brjefs 14.458 Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 Ik vind die trapeziumvormige uitlaten net een grote vooruitgang Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davy_ 1.514 Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 Ik vind die trapeziumvormige uitlaten net een grote vooruitgangDie waren er ervoor ookal he,al zijn ze nu iets meer afgerond.Ze zijn "mooier"(dikker) maar ze staan op elke versie standaard op nu. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.195 Geplaatst: 24 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Ik bedoel dan vooral qua rijden,een standaard f10 rijdt 'sportiever'(directer,harder afgeveerd,schakelt veel sneller) dan een E klasse met AMG pakket bv.Als je nu(fl) een gewone E200 avantgarde ziet afkomen in je spiegel denk je amai wat een monster. Hetzelfde met op elke variant de dubbele uitlaatpijpen te steken(maar dat is ookal bij de pfl),vind k ook jammer. Daarvoor ben ik blij dat ik de dubbele ovale pijpjes heb,die zijn er alleen op de 6cil geweest(ookal zijn de trapeziumvormige mooier maar die zie je nu op elke 200). Ik snap je, alleen ... overschat de standaard '5 niet. Er zijn verschillen ja, maar au fond zijn die eigenlijk klein. Karren zijn erg gelijk qua rijden, vind ik. Een F11 520dA touring met stock ophanging en 245/45R18 --> verrassend boaty. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davy_ 1.514 Geplaatst: 24 maart 2013 Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Ik bedoel dan vooral qua rijden,een standaard f10 rijdt 'sportiever'(directer,harder afgeveerd,schakelt veel sneller) dan een E klasse met AMG pakket bv.Als je nu(fl) een gewone E200 avantgarde ziet afkomen in je spiegel denk je amai wat een monster. Hetzelfde met op elke variant de dubbele uitlaatpijpen te steken(maar dat is ookal bij de pfl),vind k ook jammer. Daarvoor ben ik blij dat ik de dubbele ovale pijpjes heb,die zijn er alleen op de 6cil geweest(ookal zijn de trapeziumvormige mooier maar die zie je nu op elke 200). Ik snap je, alleen ... overschat de standaard '5 niet. Er zijn verschillen ja, maar au fond zijn die eigenlijk klein. Karren zijn erg gelijk qua rijden, vind ik. Een F11 520dA touring met stock ophanging en 245/45R18 --> verrassend boaty. Dat kan:),maar dat is met mijn E toch ook hoor en dat is dan nog een avantgarde met 'gewoon' sportpakket(andere remmen,18" en ophanging van het AMG pakket en vrij performante motor,maar het is vooral de boite die echt wel veel trager is,ook in S,dat is ook het enige wat mij een beetje stoort aan mn auto,schakelen met de flippers is ook zo een trage bedoening maar dat is het verschil MB <> BMW zeker.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BlackFox 2.079 Geplaatst: 25 maart 2013 Delen Geplaatst: 25 maart 2013 Jouw bak zal nog steeds werken bij 300.000km 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Speedhunter 4.236 Geplaatst: 25 maart 2013 Delen Geplaatst: 25 maart 2013 Door die nieuwe neus en lichten is hij heel wat knapper geworden. Geef mij maar een s212 (break) met AMG pakket. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.195 Geplaatst: 25 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2013 Ik wil dat ook. Een 350 CDI 4matic. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Timo 15.253 Geplaatst: 26 maart 2013 Delen Geplaatst: 26 maart 2013 Ik roep al jaren dat Benz meer kleur in hun interieurs moet brengen, dan het gedoodverfde trio zwart, grijs met donkergrijs, en beige met donkerbeige. We krijgen nu al wel een paar jaar een bruine ledertint (met zwart interieur) en op steeds meer modellen zelfs rood (met zwart interieur), maar "da's niet genoeg" dacht Benz Interieur viel me ook op. Je ziet nooit mooie combo's, altijd dat zwarte/donkere/steriele. Ziet er totaal niet aangenaam uit om mee te rijden. Dat beige/blauw is een beetje over the top maar wel ok. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Speedhunter 4.236 Geplaatst: 26 maart 2013 Delen Geplaatst: 26 maart 2013 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BlackFox 2.079 Geplaatst: 26 maart 2013 Delen Geplaatst: 26 maart 2013 Tiens, die velgen heb ik gisteren onder een W203 C klasse gezien.Stond nog wel dik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iRicky 299 Geplaatst: 31 maart 2013 Delen Geplaatst: 31 maart 2013 De E-klasse is na bijna 20 jaar zijn vier ogen gezicht kwijt Ergens wel jammer... