Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ken iemand met een MV F4 (nieuw) en heeft ook een Multistrada. Hij rijdt liever met z'n Multistrada omwille van het koppel, met de MV valt op de weg onmogelijk plezier te beleven want iedere keer je gas geeft met dat spel speel je met je rijbewijs. Vergelijkbaar verhaal dus.

Ik snap wat je bedoelt, maar als je gas geeft met een Multistrada speel je ook met je rijbewijs hoor. Maar je kan er idd ook plezier aan beleven bij 'relax' rijden, terwijl dat bij de F4 wss niet zo is (wat fuel zei).

Geplaatst:

Daar vergeet je nog een andere factor: de zithouding. Zo een MV zit zo extreem (net als een 996) dat er traag gewoon niet mee te rijden valt want je ligt op je stuur.

Vanaf 160 compenseert de winddruk de druk op je polsen. :D

Geplaatst:

Bekijks met een Cayman?

Punt dat ik wou maken is dat er daar enkele buurten zijn waar ik passeer, waar je liever niet de aandacht trekt van de lokale "hangers" ;)  

Gisteren in't dorp trouwens een  :up:  gekregen, er zijn blijkbaar mensen die een Cayman kunnen appreciëren, ik weet dat dit voor 911 rijders onbegrijpelijk is  :roll: 

Een zware koppeling in een Cayman?

Zijt ge zeker dat het gaat over hetzelfde model als ik ooit gehad heb?  :D

Pardon my ignorance, ik heb nergens geschreven dat een Cayman slechter/beter is dan een GT3, maar nu we er toch over bezig zijn "ik vond" de GT3 zelfs lichter sturen, beslister schakelen en de koppeling niet bepaald zwaarder aanvoelen, toen ik die van Raven geparkeerd heb  :P

Ge hebt er mee gereden op Spa en als ik mij goed herinner heb ik u hetzelfde horen zeggen over 't stuur  ;) 

Ik heb hier niets te bewijzen en deel gewoon mijn ervaring, maar enkel in de file en in't stad, "vind ik" mijn Cayman minder aangenaam dan al de andere auto's waar ik al mee reed (Merc, BMW, Audi, Opel, VW, Toyota). De GT3 is minder comfortabel, dus aan de rest hier om er verdere conclusies uit te trekken in functie van hun dagelijkse verplaatsingen.

Geplaatst:

Bla-bla-bla tara-tata-tata! Ik wil er toch één! :D

Geplaatst:

Gisteren in't dorp trouwens een  :up:  gekregen, er zijn blijkbaar mensen die een Cayman kunnen appreciëren, ik weet dat dit voor 911 rijders onbegrijpelijk is  :roll: 

Naar mij moete ni zien. Ik vind dat nog steeds een heel fijne auto.

Pardon my ignorance, ik heb nergens geschreven dat een Cayman slechter/beter is dan een GT3, maar nu we er toch over bezig zijn "ik vond" de GT3 zelfs lichter sturen, beslister schakelen en de koppeling niet bepaald zwaarder aanvoelen, toen ik die van Raven geparkeerd heb  :P

Ge hebt er mee gereden op Spa en als ik mij goed herinner heb ik u hetzelfde horen zeggen over 't stuur  ;) 

Een GT3 kan idd lichter sturen als die veel meer gecamberd staat, dat klopt. Is mij ook opgevallen bij uw kar tov wat ik gewoon was. Maar de koppeling, no way ze :)

Geplaatst:

Bla-bla-bla tara-tata-tata! Ik wil er toch één! :D

Dat ook ja.

Geplaatst:

Maar de koppeling, no way ze :)

Er zijn veel 986/987 met een zeer zware koppeling.  Ligt volgens mij aan de drukgroep die niet meer volledig in orde is, maar dat kan ik niet bewijzen.

Iig verschiet ik niet van wat Jayv zegt, is mij ook al meerdere malen opgevallen.  De ene heeft een vederlichte koppeling, de andere koppelt zwaarder dan de gemiddelde GT3.

En tussen de GT3's onderling heb je ook nog eens grote verschillen.

Geplaatst:

Pff, zo de beste auto ter wereld voor mij. Die GT3's zijn gewoon AF !

Geplaatst:

Idd, en ook zeer knap. Nu deze GT3 bestaat is een gewone Carrera echt maar 'gewoon'. Deze GT3 is tig keer dikker!!!

• 1 maand later...
Geplaatst:

Idd, en ook zeer knap. Nu deze GT3 bestaat is een gewone Carrera echt maar 'gewoon'. Deze GT3 is tig keer dikker!!!

Maar de nieuwe ziet er toch ook maar gewoontjes uit. Het agressieve is weg van vroeger.

• 1 maand later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Amai, ze hebben weer de knapste achterlichten als optie gelaten wi

1.JPG

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Zouden er al 5 in de fik gevlogen zijn en ze weten niet waarom.

Geplaatst:

Jah zie je wel dat diesel veiliger is :D

• 4 weken later...
Geplaatst:

Damn... Kunnen ze dat verhalen op iemand? Bv. de fabrikant van dat onderdeel x?

Geplaatst:

Zal wel meevallen, hoeveel gt3's verkopen ze tov het totaal aan wagens en hoe lang waren ze al aan het produceren..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in