Ga naar inhoud

Volkswagen Golf VII Variant


Phil

Aanbevolen berichten

Eindelijk verlost van die mislukte achterkant van de Golf V/VI Variant.

 

Nu heeft hij wat weg van een kleine Passat, maar dat is positief.

 

De 7 begint trouwens al redelijk goed in het straatbeeld op te duiken merk ik.

 

Hoe zit het met de verkoop, als warme broodjes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een golf 5 deurs geconfig. via directlease in mijn lease opzicht: +1000 euro per maand :huh: Als het geen Passat is, moet het toch wel een dik uitgerust golfje worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

verdorie KNAP! Zalig interieurke ook.

Net paar jaar te laat vrees ik. Als ik achter twee jaar een opvolger voor de mijne wil, dan zijn deze nog niet genoeg in waarde gezakt vermoed ik. :(:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een golf 5 deurs geconfig. via directlease in mijn lease opzicht: +1000 euro per maand :huh: Als het geen Passat is, moet het toch wel een dik uitgerust golfje worden.

Ik heb hem in Geneve gezien.

Zoals je weet staat een mazda 6 bij mij momenteel op nummer 1, maar zo'n golf Golf 7 is plots ook wel kanshebber geworden. Ik wil geen passat meer, wegens al te oud. En zo'n Golf 7 variant heeft dezelfde propere looks, en lijkt een pak homogener.

Ik was echt geschrokken van zijn afwerkingskwaliteit (stof in de zijvakken van de deuren :o ), en de binnenruimte, ik waande me in een duurdere klasse. Kwaliteit is echt top.

Ik vrees echter als ik hem ga aankleden met grote gps, leder, 140 pk dsg, ... dat ik duurder ga uitkomen dan mijn mazda 6.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

@@Rabbit, en waarom geen Octavia 3 Combi? Toch ook best een knappe ketel en misschien niet iets minder duur dan. En rijdt wss even goed als een Golf Variant

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Rabbit, en waarom geen Octavia 3 Combi? Toch ook best een knappe ketel en misschien niet iets minder duur dan. En rijdt wss even goed als een Golf Variant

Het klinkt misschien hautain ofzo, maar ik wil enkel naar die klasse "afzakken" voor een specced golf 7.

 

Aangezien ik in de klasse van de Superb enzo mag gaan shoppen, zie ik het punt niet van met een octavia te rijden ( ondanks feit dat ik hem knap vind ). Als ik dat zou doen, doe ik toegevingen op vlak van wagenklasse, en imago.

Niet dat imago me veel kan schelen, maar you get the point...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knap ding en de vorige overtreffen was niet zo moeilijk, wat voor een gedrocht was dat zeg. Je ziet ze ook niet veel rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wagenklasse 6 > Wagenklasse Octavia > Wagenklasse Golf.

IMO HE!

Een octavia boven een golf plaatsen? Vreemd.

En, eindelijk terug lichten in de kofferklep. Maakt hem meteen zoveel knapper

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Sinds vandaag hebben we alle details binnen, ziet er goed uit!:) Vanaf vandaag ook te configureren en bestellen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid