Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dacht dat er een 800 GT3's geleverd/geproduceerd zijn ondertussen, en Porsche streeft ernaar om 200.000 auto's te produceren per jaar.

Geplaatst:

Staat toch in 't artikel? 785 exemplaren

Geplaatst:

Enkel titel gelezen daarvan, had het elders gelezen.

Geplaatst:

Oorzaak zou zijn dat de bouten van de krukas afbreken. Laat ons hopen :)

Straf dat dat brand veroorzaakt.

Geplaatst:

9k rpm. :D

Denk dat jij je idd ergens vragen stelde bij die 9000rpm op die motor

Geplaatst:

Straf dat dat brand veroorzaakt.

Nou nou nou zo geweldig goed zijn die Porsches dus niet altijd. Lotus ftw :D

Geplaatst:

Nou nou nou zo geweldig goed zijn die Porsches dus niet altijd. Lotus ftw :D

Rij nekeer een trackday of 30 a fond met dat ding en we zullen dan nog eens spreken :D

Geplaatst:

Hoe dat de brand veroorzaakt zie ik ook niet in. In vind afbrekende krukasbouten zelfs nog een erger probleem op zich.

Geplaatst:

Hoe dat de brand veroorzaakt zie ik ook niet in. In vind afbrekende krukasbouten zelfs nog een erger probleem op zich.

cost cutting he :D

t is niet voor niks dat ze dat blok niet gebruiken in de racerij veronderstel ik.

Geplaatst:

cost cutting he :D

t is niet voor niks dat ze dat blok niet gebruiken in de racerij veronderstel ik.

Hadden ze dat wel gedaan ging het probleem misschien sneller naar boven gekomen zijn, nog voor de uitlevering van de eerste straat auto's :)

Maar dan hadden ze ook Le Mans niet uitgereden waarschijnlijk :P

Geplaatst:

Hadden ze dat wel gedaan ging het probleem misschien sneller naar boven gekomen zijn, nog voor de uitlevering van de eerste straat auto's :)

Hadden ze dat gedaan had hun blok waarschijnlijk een pak meer geld gekost dan wat het nu kost om te bouwen.

Geplaatst:

True that :D

Geplaatst:

Rij nekeer een trackday of 30 a fond met dat ding en we zullen dan nog eens spreken :D

Zo kan je bezig blijven natuurlijk ... Feit is dat uw Porsche in de fik staat van op en af de lippenslaan te rijden :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Het zijn trouwens de bouten van de drijfstangen die breken.

Geplaatst:

Het zijn trouwens de bouten van de drijfstangen die breken.

ahja, dat maakt het minder erg natuurlijk. :roll:

Geplaatst:

Zo kan je bezig blijven natuurlijk ... Feit is dat uw Porsche in de fik staat van op en af de lippenslaan te rijden :D

Ik heb gene 991 GT3

Geplaatst:

En hij gaat tenminste niet spontaan aan het remmen, die Porsche :D

Geplaatst:

ahja, dat maakt het minder erg natuurlijk. :roll:

ja want dat bedoel ik?

Is trouwens wel iets heel anders qua breuk dan de hoofdkappen van de krukas.

Geplaatst:

"Dear Mr

As advised previously, engineers at Porsche AG have been conducting technical analysis of the Porsche 911 GT3 engine in order to find a solution to the problem which led us to recommend you stop driving your car.

This analysis is now completed, and we would like to inform you about the cause of the problem and the planned remedial actions.

As already communicated, two vehicles in Europe suffered engine damage, causing the vehicles to catch fire.

Analysis has revealed that in both cases the engine damage was caused by a loosened piston rod screw connection which damaged the crankcase. In order to avoid this in the future, an optimized screw connection is currently being tested. For the final validation of this solution, Porsche AG is currently carrying out extensive tests.

At Porsche we are rigorous when implementing an engineering solution, therefore, after the successful testing and validation we will be installing new engines with optimized piston rod screw connections in all 2014 Porsche 911 GT3 vehicles.

Due to the complexity of the necessary arrangement, we are currently unable to provide you with a specific workshop date for your Porsche 911 GT3. We will be arranging an appointment with you individually, as soon as the logistics planning is finalized. We will be providing you with additional information within the next three weeks.

We continue to remain committed to supporting your individual needs during this time.

Your personal contact person will make contact with you within the next days to discuss individual solutions to bridge the gap until you are reunited with your Porsche 911 GT3.

Thank you very much for your patience and your loyalty to the Porsche brand.

Kind regards,

Porsche Cars North America, Inc.

"

Geplaatst:

ja want dat bedoel ik?

Is trouwens wel iets heel anders qua breuk dan de hoofdkappen van de krukas.

dat wel, maar de schade is er niet (noodzakelijk) minder op.

Dus de drijfstangbouten laten los en ze branden af. Ik denk dat het lijstje problematische problemen 2 punten te lang is.

Geplaatst:

Porsche heeft eigenlijk al een pak probleemblokken gemaakt als je het bekijkt, behalve de Mezger blokken...

Geplaatst:

Dus de drijfstangbouten laten los en ze branden af.

???

Geplaatst:

samenvatting van de problemen met de gt3?

Geplaatst:

samenvatting van de problemen met de gt3?

img-1646603-1-it_burns.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in