Ga naar inhoud

Volkswagen Golf VII Variant


Phil

Aanbevolen berichten

Sinds vandaag hebben we alle details binnen, ziet er goed uit! :) Vanaf vandaag ook te configureren en bestellen.

 

Wat ik me dan afvraag, worden er vandaag dan "veel" Variants verkocht, van mensen die echt zitten te wachten op een break. Of valt dat zeer goed mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu valt dat op zich mee, bij de lancering en voorstelling in de showroom eind augustus zal dat des te meer het geval zijn . Sowieso zijn er een aantal mensen die hier zaten op te wachten, maar het zijn vooral bedrijven die hier op zaten te wachten omdat de Golf Variant een zeer populair model is voor de fleet (en nu des te meer aangezien de 1.6TDI 105pk 90% aftrekbaar is ipv 80% bij de voorganger). De vorige Golf Variant kan al enkele weken niet meer besteld worden, dus nu zullen er sowieso een aantal bestellingen binnen komen die 'on hold' stonden.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo een 2.0 met DSG Highline met een pack Premium, Business pack GPS Pro, trekhaak, wintermodule, xenon en nog een paar prullen zie ik wel zitten als opvolger van de Touran.

 

Alleen die kleuren in de configurator? Ik heb er maar 6?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo een 2.0 met DSG Highline met een pack Premium, Business pack GPS Pro, trekhaak, wintermodule, xenon en nog een paar prullen zie ik wel zitten als opvolger van de Touran.

 

Alleen die kleuren in de configurator? Ik heb er maar 6?

Momenteel inderdaad slechts 6 kleuren, zal wel nog wijzigen vermoed ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen die kleuren in de configurator? Ik heb er maar 6?

Jij vindt 6 te weinig? Wil je voor een soort über-Harlequin gaan of zo? :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij vindt 6 te weinig? Wil je voor een soort über-Harlequin gaan of zo? :D

 

Ja nu denken ze nog maar dat ik een beetje gek ben met de kleur van de Touran :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer geslaagd inderdaad.

Hoe saai de evolutie van de hatch golf 6 naar 7 is, zo revolutionair (naar VW normen) is deze variant evolutie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

@@TomT : ergo seats of leder? Heb 21 augustus afspraak met 2 verkopers bij Losch voor de nieuwe firmawagen. Gaat tussen de Golf, Passat, Octavia en Superb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@TomT : ergo seats of leder? Heb 21 augustus afspraak met 2 verkopers bij Losch voor de nieuwe firmawagen. Gaat tussen de Golf, Passat, Octavia en Superb.

Als je zoveel kilometers doet als jij zou ik persoonlijk de ergo seats nemen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

En Belgische franken zijn al meer dan 10 jaar passé. Who the fuck heeft nu nog waardebesef in die munt? Oude mensen, die wel. Mijn pa "Wor is den tijd dat een brood maar twintig frank kostte!" of "Wat is ons geld nog waard, allez ziet: anderhalf miljoen voor nen Opel van de Golf-klasse, zoeje nie doodvallen bij die gedachte!". Ik moet altijd omrekenen naar euro. Ik heb géén waardebesef meer in die oude belgische munt... :oops:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin

Bijna 2 miljoen Belgische Franken voor een Golf met wat opties!

 

 

"met wat opties" is dan toch een understatement

 

Ik heb in de configurator net de duurste versie gepakt en daar alles aangevinkt wat ik maar kon aanvinken, en kwam op +- 44k uit. Dus hij overdrijft zwaar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in de configurator net de duurste versie gepakt en daar alles aangevinkt wat ik maar kon aanvinken, en kwam op +- 44k uit. Dus hij overdrijft zwaar :)

 

of hij kan niet omrekenen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

zelf eens ééntje gemaakt, en met hetgeen ik wou, kom ik op 38000€ uit. :lol:

waar is de tijd dat je nog onder het miljoen bef een deftige wagen had.

 

Dat moet dan nog voor den tijd geweest zijn dat je met 60 000 bef al een dikke pré had en ge uwen bak voldeed voor 800 frank. Toen kreegt ge als 12 jarige 100 frank pré en daar kon ge 4 keer van drinken .... en dat is al lang geleden.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

En Belgische franken zijn al meer dan 10 jaar passé. Who the fuck heeft nu nog waardebesef in die munt? Oude mensen, die wel. Mijn pa "Wor is den tijd dat een brood maar twintig frank kostte!" of "Wat is ons geld nog waard, allez ziet: anderhalf miljoen voor nen Opel van de Golf-klasse, zoeje nie doodvallen bij die gedachte!". Ik moet altijd omrekenen naar euro. Ik heb géén waardebesef meer in die oude belgische munt... :oops:

 

Grote bedragen reken ik ook nog altijd eens om naar Belgische Frank.

 

Nu spreekt men gemakkelijk over wagens van 40.0000 € en meer.

Toen ik mijn Golf Gt Tdi kocht koste die mij 15.000 € en daar heb ik heel lang over nagedacht want dat was verschrikkelijk veel geld tegenover een andere wagen in die klasse.

 

Als je even omrekent besef je terug hoeveel duurder alles is geworden in korte tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grote bedragen reken ik ook nog altijd eens om naar Belgische Frank.

 

Nu spreekt men gemakkelijk over wagens van 40.0000 € en meer.

Toen ik mijn Golf Gt Tdi kocht koste die mij 15.000 € en daar heb ik heel lang over nagedacht want dat was verschrikkelijk veel geld tegenover een andere wagen in die klasse.

 

Als je even omrekent besef je terug hoeveel duurder alles is geworden in korte tijd.

mijn eerste wagen was een golf III GTD, van indertijd 400.000bef, wagen was 1.5j oud, en er was serieus gefoefeld met de kmstand. :D

maar ik was verdorie fier dat ik een lening bij de bank had, om zo'n grave bak te hebben. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid