Ga naar inhoud

Rondrit door Zeeland. 14/4/2013

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Twas dik in orde! Merci PJH!

Ik zat dus bij dat verloren gereden groepje bij het begin, we hadden allemaal toevallig rookie-roadbook-readers mee en twas al van bij het begin prijs, kzeg tga hier toch nie voor heel den dag zijn é... Feit dat PJH daar kwam voorbij getuft was een geschenk uit de hemel waarna we in een vlot treintje konden meesjeezen  :lol:  

Daarna kwamen we Matthi tegen, ook altijd een leuke en dynamische koppiloot  B)  dus zijn we veilig en wel in Freds geraakt, helaas zag de meerderheid het niet meer zitten om het 2e deel af te werken dus zijn we huiswaards gereden, kmoest ook nog naar een feestje dus geen ramp.

Wat betreft boze omstaanders vond ik wel triestig, zelfs als PJH overal enorm vertraagde kregen we nog boze vuisten en andere tekens toegezwaaid, kdenk dat dit een gevolg is van laatste te rijden als er al een 40-tal voorbijgeblazen zijn haha, maar het maakt mij allemaal niet uit, ik geef met plezier nog een snokske gas bij zodat ze echt een reden hebben om kwaad te zijn  :P

De RS4 was by far de vetste RS4 die ik ook gehoord had, wist zelfs niet dat je dit zo lekker kon doen klinken, echt super!

De baantjes waren ook in orde, niet te traag, niet teveel offroad, echt dik in orde! Voor herhaling vatbaar zeker en vast! Een roadbook heb ik ook liefst met zoveel mogelijk aanduidingen waar te rijden want op elke straathoek moeten zoeken steekt tegen, maar dat ligt ook aan het niveau van copiloot vermoed ik, zelf zit ik altijd aan het stuur dus geen probleem  ;)

Wat betreft de stickers of plakkaten... voor mij hoeft dat allemaal niet, gewoon voor het geval dat er een officiële instantie bijgehaald wordt na klachten, dan is het snel te traceren wie het was en welke organisatie... Als je anoniem rijdt en ze houden u tegen kun je nog altijd van niets gebaren en zeggen dat je daar toevallig passeert, in sé kunnen ze u niets maken dan.

Dus om af te sluiten... DOEN WE NOG ES!!  :lol:

grtz

René

Was leuk om het groepje te leiden! Goede Co-piloot deed er veel aan!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in