Stephane 1.694 Geplaatst: 21 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2012 Ach... Je bent onwetend! jij mag dat vinden, maar 280 pk puur op de voorwielen zonder LSD of gelijkaardigs zorgt ervoor dat je in een rookwolk ondersturend rechtdoor gaat daar waar de bocht begint... geloof me, ik heb ooit een 147GTA de sporen gegeven, dat is een russische roulette iedere keer je de bocht ingaat... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lotuzzz 15.229 Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 Ik heb nu zelf zo'n Opel onderstuurmonster en alle verhalen zijn waar. Zou er niet mee kunnen leven als enige wagen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
brjefs 14.458 Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 jij mag dat vinden, maar 280 pk puur op de voorwielen zonder LSD of gelijkaardigs zorgt ervoor dat je in een rookwolk ondersturend rechtdoor gaat daar waar de bocht begint... geloof me, ik heb ooit een 147GTA de sporen gegeven, dat is een russische roulette iedere keer je de bocht ingaat... Valt toch mee? Heb een paar maanden geleden met een 156 GTA gereden en vond dat nog redelijk oké sturen, of toch beter dan ik had verwacht Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TomT 2.050 Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 Golf VI 2.0TDI R-line: - ruimte - verkrijgbaar zonder ESP, ASR wel uit te schakelen, dus alle fun die je maar kan hebben - echt zot veel grip met de 18" sportsloefen, stuurt ook leuk - looks laten hem uit de grijze massa springen - onderhoudskosten zijn een pak lager dan bij een GTI Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TomT 2.050 Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 Golf VI 2.0TDI R-line: - ruimte - verkrijgbaar zonder ESP, ASR wel uit te schakelen, dus alle fun die je maar kan hebben - echt zot veel grip met de 18" sportsloefen, stuurt ook leuk - looks laten hem uit de grijze massa springen - onderhoudskosten zijn een pak lager dan bij een GTI Bijvoorbeeld:http://suchen.mobile...Features=EXPORT Wie weet nog wel ergens een eindereeks te vinden in 2.0TDI bij bepaalde dealers met weinig of geen kms hier in België. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.580 Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 Bijvoorbeeld: http://suchen.mobile...Features=EXPORT Wie weet nog wel ergens een eindereeks te vinden in 2.0TDI bij bepaalde dealers met weinig of geen kms hier in België. Top Motors zeker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TomT 2.050 Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 Top Motors zeker. Haha neenee. Enkel nog 1.6TDI Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 Golf VI 2.0TDI R-line: - ruimte - verkrijgbaar zonder ESP, ASR wel uit te schakelen, dus alle fun die je maar kan hebben - echt zot veel grip met de 18" sportsloefen, stuurt ook leuk - looks laten hem uit de grijze massa springen - onderhoudskosten zijn een pak lager dan bij een GTI je hebt ook een golf 6 gtd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.580 Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 Haha neenee. Enkel nog 1.6TDI Oei. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stephane 1.694 Geplaatst: 21 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2012 Valt toch mee? Heb een paar maanden geleden met een 156 GTA gereden en vond dat nog redelijk oké sturen, of toch beter dan ik had verwacht heeft ook beetje meer gewicht dat het temperament een beetje tempert he... versta me niet verkeerd, ik vond dat zeker plezant, maar ik ben nu 7 jaar ouder, niet langer single, en in de toekomst zullen er ook klein mannen aankomen, en ik zou niet willen dat zo'n onderstuurmonster mijn vriendin/toekomstig kind de kant in jaagt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stephane 1.694 Geplaatst: 21 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2012 Golf VI 2.0TDI R-line: - ruimte - verkrijgbaar zonder ESP, ASR wel uit te schakelen, dus alle fun die je maar kan hebben - echt zot veel grip met de 18" sportsloefen, stuurt ook leuk - looks laten hem uit de grijze massa springen - onderhoudskosten zijn een pak lager dan bij een GTI waar haal jij dat een onderhoudskost van een gti hoger ligt dan die van een gewone (diesel) golf? komen van fabriek af toch allemaal met longlife olie = 30,000km/2jaar interval Haha neenee. Enkel nog 1.6TDI bij ons ook enkel nog 1,6 in stock je hebt ook een golf 6 gtd inderdaad, maar volgens een review die ik gelezen heb, erg zwaar op de neus, waardoor hij op bochtige ardennenwegen wordt losgereden door een 147 1,9d 115pk - daarvoor alleen mag ik dat niet uit de vergelijking zetten natuurlijk. maar ik vrees voor de dagelijkse km die ik doe woon/werk: dat is voor een wagen met dpf te weinig vrees ik Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Salokin 8.216 Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 een golf 6 rijdt echt een pak beter dan een golf 5 en staat ook optisch strakker. Hoewel ik bij de lancering van de 6 nooit een 5 voor een 6 zou inruilen, gaat mijn voorkeur nu lichtjes naar een golf 6. Maar een golf blijft een golf, een grijze muis in de massa, en dat verschijft mij weinig rijplezier. dan ga ik al bijna meteen kijken naar een GTI. In GTI trim twijfel ik meer, want de 6 GTI heeft die "elektronische sper" waarbij eigenlijk de auto aan het remmen gaat, en het esp kan niet meer afgesloten worden, waardoor een levendige achterkant wordt uitgewist... efficient, dat wel, maar minder leuk bij het spelen, hoewel een 6 dan weer meer vermogen heeft. ivm dsg/manueel, ik rijd liefst nog steeds manueel, Ann heeft nog nooit automaat gereden, DSG is wel leuk, maar ik begrijp niet waarom zoveel mensen dat een meerwaarde vinden op een GTI? Trouwens elke 60k een olieverversing voor de DSG-bak, daar hangt toch ook weer een prijskaartje aan... ook daar weer, die vierwielaandrijving vraagt extra kosten elke 60k en je moet dat gewicht steeds meesleuren, en dan vind ik snelheid in de bochten leuker dan straight line speed. Ik vrees dat een R32 (trouwens afschuwelijk lelijk chrome bumperstuk) daar verliest van een GTI. Een schone vrouw vraagt ook kosten maar daarom zal ik geen lelijk exemplaar nemen. Een GTI vind ik nogal steriel qua rijbeleving, een R32 is een pak amusanter. Alleen al die plofjes bij het terugschakelen . Euh, juist! Pfff pauper Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Parsifal 3.771 Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 OPLOSSING VOOR AL JE PROBLEMEN!! http://www.autofans.be/nieuws/officieel/24511-iets-dichter-bij-de-focus-st-renault-megane-estate-gt-220 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.215 Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 waar haal jij dat een onderhoudskost van een gti hoger ligt dan die van een gewone (diesel) golf? komen van fabriek af toch allemaal met longlife olie = 30,000km/2jaar interval Ik dacht dat een diesel meer kost in onderhoud dan een benzine. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stephane 1.694 Geplaatst: 22 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2012 Ik dacht dat een diesel meer kost in onderhoud dan een benzine. bij volkswagen valt dat allemaal nog te vergelijken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TomT 2.050 Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 waar haal jij dat een onderhoudskost van een gti hoger ligt dan die van een gewone (diesel) golf? komen van fabriek af toch allemaal met longlife olie = 30,000km/2jaar interval Naar gewoon onderhoud misschien niet, maar het verschil in verbruik zal toch wel al de moeite zijn als deze moet dienen als daily, niet? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.215 Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 Dat zijn geen onderhoudskosten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.