Ga naar inhoud

Mercedes-Benz CLA 45 AMG


Phil

Aanbevolen berichten

Ik heb naar het eerste gevoel wat problemen met de verhoudingen van de overhang vooraan!!!

 

Die achteraan is ook niet klein, maar vooraan is echt wel...

 

Misschien proberen ze het neuszware gevoel van een A3 na te bootsen :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lelijk interieur wel. Daar heeft MB even geen kaas meer van gegeten...

 

Niet mee eens.

 

De hoekige designs van de pré-FL C-klasse, GLK etc. zijn al lang voorbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mneee... Die CLA is wel knap in een elegante trim, maar dat AMG tjoening kitje gaat hem echt niet af...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Totaal niet is veel gezegd maar er klopt 'iets' niet idd. Ik denk dat ie vooral te hoog (en daardoor te bol) is. Maar als je een kleine (korte) auto wil maken met wat ruimte kan je maar 1 richting uit hè...

De wielkasten en/of velgen zijn ook te klein ivgm de rest van de wagen heb ik de indruk. En toch vind ik hem wel knap, maar eerst eens irl zien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De illusie van het "bol" zijn wordt volgens mij versterkt door de afhangende kont. Puur proportioneel zie ik niet echt problemen, maar 't is eerder de vorm van de koffer en achterzijde die me wat vreemd aandoet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen wel al gewenning qua kont. Wel knap.

 

Maar het grote designminpunt van alle nieuwe A-klasses blijft: te zware neus / te grote overhang vooraan. En dat maakt dat 't gevoel dat de proporties niet kloppen, ook bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Awel, grappig dat je dat zo zegt. Ik was ook naar de overhang aan het kijken. Die is toch gigantisch, niet? Of is dat een illusie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen wel al gewenning qua kont. Wel knap.

 

Maar het grote designminpunt van alle nieuwe A-klasses blijft: te zware neus / te grote overhang vooraan. En dat maakt dat 't gevoel dat de proporties niet kloppen, ook bij mij.

 

Bij de gewone A-klasse vind ik het niet vreemd, met dat dat een hatchback is, bij deze berline is het idd raar. Ik ben echt benieuwd wat ik ervan ga vinden irl.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor auto is dit eigenlijk? Is het een sedan, is het een cross-over met een ander model, ... ?!

 

 

Doet me te hard denken aan een mini CLS speciaal gemaakt voor kleine mensen zodat ze toch normaal lijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid