Ga naar inhoud

2010 Mercedes E-break vs 2013 Volvo V60


Vanni

Aanbevolen berichten

Hier geen problemen met mijn E, zelfs niet met de dynamische multicontourzetels.

 

Eerste onderhoud na 1 jaar 225 euro, valt goed mee dus.

 

Preventief werd bij mij wel de stuurdoos vervangen en een motorupdate gedaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stuurhuis niet, stuurbekrachtigingspomp wel.

En die motoren vervangen is absoluut onnodig, daar is een oplossing van Benz voor.

Klinkt al logischer, al zijn de vervangen pompen bij ons ook op 1 hand te tellen. (buiten de acties dan).

 

Mercedes is iig geval goedkoper qua stukken dan BMW... Werkuren zullen quasi gelijk liggen denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat jij beter komt tot bij mij want mijn MB kan niet de baan op :D

 

Wieltjes onder zetten en duwen hé Bompa B)

 

Nee serieus, in de week geraak ik niet bij jou wegens beschikbaar zijn patienten, en in de weekends vaak aan zee, dus jij bent bij mij welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt al logischer, al zijn de vervangen pompen bij ons ook op 1 hand te tellen. (buiten de acties dan).

 

Mercedes is iig geval goedkoper qua stukken dan BMW... Werkuren zullen quasi gelijk liggen denk ik

 

Zelfs die actiepompen moesten meestal niet vervangen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Mercedes was de goedkoopste auto in onderhoud die ik ooit in mijn bezit heb gehad (Peugeot 205, VW Jetta, Mercedes A160, Audi 80, Ford Fiesta, BMW e46)

Sent from my iPad using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog niet met de nieuwe E-klasse gereden maar het kan toch nooit dat dat sportiever rijdt dan een V60 met R-design ..

 

 

De E staat idd een serieuze trap hoger.  Tussen deze twee zou ik toch ook wel voor de E gaan, zeker met AMG-pack, zo'n stance dat die kar heeft <3

 

Wil je bovenstaande tegenstrijdigheden dan wel eens toelichten, want ik volg niet meer?  ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid