Ga naar inhoud

Audi C7 RS6


Phil

Aanbevolen berichten

Perfect zo alles blacked out. Auto ziet er ondanks z'n afmetingen zeer compact uit.

Nu ge 't zegt! Ding lijkt bijna kleiner dan een A4 Avant, zo op foto.

 

In 't echt zal 'ie wel z'n volume uitstralen, denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Ligt het aan mij, of ...

 

- C5 RS6 (zoals de Lefty de zijne) = drama, door o.m. de enorme, uitgeklopte wielkassen en de fantastische V8-bellow

- C6 RS6 = drama, door de huilende V10 biturbo met zo'n bonkers vermogen en z'n sublieme flared wheelarches

- C7 RS6 = no drama?

 

Zal wel supersnel zijn en goed rijden, maar ... komt me over alsof de efficiëntie 't emotionele weggomde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt het aan mij, of ...

 

- C5 RS6 (zoals de Lefty de zijne) = drama, door o.m. de enorme, uitgeklopte wielkassen en de fantastische V8-bellow

- C6 RS6 = drama, door de huilende V10 biturbo met zo'n bonkers vermogen en z'n sublieme flared wheelarches

- C7 RS6 = no drama?

 

Zal wel supersnel zijn en goed rijden, maar ... komt me over alsof de efficiëntie 't emotionele weggomde.

 

Dat is volgens mij een trend die we meer en meer gaan zien :(

 

Blijft toch een moddervette kar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind 'm ook vet, hoor. :inlove: Maar 't was de sound insaide en dat continue accelereren zonder onderbreking die me dat deed denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Even van het S/RS lovers topic van AF overgenomen gezien dit uberdikke foto's zijn en echt uitstralen hoe een rs6 hoort te zijn. Eerst vond ik hem wat braafjes maar deze foto's bewijzen het tegendeel.


osrz.jpg
xa22.jpg
sg6r.jpg
v83g.jpg
1bjq.jpg
3kcb.jpg
j0q4.jpg
rj67.jpg
pe7r.jpg
 

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd genoeg lijken RS Avant-modellen steeds te kloppen en er te staan, terwijl ik dat niet heb bij een RS5 of RS7.

 

Zowel de nieuwe RS4 als RS6 Avant kloppen gewoon qua looks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit ding live gezien (ook aan het werk) op Le Mans.

WTF zo'n dikke kist!! :o

 

Ik vind de huidige RS4 bloedmooi, qua lijnen en uitstraling benadert dat voor mij de perfectie. Agressief en toch verfijnd. Opvallend en toch understated.

Maar de RS4 ziet eruit als een amechtige Renault 4 GTL naast de onwijs crazy brute RS6. WTF!! :shock:

 

Klinkt ook erg lekker. Ik denk dat 'ie een pak luider is dan de RS4 want die was niet te horen en de RS6 duidelijk wel.

 

Mooiste van het trio RS6/M5/E63AMG imo.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoe vet was dat. :lolz:

 

1e ronde van de Ferrari Trofeo, voorlaatste rechte lijn. 2/3e van het veld Ferrari's passert vulle pulle ... dan eventjes niks ... dan de RS6 safety car aan dezelfde snelheid, met de zwaailichten aan, dan weer eventjes niks ... en dan het laatste 1/3e van de deelnemers. Schitterend zicht, leek écht alsof de Safety Car al 1 ronde full pull had meegereden en al 1/3e van het veld had ingehaald. :lolz:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een kist  :inlove: . Bodykit vind ietsje té, de vorige had een hoger sleper-gehalte en dat kon ik wel appreciëren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat is 't minste wat je kan zeggen. Van alle kanten, maar zeker vooraan is 'ie ongelofelijk in your face. Niks understatement, maar één en al bonkersness. Eigenlijk wel goed zo, want Audi was mij de laatste jaren véél te saai en koel-gepollijst qua looks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een kist  :inlove: . Bodykit vind ietsje té, de vorige had een hoger sleper-gehalte en dat kon ik wel appreciëren. 

Vanmiddag een A6 station in de overpoort gezien met een 13-in-een-dozijn huisvader achter het stuur; liep erlangs en plots vielen de geperforeerde remmen op. Achteraan 2 grote uitlaten, maar geen logo.

Ongelooflijk, dat is nog anoniemer dan het model ervoor eigenlijk :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid