bossie 238 Geplaatst: 20 april 2017 Delen Geplaatst: 20 april 2017 Ook liever uwe spyder ,het waardeverlies alleen al op de jag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.132 Geplaatst: 20 april 2017 Delen Geplaatst: 20 april 2017 Ge kunt die dingen kopen na het waardeverlies he. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kefkie 2.220 Geplaatst: 20 april 2017 Delen Geplaatst: 20 april 2017 Mijn huisdokter gebruikt de zijne ook als daily. En hij rijdt er bijna altijd open mee rond. Ik snap het ook totaal niet dat hier een 4-cilinder in komt. Ik rij nu zelf met een 4-cilinder turboding rond in een Leon en zou het niet meer moeten hebben, het is nu geen vergelijk met een F-type qua koets of motor maar toch. Toegeven, komt wel oké van z'n plek (0-100 in 6.8 sec en topt rond de 255), maar het minste dat je er mee gas geeft, geeft die motor een gevoel dat je hem pijn doet en misbruikt tot en met. Terwijl mijn vorige auto, een E39 met 6-cilinder. Kwam minder vlot van z'n plek maar voelde een pak aangenamer aan om mee te rijden of eens gas mee te geven. Het enige voordeel van de 4-cilinder nu is het verbruik. 8 a 9 ltr ipv 14 a 15ltr. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bossie 238 Geplaatst: 20 april 2017 Delen Geplaatst: 20 april 2017 3 uur geleden zei ir_fuel: Ge kunt die dingen kopen na het waardeverlies he. Heb deze winter naar ene weesten kijken,cabrio nog geen 2 jaar oud en 27000 km en 47000 euro. Er ging meer dan 40000 euro af t.o.v de nieuwprijs. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.161 Geplaatst: 20 april 2017 Delen Geplaatst: 20 april 2017 Typisch Jaguar. Als je er eentje haalt (zeker de duurdere Jags) van een 3-tal jaar oud met 50- tot 80-duizend km (of zelfs veel minder als het echte plezierwagens zijn) dan spaar je tot 2/3e van de nieuwprijs uit. Absurd. Dan zijn ze prijs/kwaliteit wél correct. Aan nieuwprijs absoluut niet, geen enkele (XE, XF, XJ, F, F-Pace). Imo. Porsche-prijzen, ja, maar eigenlijk geen premium afwerking of materialen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BlackFox 2.079 Geplaatst: 20 april 2017 Delen Geplaatst: 20 april 2017 F-type De enige auto die ik op termijn als potentiële vervanger van de S2000 zie. V6s, uiteraard. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martini Racing 2.542 Geplaatst: 20 april 2017 Delen Geplaatst: 20 april 2017 2 uur geleden zei gTa: Typisch Jaguar. Als je er eentje haalt (zeker de duurdere Jags) van een 3-tal jaar oud met 50- tot 80-duizend km (of zelfs veel minder als het echte plezierwagens zijn) dan spaar je tot 2/3e van de nieuwprijs uit. Absurd. Dan zijn ze prijs/kwaliteit wél correct. Aan nieuwprijs absoluut niet, geen enkele (XE, XF, XJ, F, F-Pace). Imo. Porsche-prijzen, ja, maar eigenlijk geen premium afwerking of materialen. Ik vind een XJ wel nog deftig afgewerkt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.132 Geplaatst: 20 april 2017 Delen Geplaatst: 20 april 2017 3 hours ago, gTa said: Dan zijn ze prijs/kwaliteit wél correct. Een F Type V6S is toch meer dan 47K waard? Dat is de prijs van een M240i 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dimitri 571 Geplaatst: 20 april 2017 Delen Geplaatst: 20 april 2017 3 uur geleden zei Martini Racing: Ik vind een XJ wel nog deftig afgewerkt. Misschien, maar de concurrentie doet het toch stukken beter. Als je het interieur van de XJ gaat vergelijken met de S of 7, dat is de dag tegen de nacht. Niet alleen qua afwerking, maar ook beleving en dergelijke. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 2 augustus 2017 Delen Geplaatst: 2 augustus 2017 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Speedhunter 4.228 Geplaatst: 5 augustus 2017 Delen Geplaatst: 5 augustus 2017 Op 20-4-2017 om 15:19 zei kefkie: Ik snap het ook totaal niet dat hier een 4-cilinder in komt. Ik rij nu zelf met een 4-cilinder turboding rond in een Leon en zou het niet meer moeten hebben, het is nu geen vergelijk met een F-type qua koets of motor maar toch. Toegeven, komt wel oké van z'n plek (0-100 in 6.8 sec en topt rond de 255), maar het minste dat je er mee gas geeft, geeft die motor een gevoel dat je hem pijn doet en misbruikt tot en met. Terwijl mijn vorige auto, een E39 met 6-cilinder. Kwam minder vlot van z'n plek maar voelde een pak aangenamer aan om mee te rijden of eens gas mee te geven. Het enige voordeel van de 4-cilinder nu is het verbruik. 8 a 9 ltr ipv 14 a 15ltr. Heel simpel te verklaren denk ik: zo'n 4 cilinder verkoopt goed. Mensen houden van het uiterlijke zeer sportieve pakket met een fiscaal vriendelijkere motor in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.