Ga naar inhoud

Mercedes-Benz E-klasse (212/207) facelift


gTa

Aanbevolen berichten

Ik snap niet dat je in die kar kan stappen en zeggen: wow, dit is goed design!

Ik ga zwijgen. :)

 

 

Ben net eens gaan testen.

 

Ik heb het kunnen zeggen, maar kon het niet laten om te lachen :oops:

:lolz:  :lolz:  :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eentje gereden.

Mijn respons was: 1986 called. They want their car back.

 

Wat voor één?

 

Ik heb regelmatig met een auto van 1984 gereden en rij nu regelmatig w212. Niet te vergelijken. :D

(En serieus: basis E is inderdaad maar flauw, zoals de onze in pré-fl met AMG-pack en heel de santeboetiek moet dat niet onder doen voor een F10 met M-pack)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor één?

 

Ik heb regelmatig met een auto van 1984 gereden en rij nu regelmatig w212. Niet te vergelijken. :D

(En serieus: basis E is inderdaad maar flauw, zoals de onze in pré-fl met AMG-pack en heel de santeboetiek moet dat niet onder doen voor een F10 met M-pack)

Interieurstyling is een pak saaier bij de benz.

Nuja, gisteren op pad geweest met een pfl 350 cdi 4matic met alle toeters en bellen (voor de regelnichten: geen geblindeerde ruiten, geen trekhaak en geen met leder overtrokken dashboard) en dat rijdt imho zo fijn en ziet er langs buiten super uit.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nuja, gisteren op pad geweest met een pfl 350 cdi 4matic met alle toeters en bellen (voor de regelnichten: geen geblindeerde ruiten, geen trekhaak en geen met leder overtrokken dashboard) en dat rijdt imho zo fijn en ziet er langs buiten super uit.

Zeg dat wel..:inlove:

Buiten de boite :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, mijn schoonbroer heeft ook een aantal jaren een E350cdi coupé. Af en toe rijd ik ook eens met zijn wagen. Hij rijdt zeer goed, maar mist de nervositeit, de scherpte die mijn 530d heeft. Je merkt telkens opnieuw dat Mercedes eerder de kaart trekt van het comfort, en daar zijn ze dan ook zeer goed in. Als je liever een nerveuzere gasrespons, een sneller schakelende bak, en wat brutaler karakter wil, dan moet je een BMW 530d kopen ipv zo'n E350cdi. Audi zit hier qua karakter mooi tussenin. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, mijn schoonbroer heeft ook een aantal jaren een E350cdi coupé. Af en toe rijd ik ook eens met zijn wagen. Hij rijdt zeer goed, maar mist de nervositeit, de scherpte die mijn 530d heeft. Je merkt telkens opnieuw dat Mercedes eerder de kaart trekt van het comfort, en daar zijn ze dan ook zeer goed in. Als je liever een nerveuzere gasrespons, een sneller schakelende bak, en wat brutaler karakter wil, dan moet je een BMW 530d kopen ipv zo'n E350cdi. Audi zit hier qua karakter mooi tussenin.

Ik weet het,k zal er wel aan wennen maar soms stoort het me wel maar voor de rest ben ik wel heel content(ook van het interieur,als het donker is is het gewoon:inlove: met die verlichting overal) en ik weet dat het bij bmw ook zo is maar dit is veel gezelliger..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net een FL gezien en moet zeggen dat hij er toch verrassend OK uit zag i.vgl.m. m'n idee bij lancering.

Enkel de neus (voor de Avantgarde) ziet er wat te fake uit --> duidelijk te zien dat het niet hiervoor ontworpen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid