt moet zalig zijn om te horen als je cabrio bolt. al vrees ik dat het misschien ook snel gaat hinderen. men kapper had immers een Z4 35i met eisenmann (2 dubbele) en heeft hem weer verkocht omdat hij hoofdpijn kreeg van het constante geluid. Quote
Parsifal 4.591 Geplaatst: 7 juni 2013 Geplaatst: 7 juni 2013 jag's klinken altijd vet (toch de R's) 'k heb een klant die met een XKR cabrio rondbulderd de roffel die daaruitkomt moet zalig zijn om te horen als je cabrio bolt. al vrees ik dat het misschien ook snel gaat hinderen. men kapper had immers een Z4 35i met eisenmann (2 dubbele) en heeft hem weer verkocht omdat hij hoofdpijn kreeg van het constante geluid. Dat is ook weer zo'n bullshit excuus van die typische idioten. Waarom haalt hij de eismann er niet af? Bij zo'n uitleg denk ik steeds... "wat heeft hij nu weer verzonnen om te zeggen dat die kar eigenlijk wat te duur was" Quote
abtler 4.525 Geplaatst: 7 juni 2013 Geplaatst: 7 juni 2013 Van het weekend hier eens binnen duiken en de F van kortbij bekijken. http://www.jaguar.com/be/nl/about_jaguar/news_and_pr/knokke 'Onze' dealer in Hasselt heeft het volgens mij te druk met de helft van garage en showroom om te bouwen naar Honda verdeler om zijn klanten te informeren. Ben benieuwd hoelang Jaguar de 'onder-een-dak' constructie goed vindt ...... of misschien heb ik iets gemist inzake samenwerking. Quote
tuscani 11.814 Geplaatst: 7 juni 2013 Geplaatst: 7 juni 2013 Dat is ook weer zo'n bullshit excuus van die typische idioten. Waarom haalt hij de eismann er niet af? Bij zo'n uitleg denk ik steeds... "wat heeft hij nu weer verzonnen om te zeggen dat die kar eigenlijk wat te duur was" goh, te duur zou ik niet zeggen. maar hij is ondertussen al tegen de 60 dacht ik. dus kan zijn stelling wel begrijpen. zijn huidige wagens zijn momenteel een fiat 500c, een mercedes E cabrio, een discovery 4 en een alfa gt junior. Was vroeger een trouwe porschefan. Quote
gewoon ik 8.377 Geplaatst: 7 juni 2013 Geplaatst: 7 juni 2013 goh, te duur zou ik niet zeggen. maar hij is ondertussen al tegen de 60 dacht ik. dus kan zijn stelling wel begrijpen. zijn huidige wagens zijn momenteel een fiat 500c, een mercedes E cabrio, een discovery 4 en een alfa gt junior. Was vroeger een trouwe porschefan. duidelijk dat het een kapper is. Quote
tuscani 11.814 Geplaatst: 7 juni 2013 Geplaatst: 7 juni 2013 ik ging nog schrijven dat hij voor zijn vriend een aygo gekocht heeft voor zijn verjaardag, maar dat leek me al duidelijk genoeg. 1 Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 14 juni 2013 Geplaatst: 14 juni 2013 Dit of een Boxster... ik zou het niet weten Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 14 juni 2013 Geplaatst: 14 juni 2013 De Boxster zal wellicht beter rijden. Maar de F-type is belachelijk knap En ik denk qua 2dehands waarde in de toekomst, dat hij last gaat krijgen van het Jaguar probleem. Hoop ik Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 20 juni 2013 Geplaatst: 20 juni 2013 Daarstraks eentje gezien met garageplaten, de V6. Trok in de verte eens door, ja goeienavond Heerlijk geluid, dikke ketel, droomkar! Quote
Quill 189 Geplaatst: 21 juni 2013 Geplaatst: 21 juni 2013 Maandag ook een V6 op garageplaten gespot in Gent. In't zilver. Echt belachelijk knap en wat een geluid voor een V6. Schitterend.Keuze tussen dit en een Boxster, los van het prijsverschil, direct de Jaguar. Zou hem wellicht zelfs boven een 991 kiezen. Na een testrit zou die mening wel herzien kunnen worden uiteraard. Quote
flupke73 10.963 Geplaatst: 21 juni 2013 Geplaatst: 21 juni 2013 Vandaag op onze unief. schitterendecamouflage!!! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.