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.824 Geplaatst: 31 maart 2013 Delen Geplaatst: 31 maart 2013 Ik bedoel dan vooral qua rijden,een standaard f10 rijdt 'sportiever'(directer,harder afgeveerd,schakelt veel sneller) dan een E klasse met AMG pakket bv. Als je nu(fl) een gewone E200 avantgarde ziet afkomen in je spiegel denk je amai wat een monster. Hetzelfde met op elke variant de dubbele uitlaatpijpen te steken(maar dat is ookal bij de pfl),vind k ook jammer. Daarvoor ben ik blij dat ik de dubbele ovale pijpjes heb,die zijn er alleen op de 6cil geweest(ookal zijn de trapeziumvormige mooier maar die zie je nu op elke 200). Ik snap je, alleen ... overschat de standaard '5 niet. Er zijn verschillen ja, maar au fond zijn die eigenlijk klein. Karren zijn erg gelijk qua rijden, vind ik. Een F11 520dA touring met stock ophanging en 245/45R18 --> verrassend boaty. Die liggen idd korter bij mekaar dan je denkt, volledig mee eens. Het is verder logisch dat een 520 of E220 niet echt "gemaakt" zijn om sportief te rijden he. Zo een wagens zijn gemaakt om comfy en geluidloos te rijden. Alleen al de ophanging van zo een versie is meestal redelijk verschillend van de topmodellen, wat natuurlijk niet meer dan logisch is. Sportief rijden is niet de topprioriteit van de lichtere motorisaties wel verkoopcijfers , looks, verbruik en comfort ........ Altijd de foute auto om te vergelijken dus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.195 Geplaatst: 31 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2013 520d of E200CDI "geluidloos" ... bwoah Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davy_ 1.514 Geplaatst: 31 maart 2013 Delen Geplaatst: 31 maart 2013 Die liggen idd korter bij mekaar dan je denkt,volledig mee eens. Het is verder logisch dat een 520 of E220 niet echt "gemaakt" zijn om sportief te rijden he. Zo een wagens zijn gemaakt om comfy en geluidloos te rijden. Alleen al de ophanging van zo een versie is meestal redelijk verschillend van de topmodellen, wat natuurlijk niet meer dan logisch is. Sportief rijden is niet de topprioriteit van de lichtere motorisaties wel verkoopcijfers , looks, verbruik en comfort ........ Altijd de foute auto om te vergelijken dus Nee klopt,maar ik spreek nu ook wel over m'n 350 met sportophanging etc... Als je dit bij bmw neemt is het toch een heel ander verhaal hoor.. Maar ik snap dat dit MB is natuurlijk.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martini Racing 2.542 Geplaatst: 10 april 2013 Delen Geplaatst: 10 april 2013 Vandaag voor het eerst een 4 deurs E facelift gezien op de snelweg (in DE) ; die bumperintakes zien er minder uit dan neusvleugels irl en onknap is het niet te noemen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.063 Geplaatst: 6 juni 2013 Delen Geplaatst: 6 juni 2013 vandaag ook ééntje gezien. 't was wel al direct een lijkwagen. ze zijn er dus snel bij om ze al om te bouwen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tommie 8.551 Geplaatst: 6 juni 2013 Delen Geplaatst: 6 juni 2013 Ik heb eentje gereden. Mijn respons was: 1986 called. They want their car back. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlito 5.715 Geplaatst: 6 juni 2013 Delen Geplaatst: 6 juni 2013 Ik heb eentje gereden. Mijn respons was: 1986 called. They want their car back. Komkom, omdat jij de top kan aanbieden met de F10/F11 moet je nu ook niet grof worden. Zeg dan tenminste dat het een verdienstelijke poging was. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tommie 8.551 Geplaatst: 6 juni 2013 Delen Geplaatst: 6 juni 2013 Ik vond 't droefnis alom. Snorry Carlo. Ik geef je ASAP een knuffel om het goed te maken... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlito 5.715 Geplaatst: 6 juni 2013 Delen Geplaatst: 6 juni 2013 Ik vond 't droefnis alom. Snorry Carlo. Ik geef je ASAP een knuffel om het goed te maken... Ik zeg ook nergens dat je ongelijk hebt he 212 was bij lancering al de minder goede wagen tov de 211 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tommie 8.551 Geplaatst: 6 juni 2013 Delen Geplaatst: 6 juni 2013 Ik snap niet dat je in die kar kan stappen en zeggen: wow, dit is goed design! Ik ga zwijgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlito 5.715 Geplaatst: 6 juni 2013 Delen Geplaatst: 6 juni 2013 Ik snap niet dat je in die kar kan stappen en zeggen: wow, dit is goed design! Ik ga zwijgen. Ben net eens gaan testen. Ik heb het kunnen zeggen, maar kon het niet laten om te lachen 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tommie 8.551 Geplaatst: 6 juni 2013 Delen Geplaatst: 6 juni 2013 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jupke 9.591 Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Nou breekt m'n klomp. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
msxx 6.658 Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Echt echt spijtig. Met een facelift hoort een wagen een Life Cycle Impuls te krijgen (aldus een andere grootheid). Denk niet dat hier sprake is van een impuls. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.