Ga naar inhoud

RR Evoque vs BMW X3


Salokin

RR Evoque vs BMW X3  

35 leden hebben gestemd

  1. 1. RR Evoque RR Evoque vs BMW X3

    • RR Evoque 2.0 Benzine
      17
    • BMW X3 28i
      18


Aanbevolen berichten

maw - ik heb gestemd op de Evoque maar kies voor de FJ Cruiser
Ik zal hem aanraden niet langer naar Oostenrijk ermee op skivakantie te trekken. Die FJ cruiser is ideaal voor wat hij moet dienen, het halve jaar op het strand remorques met strandcabines op en af voeren maar als sportieve, comfortabele SUV schiet hij enigszins te kort. Hij heeft er vorige week nog een Mercedes B-klasse mee gemold, aan de FJ niks maar dan ook niks te zien. Had jij die Merc moeten zien :lolz:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdomme ik wil dat :inlove:

 

1 van de weinige (imo) modern-looking cars die ik weet te appreciëren. Ben normaal niet voor die funky karren.

Hij heeft een remorque waar de CSL in past, ik zal er ineens een echte roadtrip van maken, zo worden het aantal km's op de CSL niet opgedreven. Interieur van de FJ kan je reinigen met een hogedrukreiniger, zalige bak om in de velden of het strand te blijven doorploegen.
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn bezig, 't gaat over de talloze CSL's die me aangeboden worden aan sub 30K

 

Wordt dan ook wel al een oude auto. Hoeveel zoudt ge er anders voor willen ? :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid