Ga naar inhoud

Old vs young


Salokin

Aanbevolen berichten

Ik koop die CSL van je voor 500 eur (ik ga voor die prijs wel zelf naar de keuring), dan kan jij je ferrari kopen :D

We zitten hier niet op de markt van Marrakech hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn weten niet, aan de inlaatbox te zien is het een M2.7 versie die nog de bronzen kleppen had, tenzij deze reeds aangepast werden blijf ik liever van de modellen geproduceerd tussen 95 en 96.

 

:lolz: bronzen kleppen in een ferrari en dan vol verwondering staan kijken naar problemen met de kleppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry maar ik begrijp niet dat je je CSL wilt inruilen voor een (oude) Ferrari 355 :oops:

Die zwarte 550 maranello met beige interieur daarentegen vind ik dan weer wel bespreekbaar, alhoewel, CSL = :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry maar ik begrijp niet dat je je CSL wilt inruilen voor een (oude) Ferrari 355 :oops:

Die zwarte 550 maranello met beige interieur daarentegen vind ik dan weer wel bespreekbaar, alhoewel, CSL = :inlove:

 

Meen je dat nu echt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry maar ik begrijp niet dat je je CSL wilt inruilen voor een (oude) Ferrari 355 :oops:

Die zwarte 550 maranello met beige interieur daarentegen vind ik dan weer wel bespreekbaar, alhoewel, CSL = :inlove:

Kiezen is verliezen maar ja een Ferrari kopen is in zekere mate het realiseren van een kinderdroom. Ik vind een F355 gewoon bloedmooi en die sound :inlove:. Sowieso verkies is een F355/F430 qua looks boven een 550/575 maar toegegeven ik heb nooit in een van die laatsten meegereden dus over zijn rijeigenschappen laat ik me niet uit. Ik ben nu weer in een periode dat ik F355 boven een F430 verkies, volgende week denk ik misschien anders oven.
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kiezen is verliezen maar ja een Ferrari kopen is in zekere mate het realiseren van een kinderdroom. Ik vind een F355 gewoon bloedmooi en die sound :inlove:. Sowieso verkies is een F355/F430 qua looks boven een 550/575 maar toegegeven ik heb nooit in een van die laatsten meegereden dus over zijn rijeigenschappen laat ik me niet uit. Ik ben nu weer in een periode dat ik F355 boven een F430 verkies, volgende week denk ik misschien anders oven.

 

Meer verdienen en beide kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2de is wel nice, bijna geen kilometers. Over die 1ste, ik zou zo geen auto kopen (of geen enkel ander voertuig) in Italië, wordt meestal heel ruig mee omgesprongen. Ze rijden daar iets pittiger dan hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

 

 

Die spider is zeer knap maar voor 75k, kweet niet.. Dan zijn der betere alternatieven imo

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

 

Die spider is zeer knap maar voor 75k, kweet niet.. Dan zijn der betere alternatieven imo

Ja inderdaad,F430.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij wil graag een rode zeker?

Buiten de verkeerde zetels ziet die er niet slecht uit..

Ik zie in ieder geval niet naar wat ICM zijn link refereert. Een rode of een zwarte. Mooie F355 leren kennen dankzij Alexanderr, helaas ook mooie prijs. :noparty:
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid