Ga naar inhoud

RR Evoque vs BMW X3


Salokin

RR Evoque vs BMW X3  

35 leden hebben gestemd

  1. 1. RR Evoque RR Evoque vs BMW X3

    • RR Evoque 2.0 Benzine
      17
    • BMW X3 28i
      18


Aanbevolen berichten

Salokin, der komt hier 1 binnen deze week, als je wilt mag je daar eens mee rijden ! 

Graag, maar ik weet wel niet waar je werkt.

Als de knappe E91 toch weg moet, zou dit een mooie vervanger zijn in dit jasje  :inlove:

X3 dus :

Na 9 jaar mijn goesting mogen doen qua auto's, ga ik me niet moeien in de keuze van madame Salokin ...  Allé toch niet op een manier dat het teveel opvalt. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag, maar ik weet wel niet waar je werkt.

Na 9 jaar mijn goesting mogen doen qua auto's, ga ik me niet moeien in de keuze van madame Salokin ...  Allé toch niet op een manier dat het teveel opvalt. :D

 

 

www.bavariamotors.be 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb eigenlijk nog geen X3 gezien vanbinnen (en dan vooral de koffer), maar de evoque viel bij mij af omdat die koffer echt pietlullig klein is.

ik wou hem al vervanger voor de mondeo, maar ik kan erniet mee op reis gaan vrees ik, laat staan als je dan ook nog op wintersport wilt. 

maar qua looks zowel vanbinnen als vanbuiten is een evoque nog steeds miljaar :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn mondeo heeft ook een hoge koffer, tot aan het dak. maar dat is niet echt aangenaam om te rijden.

als ik nu op reis ga past alles mooi onder men afdekzeil, wat serieus handig is. om de jassen dan bv. daarop te leggen. als je sommige ziet rijden met alles tot tegen het dak gestampt en dan nog een dakkoffer erbij. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik rijd met een Evoque dynamic sd4 190pk met de optionele adaptieve ophanging en dit maakt dat ie zeker zo sportief kan gereden worden als een X3 Msport.

Heb eens 3 dagen met een si4 gereden als vervangwagen en vond dat een zeer vlot spel, ook het geluid kon me bekoren (voor een 4 cilinder benzine), enkel het verbruik was niet om over naar huis te spreken : 17L/100km terwijl ik met dezelfde Rijstijl 11,6L/100km verbruik met mijn diesel.

Succes met de keuze, de Evoque zal het dus worden. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat we graag skien en ne jeep handig is in de sneeuw.

 

Jij gaat niet alleen off-piste skiën maar ook rijden?

 

In dat geval kan ik je een Bowler aanraden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij gaat niet alleen off-piste skiën maar ook rijden?

 

In dat geval kan ik je een Bowler aanraden.

:D

Kan je in een bowler ook met 4?

Ik rijd met een Evoque dynamic sd4 190pk met de optionele adaptieve ophanging en dit maakt dat ie zeker zo sportief kan gereden worden als een X3 Msport.

Heb eens 3 dagen met een si4 gereden als vervangwagen en vond dat een zeer vlot spel, ook het geluid kon me bekoren (voor een 4 cilinder benzine), enkel het verbruik was niet om over naar huis te spreken : 17L/100km terwijl ik met dezelfde Rijstijl 11,6L/100km verbruik met mijn diesel.

Succes met de keuze, de Evoque zal het dus worden. :-)

17l mijn 550i is zowaar een ecokar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, maar ik vind het kiezen tussen de Cholera en de Pest. Ik vind beiden lelijk, maar de X3 is dan toch de betere keuze.

 

Zolang jij er maar blij mee bent (of je madam)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, maar ik vind het kiezen tussen de Cholera en de Pest. Ik vind beiden lelijk, maar de X3 is dan toch de betere keuze.

 

Zolang jij er maar blij mee bent (of je madam)

 

Inderdaad.

Ik vind zo'n Evoque echt een hondslelijk ding, maar iedereen herkent dat wel meteen als een Range Rover

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Als de knappe E91 toch weg moet, zou dit een mooie vervanger zijn in dit jasje  :inlove:

X3 dus :

 

330tis3.jpg

 

35mk2ec.jpg

 

rixnb9.jpg

 

Twee maand geleden, toen ik den dikken nog niet had, was ik er nog niet uit wat te doen. Een kar van 50k of 60k of whatever, dat zat er niet in tenzij ik 'n financiering nam en vermits dat privé is, vond ik dat nutteloos, maar ... ALS Ik dat had gedaan dan was het voor een X3 geweest zoals deze: carbonzwart of donkerblauw, beige leder, M Pack, de 19" als wintervelgen, deze 20" als zomervelg, en dan idealiter met de 35i motor :D maar een 30d was ook al goed.

 

:inlove:

 

't Zou alleen tegen m'n principes geweest zijn van enkel facelift-auto's te kopen. "Ik wil niet met het oud model rondrijden, OMGWTFBBQ!!!!" is niet aan mij besteed, en facelifts zijn per definitie de zoveel betere (en meestal ook mooiere/rijpere/....) auto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee maand geleden, toen ik den dikken nog niet had, was ik er nog niet uit wat te doen. Een kar van 50k of 60k of whatever, dat zat er niet in tenzij ik 'n financiering nam en vermits dat privé is, vond ik dat nutteloos, maar ... ALS Ik dat had gedaan dan was het voor een X3 geweest zoals deze: carbonzwart of donkerblauw, beige leder, M Pack, de 19" als wintervelgen, deze 20" als zomervelg, en dan idealiter met de 35i motor :D maar een 30d was ook al goed.

 

:inlove:

 

't Zou alleen tegen m'n principes geweest zijn van enkel facelift-auto's te kopen. "Ik wil niet met het oud model rondrijden, OMGWTFBBQ!!!!" is niet aan mij besteed, en facelifts zijn per definitie de zoveel betere (en meestal ook mooiere/rijpere/....) auto's.

Echt vet zo, ik hoef niet overtuigd te worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

RR. Met de rest kunt ge de straat leggen.
Nog niet veel benzien gefokte X3's gezien. Ze zijn hier al meer dan twee maanden bezig de straat aan het herleggen als een X3 daarbij kan helpen graag.

Zo zag het er enkele maanden geleden uit, nu is het gewoon een slijkboel.

imagextu.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet Hoe het in de f25 is, maar in de f30 is die 28i motor eigenlijk een super leuk blok. Meer dan vlot genoeg, verre van een stomme 4 pitter. Maar 35i is natuurlijk top

 

Je bent partijdig !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog niet veel benzien gefokte X3's gezien. Ze zijn hier al meer dan twee maanden bezig de straat aan het herleggen als een X3 daarbij kan helpen graag.

Zo zag het er enkele maanden geleden uit, nu is het gewoon een slijkboel.

imagextu.jpg

 

 

Ik vind die karren schitterend :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die karren schitterend :ninja:
Hij heeft er vorige zomer een flik die met zijn vriendinnetje grote zwier wou maken op het strand uit het zand mogen trekken. Topkerel, gisteren nog mee op Resto geweest.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid