Ga naar inhoud

RR Evoque vs BMW X3


Salokin

RR Evoque vs BMW X3  

35 leden hebben gestemd

  1. 1. RR Evoque RR Evoque vs BMW X3

    • RR Evoque 2.0 Benzine
      17
    • BMW X3 28i
      18


Aanbevolen berichten

Voor wat moet het dienen?
Ter vervanging van een E91 330D waarmee ca. 10.000km per jaar gereden wordt door Mevr. Salokin die nogal een zware voet heeft.
Waarom ne veredelde jeep?
Omdat we graag skien en ne jeep handig is in de sneeuw.
Ga je echt een kopen?
Allicht wel
Wordt het een diesel of een nafte?
Benzine natuurlijk want diesel stinkt :D
Over welke motorisaties spreken we?
RR met 241pk en BMW met 259pk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke benzine ga je dan kiezen bij de X3? De 28i heeft 245 pk en de 35i 306 pk, daartussen is niks in benzine.

 

Mevrouw heeft wss een voorkeur voor het uiterlijk van de Evoque? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

X3!

 

Laatste rit in een Evoque ben ik claustrofobisch uitgestapt, wat is dat binnenin toch een kleine auto... wss die kleine ruitjes rondom die dat gevoel nog versterken maar toch.. X3 voelt 1000x ruimer aan.

 

én de bmw rijdt beter, punt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet Hoe het in de f25 is, maar in de f30 is die 28i motor eigenlijk een super leuk blok. Meer dan vlot genoeg, verre van een stomme 4 pitter. Maar 35i is natuurlijk top

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoe de benzine motoren zijn in de F25, maar die SI4 in de Evoque vind ik niet zo'n tof blok... En evoque rijdt ook minder leuk als je van BMW komt, het is iets heel anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin
Klein is wel het juiste woord. Je hebt meer plaats in een Countryman dan in een Evoque.

 

Nooit op gelet eigenlijk, nog maar enkel even vooraan gezeten. Zou wel nooit voor de coupé gaan, die lijkt me echt klein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig 

 

Mijn zus ook getwijfeld tussen de Evoque die ze zeer mooi vond , maar na een testrit vond ze hem ook te klein binnenin ,

ze is dan toch voor de X3 gegaan ( levering eind februari dacht ik ) 

wel "maar" een 2.0i met 184 PK 

Link naar reactie
Delen op andere sites

T'is voor de madame en zij wil een zwarte. 

 

In het zwart vind ik de lijnen van de Evoque niet tot zijn recht komen (maar ja, had sowieso al op X3 gestemd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Donkergroene Evoque met zwarte accenten, zwart dak, zwarte velgen en het rood/zwarte interieur, beter dan dat wordt het niet... :up:

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het zwart vind ik de lijnen van de Evoque niet tot zijn recht komen (maar ja, had sowieso al op X3 gestemd)

 

 

Donkergroene Evoque met zwarte accenten, zwart dak, zwarte velgen en het rood/zwarte interieur, beter dan dat wordt het niet... :up:

Met een vrouw discussieer je niet, ik ga woensdag eens trachten een testrit te versieren met RR.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een vrouw discussieer je niet, ik ga woensdag eens trachten een testrit te versieren met RR.

 

 

Salokin, der komt hier 1 binnen deze week, als je wilt mag je daar eens mee rijden ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid