Ga naar inhoud

Volkswagen Golf VII Variant


Phil

Aanbevolen berichten

Golf GTI 8v in 1985 gekocht voor 400.00 Bf. Nu heb je met die 10.000€ Maar net voldoende voor wat opties op de nieuwe.

En die waren toen al niet goedkoop.

Weet jij het prijs verschil nog met de 16V?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Golf GTI 8v in 1985 gekocht voor 400.00 Bf. Nu heb je met die 10.000€ Maar net voldoende voor wat opties op de nieuwe.

Heb in 1988 1 gekocht van 3 jaar oud voor 180.000 bfr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna 2 miljoen Belgische Franken voor een Golf met wat opties!

 

 

En Belgische franken zijn al meer dan 10 jaar passé. Who the fuck heeft nu nog waardebesef in die munt? Oude mensen, die wel. Mijn pa "Wor is den tijd dat een brood maar twintig frank kostte!" of "Wat is ons geld nog waard, allez ziet: anderhalf miljoen voor nen Opel van de Golf-klasse, zoeje nie doodvallen bij die gedachte!". Ik moet altijd omrekenen naar euro. Ik heb géén waardebesef meer in die oude belgische munt... :oops:

 

 

Bovendien, zelfs al koop je nu een basismodel, je hebt dan nog 10x meer uitrusting dan 20 jaar geleden. Ik denk dat de meerprijs best wel verantwoord is, alleen al qua veiligheid. Ik zou echt niet graag met mijn 21 jaar oude Saab een ongeval hebben, in vergelijking met moderne wagens is dat gewoon een doodskist op wielen.

Je kon toen nog zelf een Pioneer in je dashboard rammen. Van tegenwoordig heb je er al een fatsoenlijke radio met talloze aansluitmogelijkheden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid