Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 17 april 2013 Geplaatst: 17 april 2013 Bolleke-pijl zonder meters, dát is tof Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 17 april 2013 Geplaatst: 17 april 2013 ik wil anders wel dat roadboek, kan ik eens kijken hoe moeilijk dat is (nog nooit bolleke-pijlke gedaan). Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 17 april 2013 Geplaatst: 17 april 2013 Wij hebben deze app gebruikt http://www.rallytracks.net/ 's ochtends maar 1x verkeerd gereden omdat we een straatje niet hadden gezien. Tis echt een voordeel als de co de roadbook en de gereden afstand in het oog kan houden, en de bestuurder niet naar zijn teller moet zitten kijken, maar zich kan concentreren op de baan 1 Quote
jensdm 19 Geplaatst: 17 april 2013 Geplaatst: 17 april 2013 Vond het echt goed zo. Was m'n eerste keer maar was echt tof om af en toe ook eens verkeerd te rijden en echt te zoeken naar de juiste afslag. Met roadbook op GPS zou het te makkelijk zijn. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 17 april 2013 Geplaatst: 17 april 2013 Wij hebben deze app gebruikthttp://www.rallytracks.net/ 's ochtends maar 1x verkeerd gereden omdat we een straatje niet hadden gezien. Tis echt een voordeel als de co de roadbook en de gereden afstand in het oog kan houden, en de bestuurder niet naar zijn teller moet zitten kijken, maar zich kan concentreren op de baan Die app had ik ook gezien maar geen enkele review en 3 EURO dus ik vertrouwde het niet Dat is zo, ik persoonlijk vond het nu al veel te "soft", maar toch zijn er reeds 6 die zeggen dat ze een GPS track of overal straatnamen willen. Had ik toch niet verwacht Mijn opmerkingen ken je al hé, ik heb de enquete ingevuld op basis van de testrit gezien co-piloot afgezegd had. Je hebt dat goed gedaan en roadbook moet zeker niet makkelijker! Quote
fonny 275 Geplaatst: 17 april 2013 Geplaatst: 17 april 2013 Het roadbook vond ik vrij gemakkelijk, als je verkeerd zat had je dat toch vrij snel door. Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 17 april 2013 Geplaatst: 17 april 2013 Heeft even geduurd voor we de goeie manier te pakken hadden , maar vanaf dan ging het perfect. Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 17 april 2013 Geplaatst: 17 april 2013 Als je niet een keer twijfelt of verkeerd gereden bent is het geen roadbook e... Kunnen anders evengoed gewoon op GPS gaan rijden.Ik vond die echt perfect. Af en tie herkenningspunt en overal eigenlijk heel duidelijk. Eens bij een bocht gemist door wat onoplettendheid en dat werd daarna direct duidelijk. Voila, en zelfs met mij die mijne links of rechts niet uit elkaar kan houden werkte het prima! Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 18 april 2013 Auteur Geplaatst: 18 april 2013 De meesten onder jullie hebben de enquête reeds ingevult, waarvoor dank Een aantal vaststellingen: - De eerste editie van de Zeeland Classic krijgt een gemiddelde tevredenheidsscore van 86.21%. Dat is zeker niet slecht te noemen - De startplek en zijn bereikbaarheid vonden jullie prima, ook daar een score van 87%. - Het wegtype stemde 97% van de deelnemers gelukkig, dat is dus alvast moeilijk te verbeteren. - De lengte van de rondrit scoort goed, maar was een 20-tal kilometer te lang volgens het gemiddelde. - De gemiddelde score voor de pitstop ligt op 82%, wat goed is. Als ik kijk naar de comments dan zijn het vooral de parkeerproblemen daar rond die de score naar beneden hebben gehaald. - Een dagje plezier op de Zeeland Classic mag volgens jullie 12,98 euro kosten wat het inschrijvingsgeld betreft - Het roadbook scoort een 4,277.... met 5 zijnde perfect, alles onder de 5 te moeilijk en alles er boven te makkelijk of saai. Het roadbook was dus voor sommigen te moeilijk, maar al bij al geen drama - 54% van de deelnemers zou graag een maaltijd hebben na de rondrit om gezellig te kunnen napraten. Da's dus moeilijk om daar een lijn in te trekken met oog op de volgende editie. - 1 keer door een toltunnel moet kunnen volgens jullie. Dat betekend dus dat we de volgende editie een nog vetter parcours gaan hebben want de echt mooie wegen liggen nog ergens anders - Er zijn een aantal deelnemers die er een fotozoektocht willen van maken. Dat had ik niet verwacht, maar ik ga het wel eens bekijken en er over nadenken wat ik kan doen. - Sommige deelnemers willen een foto als aandenken, al dan niet te koop. Ik vrees dat ik daar op zo'n dag zelf geen tijd voor heb Alvast bedankt aan iedereen om de enquête in te vullen, jullie helpen zo om het de volgende keer nog beter te maken Quote
Thebiemerke 5.382 Geplaatst: 18 april 2013 Geplaatst: 18 april 2013 En mss echte bordjes zoals: Voor die foto's kan je bvb een foto nemen bij het vertrek en bij aankomst Quote
Beau 3.909 Geplaatst: 18 april 2013 Geplaatst: 18 april 2013 Zulke bordjes zijn wel vet, maar nemen natuurlijk meteen een grote hap uit het budget me dunkt. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 18 april 2013 Auteur Geplaatst: 18 april 2013 Ik weet zelfs niet als dat zomaar mag. Van zodra er rally op staat moet je aan bepaalde voorschriften voldoen dacht ik. Ook het rondrijden met een nummer op je wagen is verboden door de belgische wetgeving zZzzz Quote
Soundstorm 2.632 Geplaatst: 18 april 2013 Geplaatst: 18 april 2013 Zo'n plakaatjes is voor van die trage rondritten. Voor ons is dat extra drag en minder koeling. Niet nodig dus 1 Quote
Beau 3.909 Geplaatst: 18 april 2013 Geplaatst: 18 april 2013 Een sticker voor op de voorruit (zonder cijfer dan) is misschien een leuk idee voor volgend jaar. Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 18 april 2013 Geplaatst: 18 april 2013 Ne sticker a la: I went to the rondrit door zeeland and all I got was a kapotte joint de culasse 1 Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 19 april 2013 Geplaatst: 19 april 2013 Ne sticker a la: I went to the rondrit door zeeland and all I got was a kapotte joint de culasse lada kadoek? Quote
René 911 0 Geplaatst: 19 april 2013 Geplaatst: 19 april 2013 Twas dik in orde! Merci PJH! Ik zat dus bij dat verloren gereden groepje bij het begin, we hadden allemaal toevallig rookie-roadbook-readers mee en twas al van bij het begin prijs, kzeg tga hier toch nie voor heel den dag zijn é... Feit dat PJH daar kwam voorbij getuft was een geschenk uit de hemel waarna we in een vlot treintje konden meesjeezen Daarna kwamen we Matthi tegen, ook altijd een leuke en dynamische koppiloot dus zijn we veilig en wel in Freds geraakt, helaas zag de meerderheid het niet meer zitten om het 2e deel af te werken dus zijn we huiswaards gereden, kmoest ook nog naar een feestje dus geen ramp. Wat betreft boze omstaanders vond ik wel triestig, zelfs als PJH overal enorm vertraagde kregen we nog boze vuisten en andere tekens toegezwaaid, kdenk dat dit een gevolg is van laatste te rijden als er al een 40-tal voorbijgeblazen zijn haha, maar het maakt mij allemaal niet uit, ik geef met plezier nog een snokske gas bij zodat ze echt een reden hebben om kwaad te zijn De RS4 was by far de vetste RS4 die ik ook gehoord had, wist zelfs niet dat je dit zo lekker kon doen klinken, echt super! De baantjes waren ook in orde, niet te traag, niet teveel offroad, echt dik in orde! Voor herhaling vatbaar zeker en vast! Een roadbook heb ik ook liefst met zoveel mogelijk aanduidingen waar te rijden want op elke straathoek moeten zoeken steekt tegen, maar dat ligt ook aan het niveau van copiloot vermoed ik, zelf zit ik altijd aan het stuur dus geen probleem Wat betreft de stickers of plakkaten... voor mij hoeft dat allemaal niet, gewoon voor het geval dat er een officiële instantie bijgehaald wordt na klachten, dan is het snel te traceren wie het was en welke organisatie... Als je anoniem rijdt en ze houden u tegen kun je nog altijd van niets gebaren en zeggen dat je daar toevallig passeert, in sé kunnen ze u niets maken dan. Dus om af te sluiten... DOEN WE NOG ES!! grtz René Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 19 april 2013 Auteur Geplaatst: 19 april 2013 Twas dik in orde! Merci PJH! Ik zat dus bij dat verloren gereden groepje bij het begin, we hadden allemaal toevallig rookie-roadbook-readers mee en twas al van bij het begin prijs, kzeg tga hier toch nie voor heel den dag zijn é... Feit dat PJH daar kwam voorbij getuft was een geschenk uit de hemel waarna we in een vlot treintje konden meesjeezen Daarna kwamen we Matthi tegen, ook altijd een leuke en dynamische koppiloot dus zijn we veilig en wel in Freds geraakt, helaas zag de meerderheid het niet meer zitten om het 2e deel af te werken dus zijn we huiswaards gereden, kmoest ook nog naar een feestje dus geen ramp. Wat betreft boze omstaanders vond ik wel triestig, zelfs als PJH overal enorm vertraagde kregen we nog boze vuisten en andere tekens toegezwaaid, kdenk dat dit een gevolg is van laatste te rijden als er al een 40-tal voorbijgeblazen zijn haha, maar het maakt mij allemaal niet uit, ik geef met plezier nog een snokske gas bij zodat ze echt een reden hebben om kwaad te zijn De RS4 was by far de vetste RS4 die ik ook gehoord had, wist zelfs niet dat je dit zo lekker kon doen klinken, echt super! De baantjes waren ook in orde, niet te traag, niet teveel offroad, echt dik in orde! Voor herhaling vatbaar zeker en vast! Een roadbook heb ik ook liefst met zoveel mogelijk aanduidingen waar te rijden want op elke straathoek moeten zoeken steekt tegen, maar dat ligt ook aan het niveau van copiloot vermoed ik, zelf zit ik altijd aan het stuur dus geen probleem Wat betreft de stickers of plakkaten... voor mij hoeft dat allemaal niet, gewoon voor het geval dat er een officiële instantie bijgehaald wordt na klachten, dan is het snel te traceren wie het was en welke organisatie... Als je anoniem rijdt en ze houden u tegen kun je nog altijd van niets gebaren en zeggen dat je daar toevallig passeert, in sé kunnen ze u niets maken dan. Dus om af te sluiten... DOEN WE NOG ES!! grtz René Graag gedaan Ik vond het echt een hatelijk moment om een hele groep deelnemers te moeten zien sukkelen Gelukkig was het geen echte fout in het roadbook, anders zou ik daar serieus lastig over geweest zijn. Na al die uren controleren enz. Met plezier dan de kop getrokken idd, maar die ene vent die langs de weg stond was er toch wel wat over Die was dus echt kwaad. Ik naderde hem echt traag, begon die nog teken te doen...dan maar gas lossen waardoor de uitlaat begon te ploffen -> helemaal kwaad dan Ik vind het jammer dat mensen vandaag de dag zo snel op hun tenen getrapt zijn. Het was zelfs zo erg dat er één iemand de politie heeft verwittigd: Gelukkig heb ik mijn contacten bij de politie Een goeie co-driver is minstens even belangrijk als een goeie rijder eigenlijk. Dat is in een echte rally ook zo. De hele tijd moeten keren is echt irritant na een tijdje, maar niet iedereen heeft daar ervaring mee of is daar even snel mee weg. Ik ga toch proberen om voor de volgende keer te werken met een makkelijk en een moeilijk roadbook, of een GPS track ofzo... alleen weet ik nog niet hoe ik het ga aanpakken in de praktijk. Maar... doen we idd nog eens Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 19 april 2013 Geplaatst: 19 april 2013 Een straatrace Dat gebruiken ze tegenwoordig al als je iemand inhaalt Quote
René 911 0 Geplaatst: 19 april 2013 Geplaatst: 19 april 2013 Een straatrace Dat gebruiken ze tegenwoordig al als je iemand inhaalt Helaas wegen woorden als 'straatrace' behoorlijk door in de rechtbank... Af en toe een sraatnaam toevoegen zodat de co's zeker zijn dat ze goed zitten is meestal voldoende hoor op twijfelachtige punten PJ Quote
René 911 0 Geplaatst: 19 april 2013 Geplaatst: 19 april 2013 Bij welke tieten-provider zit jij in feite??? Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 19 april 2013 Auteur Geplaatst: 19 april 2013 http://modmyi.com/cydia/package.php?id=433 Proximus gewoon Quote
Baiden 522 Geplaatst: 19 april 2013 Geplaatst: 19 april 2013 Is er een mogelijkheid om het roadbook alsnog te bemachtigen? Hier ook interesse. 'k wil er gerust iets voor storten. 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.