Ga naar inhoud

Old vs young


Salokin

Aanbevolen berichten

Overweeg je geen cabrio? Bij auto's die je voor de beleving koopt is dat toch vaak de betere keuze, zeker als ze zo goed klinken als een ferrari
Nog nooit in een cabrio gereden die voor mij een toegevoegde waarde was qua rijplezier. Ok op mijn binnenkort 23ste zie ik er nog steeds als een raket uit maar daarom hoeft niet iedereen die mening toegedaan zijn en op mijn kop moeten kijken.
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

512 tr please en inviteer me dan maar :inlove:
Tutut geen V12 komt hier over de vloer ...Alvorens een V8 mij een nier gekost heeft. Jouw morbide invloeden blijven me bovendien schrik aanjagen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit weekend ben ik een man tegengekomen die zich vorig jaar een 360 Modena heeft gekocht. Ik vroeg 'm naar de betrouwbaarheid van deze 360. Hij antwoordde dat je zo'n 360 moet kopen met manuele versnellingsbak. De F1-bak zou het grootste probleem zijn van de 360. Sinds de 430 zou deze bak beter geworden zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tutut geen V12 komt hier over de vloer ...Alvorens een V8 mij een nier gekost heeft. Jouw morbide invloeden blijven me bovendien schrik aanjagen.

Maar allez :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overweeg je geen cabrio? Bij auto's die je voor de beleving koopt is dat toch vaak de betere keuze, zeker als ze zo goed klinken als een ferrari

Idd voor mij een f430 spider graag, geluid is om kippenvel van te krijgen en dan die volle belevenis met open dak :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als ik je ECHT iets mag aanraden, dan is het een F355 manuele versnellingsbak en een onbekrachtigd stuurhuis.

 

Toch nog even mezelf quoten.

 

Gisteren weer zo'n ding zien staan... :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik meen dat je hier auto's als de F50 en de Enzo beter buiten beschouwing laat, en dat jij ook best weet dat dat dingen hors catégorie zijn.

 

465, 550, 575, 612, 599... zijn allemaal GT's.

355, 360, F430, 458 zijn 8-cilinders en zijn in mijn ogen geen GT's.

F40, F50, Enzo en opvolger zijn hypercars.

Zo GT-achtig is een 599 niet hoor, minstens zo sportief als een f430

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch nog even mezelf quoten.

 

Gisteren weer zo'n ding zien staan... :inlove:

Het zou schitterend zijn mocht ik er één vinden tegen je zeelandrit hé :) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou schitterend zijn mocht ik er één vinden tegen je zeelandrit hé :) .

 

Ge gaat toch niet zo een oud krel kopen hé?

 

Ik wou nog zeggen: als ik met jouw Ferrari mag rijden, mag jij met mijn Porsj rijden. Maar nu niet.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ge gaat toch niet zo een oud krel kopen hé?

 

Ik wou nog zeggen: als ik met jouw Ferrari mag rijden, mag jij met mijn Porsj rijden. Maar nu niet.

Ik wist niet dat jij inmiddels een Porsche had gekocht.
Doe eens gek: 430 Scuderia
Het moet niet zotter worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Perfectie:

(misschien wel met dat typisch lichtbruin interieur)

[img=http://cimbeon.com/data_images/ferrari-f355-gts/ferrari-f355-gts-07.jpg]

Cuoio
Mayo is goed bezig :inlove:
Hij moet dat stoppen, ICM heeft mijn kop ook ooit eens zo zo gekregen dat ik me van de ene dag op de andere een 550i heb gekocht. Wat een kar overigens die 550i :inlove:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Cuoio

Hij moet dat stoppen, ICM heeft mijn kop ook ooit eens zo zo gekregen dat ik me van de ene dag op de andere een 550i heb gekocht. Wat een kar overigens die 550i :inlove:

 

hij moet niet stoppen, jij moet dat kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid