Alexis 5.938 Geplaatst: 15 april 2013 Geplaatst: 15 april 2013 En naar het schijnt was @@Phil als een absolute maniak aan het karren met die Golf VII ecodoos! Quote
Beau 3.909 Geplaatst: 15 april 2013 Geplaatst: 15 april 2013 En naar het schijnt was @@Phil als een absolute maniak aan het karren met die Golf VII ecodoos! Die kist bleef me maar op de hielen zitten. Quote
Thebiemerke 5.382 Geplaatst: 15 april 2013 Geplaatst: 15 april 2013 En naar het schijnt was @@Phil als een absolute maniak aan het karren met die Golf VII ecodoos! True, ik was maar aan 't pushen en Phil bleef maar plakken Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 15 april 2013 Geplaatst: 15 april 2013 Die kist bleef me maar op de hielen zitten. hij anticipeerde beter? :p Quote
Soundstorm 2.632 Geplaatst: 15 april 2013 Geplaatst: 15 april 2013 Merci PJ! Het weer heeft zeker enorm geholpen bij het succes van de dag, maar ge hebt echt knappe baantjes uitgezocht! Zeker voor herhaling vatbaar, zelfs op dezelfde dag Dikke merci aan @asseri ook natuurlijk. Beschikbaar stellen van karretje waar dan ook deftig mee gekart mag worden wordt zeker op prijs gesteld! Die kist is echt veel te plezant hé. Zo'n simpel dingetje, maar toch zo veel plezier. Wij zaten trouwens op een verbruik van +/- 14 liter en een gemiddelde gps snelheid van 63kmh. Zowel 's morgens als in de namiddag. Het aanwezig zijn van grip zorgde er in de namiddag voor dat we et lagere gemiddelde door de trage stukken tussen verkeer toch omhoog kregen eens de vrijheid er was. En naar het schijnt was @@Phil als een absolute maniak aan het karren met die Golf VII ecodoos! Amai nog niet! Ik moest echt alles open trekken om die bij te houden. Zo vroeg dat hij altijd op de gas ging in de bocht! Het was van smijten en blijven gaan om toch in zijn gat te blijven hangen. Quote
Spillies 1.595 Geplaatst: 15 april 2013 Geplaatst: 15 april 2013 Ergens foto's van dit evenement? Quote
fonny 275 Geplaatst: 15 april 2013 Geplaatst: 15 april 2013 Ergens foto's van dit evenement? Op Bimmerboard verschijnen toch al veel foto's. Quote
fonny 275 Geplaatst: 15 april 2013 Geplaatst: 15 april 2013 Topdagje! Blij dat ik last minute nog een copiloot heb kunnen ronselen, want om zo een hele namiddag alleen in de wagen te zitten. Veel heeft hij echter niet moeten doen, ik was wel zo slim om achter Asserti en Soundstorm te rijden die de rondrit 's morgens al eens hadden gedaan om te kijken voor aanpassingen en omlegging e.d. Gewoon knallen achter iemand die de baan al beter kent dan ik, ideaal! Eerste stuk vond ik persoonlijk het zaligste. Mooie wegen in Nederland die er heel goed bijliggen, veel grip op de 'kiezel in tarmac'-achtige ondergrond! Tweede stuk wat meer fietsers, tegenliggers, typische Belgische wegen etc Wou dat ik wat langer had kunnen napraten om verhalen uit te wisselen.. Gemiddeld verbruik van Gent - Maldegem + rondrit was 12,52l / 100km. Best in orde vind ik! Zeker aangezien ik er de hele dag toch flink de zweep op heb gelegd.. De S2000 heeft zijn funpotentieel toch nogmaals bewezen. Destijds tijdens een ritje samen met Avantus in gelijkaardig gebied besloten dat ik ooit zo'n wagen wou, en er nu zelf rijden = heerlijk Wel een nipt momentje tijdens de tweede stint toen er uit het niets een blauwe Elise met NL-plak achter me reed. Deed gezellig mee, maar toen Soundstorm plots een afslag gemist had en afremde waarop ik ook vrij stevig in de remmen ging zag ik in mn achteruitkijkspiegel de neus van de Elise al zoekend en schuivend tot stilstand proberen komen. Me dan maar een metertje naar links gezet in het gras, de Elise kwam me langs rechts (ook met twee wielen int gras) voorbijgeschoven. Gelukkig besloot ie daarna om toch maar alleen verder te gaan spelen Ik heb tot net voor de tussenstop achter jullie gehangen met de M5, leuk treintje om te zien, E30 en 2 x S2000. Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 15 april 2013 Geplaatst: 15 april 2013 ja, haha, wat een grappig zicht ook In stijl met een klassebak rondtoeren hé Quote
Avantus 8.093 Geplaatst: 15 april 2013 Geplaatst: 15 april 2013 Dit was echt een TOP rondrit, dikke congrats PJH! Ik denk echt wel de knapste rondrit die ik al gereden heb. Heb echt een ganse middag genoten! Heerlijk treintje rijden ook met Asserti op kop die een schitterend tempo aangaf en ons uiteraard het voordeel gaf van gewoon te mogen volgen. De S2000 was gewoon geknipt voor die baantjes, zelfs nog op winterbanden... schitterend top down genieten! Verbruik zat bij mij op 11.8l, met 20km voor de rondrit getankt te hebben. Viel dus ook dik mee! 's Avonds dan nog gezellig wat gaan drinken en eten in Damme om de dag af te maken met een leuke bende, super. Graag op naar een volgende editie, want zo mag het altijd zijn! Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 15 april 2013 Geplaatst: 15 april 2013 Ergens foto's van dit evenement? Ik heb in de rapte tijdens de tussenstop en achteraf enkele beelden gekiekt, maar was veel te druk bezig met pappen om me toe te leggen op foto's nemen Ik heb tot net voor de tussenstop achter jullie gehangen met de M5, leuk treintje om te zien, E30 en 2 x S2000. Was zalig, heerlijk geluid uit die V8! Quote
Avantus 8.093 Geplaatst: 15 april 2013 Geplaatst: 15 april 2013 Idd Fonny reed effe achter mij, dat geluid in een stadscentrum Ik ook slechts paar foto's bij vertrek, was veel te zalig rijden Quote
fonny 275 Geplaatst: 15 april 2013 Geplaatst: 15 april 2013 Idd Fonny reed effe achter mij, dat geluid in een stadscentrum Ja, het galmde een beetje door de kleine straatjes bij momenten. V8 Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 15 april 2013 Geplaatst: 15 april 2013 Jouw M5 brult idd alles bij elkaar Heerlijk, die boze blikken dan 1 Quote
Phil 12.492 Geplaatst: 15 april 2013 Geplaatst: 15 april 2013 Thanks PJH, en proficiat met de goede organisatie! Echt genoten, mooi weer, mooie dorpjes, schitterende wegen,... En naar het schijnt was @@Phil als een absolute maniak aan het karren met die Golf VII ecodoos! Ik moest wel, om te volgen. Maar die auto deed het echt fantastisch op die baantjes, serieus van verschoten. In 't tweede stuk nog bijna @@RRD in z'n tegenligger zien knallen toen hij wuifde naar voetgangers. Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 15 april 2013 Geplaatst: 15 april 2013 Thanks PJH, en proficiat met de goede organisatie! Echt genoten, mooi weer, mooie dorpjes, schitterende wegen,...Ik moest wel, om te volgen. Maar die auto deed het echt fantastisch op die baantjes, serieus van verschoten. In 't tweede stuk nog bijna @@RRD in z'n tegenligger zien knallen toen hij wuifde naar voetgangers. Bijna is wel hard overdreven. Zat nog 100m tussen. Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 15 april 2013 Geplaatst: 15 april 2013 Bijna is wel hard overdreven. Zat nog 100m tussen. Weet je wat niet hard overdreven is? Dat die Elise bijna in m'n koffer zat! En ik ook wel bijna in die van @@TomT, allez, tscheelde nog tien centimeter ofzo Quote
TomT 2.050 Geplaatst: 15 april 2013 Geplaatst: 15 april 2013 Daar bij die Elise heb ik geen idee hoever je nog van me zat, 1x wel op een smal punt in een bocht een tegenligger tegen gekomen waar het alleszins niet veel scheelde toen ik in mijn spiegel keek! Quote
Ritsuke 6.252 Geplaatst: 15 april 2013 Geplaatst: 15 april 2013 Is er een mogelijkheid om het roadbook alsnog te bemachtigen? Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 15 april 2013 Geplaatst: 15 april 2013 Weet je wat niet hard overdreven is? Dat die Elise bijna in m'n koffer zat! En ik ook wel bijna in die van @@TomT, allez, tscheelde nog tien centimeter ofzo Weet je wat ook niet overdreven was? Hoe vet de beachparty was Quote
Matteus 510 Geplaatst: 15 april 2013 Geplaatst: 15 april 2013 Is er een mogelijkheid om het roadbook alsnog te bemachtigen? idd zou het ook graag eens rijden! Quote
tato 1.906 Geplaatst: 15 april 2013 Geplaatst: 15 april 2013 Ik dacht dat PJH het publiek ging maken na de rondrit. Correct me if I'm wrong. Jammer van de examens nu, anders was ik van de partij geweest met de Clio. Die is gewoonweg gemaakt voor dit soort baantjes. Quote
RRD 9.535 Geplaatst: 15 april 2013 Geplaatst: 15 april 2013 Weet je wat ook niet overdreven was? Hoe vet de beachparty was En hoe dat @@TomT absoluut geen excuus had om daar niet bij te zijn. 7 chicks op't strand vs. een bende cabrio-nichten in een restaurant :rolleyes: Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 15 april 2013 Geplaatst: 15 april 2013 En hoe dat @@TomT absoluut geen excuus had om daar niet bij te zijn. 7 chicks op't strand vs. een bende cabrio-nichten in een restaurant :rolleyes: Echt hé! Heb wel gezegd tegen C dat we volgende keer gewoon van 's middags meegaan. Denk niet dat jij bezwaar hebt Quote
jensdm 19 Geplaatst: 16 april 2013 Geplaatst: 16 april 2013 Heerlijk, die boze blikken dan Niet alleen boze blikken! Ongeveer halfweg de tweede helft van de rit sprong ineens een man voor de corvette stingray die meereed (ik reed twee auto's erna) en gebaarde dat we wat rustiger moesten rijden Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.