Ga naar inhoud

2014 Corvette 'Stingray'


tato

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

http://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=27423

 

"An American friend also admitted to being impressed with the new 'vette, while saying "to scratch that itch I may need to lose some hair and invest in some gold chains", suggesting there may be some emotional baggage to buying a new Stingray in its homeland. Unencumbered by such prejudice, though, I'm a huge fan, especially after meeting project chief Tadge Juechter at the show and chatting over the new car.

Now, following the above stereotype you might expect Juechter to be the George 'Blood'n'guts' Patton of automotive engineering, all pearl-handled pistols and slapping anyone meekly suggesting they should downsize to something smaller than a 6.2-litre V8. Nothing could be further from the truth. Steely, intelligent and quietly spoken, Juechter is the equal of Porsche GT3 man Andreas Preuninger, Audi RS boss Stephan Reil or AMG development head Tobias Moers. And he'd seem to have a very sharp focus on what fast cars should deliver - fun. Not a word you'll often hear from his German peers."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

De Corvette is echt de Amerikaanse 911. Door de jaren heen toch enorm hard veranderd maar onmiskenbaar de opvolger van het vorige model.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Very impressed!

 

Je moet écht van slechte wil zijn om dit een Ami sjonniebak te noemen. Oogt zo verfijnd als geen andere Ami-kar ooit deed. Zelfs de moeilijke "sophisticated" Europese smaak moet dit wel lusten.

 

Uitlaten waren live plots geen issue meer (op foto vond ik er hetzelfde van als tuscani).

 

Optionele sports seats en luxury pack = YUM !!

 

Zoooo benieuwd naar de Z06!!

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

wat vond je van het interieur?

Perfect aanvaardbaar. Zoals 'k zei: met die optionele zetels en Luxury Pack --> zou ik met de glimlach dagelijks in willen toeven.

 

't Verschil met de premium Duitsers en sommige jappen zit 'm in de details: daar blijven Amerikanen sloppy in. Maar all in all een perfect aanvaardbaar interieur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

 

Mannenauto of niet, lijkt mij voor bestuurders met een zekere doodswens. Als je ziet hoe snel die achterkant oncontroleerbaar uitbreekt  :huh: Op een verlaten vliegveld is dat allemaal wel plezant.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

machtige kist :inlove:

 

nog altijd een echte 'mannen'-auto

 

spijtig dat ze die vbak verhoudingen nu nog altijd niet wat korter gemaakt hebben.. wordt weer wachter op de ZR1 daarvoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mannenauto of niet, lijkt mij voor bestuurders met een zekere doodswens. Als je ziet hoe snel die achterkant oncontroleerbaar uitbreekt  :huh: Op een verlaten vliegveld is dat allemaal wel plezant.. 

Als je de elektronica aan laat staan zal dat wel niet gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid