Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 12 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2014 Komt 'ie plakken? Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 12 augustus 2014 Geplaatst: 12 augustus 2014 Komt 'ie plakken? afwerken Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 12 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2014 Daar kom ik niet tussen! Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 12 augustus 2014 Geplaatst: 12 augustus 2014 En weer vergeet je de race in Machelen. Wat is leuker dan koerskes rijden..... Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 13 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2014 En weer vergeet je de race in Machelen. Wat is leuker dan koerskes rijden.....Ik wist dat je boos ging zijn Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 13 augustus 2014 Geplaatst: 13 augustus 2014 Hahahaha ja enorm BOOS Maar eens je gaat komen ga je de smaak te pakken hebben imo. Genk + huurkarts is toch wat slaapverwekkend imo Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 13 augustus 2014 Geplaatst: 13 augustus 2014 Genk + huurkarts is toch wat slaapverwekkend imo Toch schattig hé na 1x met een 2-takt gereden te hebben op Genk Quote
Daann 4.436 Geplaatst: 13 augustus 2014 Geplaatst: 13 augustus 2014 En weer vergeet je de race in Machelen. Wat is leuker dan koerskes rijden..... Doeme toch! Ik moet daar echt eens geraken. Na de herexamens maak ik er werk van Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 13 augustus 2014 Geplaatst: 13 augustus 2014 Toch schattig hé na 1x met een 2-takt gereden te hebben op Genk Heeft daar eerlijk gezegd niets mee te maken. Maar uiteindelijk is Genk een redelijk saai circuit tout court, vind ik, en met die huurkarts wordt dat nog eens extra benadrukt. En waar ik vooral op doel: 35 minuten aan een stuk in een wedstrijdje rijden is veel plezanter. Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 13 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2014 Hahahaha ja enorm BOOS Maar eens je gaat komen ga je de smaak te pakken hebben imo. Daarom dat ik het nog uitstel! Genk uiteindelijk ook niet denk ik, straks. Mezelf op de mtb al op een pak adrenaline getrakteerd en 't gaat toch niet regenen Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 22 augustus 2014 Geplaatst: 22 augustus 2014 Veel kans dat ik morgen de rotax eens buiten haal in Genk, wel op wat tragere banden Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 22 augustus 2014 Geplaatst: 22 augustus 2014 Veel kans dat ik morgen de rotax eens buiten haal in Genk, wel op wat tragere banden Mooi zo, zal lekker druk zijn dus dan kan je veel bijleren! Siebert gaat zondag maar ik ga nog een weekje sporten vooraleer ik nog eens ga trainen. Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 22 augustus 2014 Geplaatst: 22 augustus 2014 Goed ! Spijtig dat ik het op rode Vega moet doen. Nu goed ik denk dat ik snel van rotax naar schakelkart ga willen gaan...... Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 22 augustus 2014 Geplaatst: 22 augustus 2014 Ze hebben genoeg setjes liggen in Genk . Vega blauw vind ik een aanrader voor Max/X30. Plakt behoorlijk en gaat toch nog een tijd mee. Vega groen (de SL6/FH) is ook goed (minder grip dan blauw maar meer dan voldoende). Als je tips nodig hebt ivm je rotax max of afstelwerk. Een vriend van me zit er morgen (FA karts/Vici motorsport). Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 22 augustus 2014 Geplaatst: 22 augustus 2014 Vorige keer was er geen groen en hebben ze me dus rood aangesmeerd ! Dat afstelwerk is de miserie he..... Ik wil rijden niet sleutelen. De carburateur afstellen, diepte naald, bougie, spruitstuk, chassis. Miljaarde ...... Opbde duur vraag je je af of de piloot nog veel te doen heeft En dan nog al die banden. Ik zag daar vorige keer broekventjes witte Vega banden gebruiken als niets. Nee ik hou het bij wat trainingsritje niet van plan aan heel dat gedoe te gaan beginnen. Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 22 augustus 2014 Geplaatst: 22 augustus 2014 Witte vega's is voor mensen die ofwel: - Hun kart goed kunnen afstellen & bijgevolg behoorlijk hard gaan - Mensen die 55 sec willen draaien op Genk (met een Max of consoort)terwijl ze niet eens goed kunnen sturen (ook al kan je 55 sec perfect op een groene vega halen). Afstelwerk moet je ook wel met een korreltje zout nemen, als je min of meer bij de basis blijft zal je kart min of meer goed functioneren. Al zal je nooit de laatste tienden eruit halen. Mijn Tonykart bvb rijdt quasi altijd goed zonder afstelwerk, m'n vorige Gillard daarentegen kon barslecht rijden als je 'm niet afstelde. Anway, mocht je hulp nodig hebben, vraag het gerust aan m'n copain en zeg dat ik je gestuurd heb. Alternatief voor de Vega groen is Mojo D2. 1 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 23 augustus 2014 Geplaatst: 23 augustus 2014 Goed ! Spijtig dat ik het op rode Vega moet doen. Nu goed ik denk dat ik snel van rotax naar schakelkart ga willen gaan...... Jokke overdrijf eens niet hé. Je hebt nog maar 1x gereden dus rijd gewoon met die kart. Maakt geen hol uit welke banden daarop liggen hoor wat je zelf ook denkt En een Rotax moet je niet afstellen, je neemt een 160-162 sproeier en je bent weg. Powervalve op 9-10 kliks. Naald moet je zelf niet aankomen tenzij je BNL wil gaan rijden Dat is zoals ik in je M3 zou stappen en zou klagen dat er geen nieuwe slicks opliggen want met nieuwe zou ik zeker even snel zijn als jij Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 23 augustus 2014 Geplaatst: 23 augustus 2014 Afstelwerk moet je ook wel met een korreltje zout nemen, als je min of meer bij de basis blijft zal je kart min of meer goed functioneren. Al zal je nooit de laatste tienden eruit halen. Mijn Tonykart bvb rijdt quasi altijd goed zonder afstelwerk, m'n vorige Gillard daarentegen kon barslecht rijden als je 'm niet afstelde. Anway, mocht je hulp nodig hebben, vraag het gerust aan m'n copain en zeg dat ik je gestuurd heb. Gaat Damien helpen voor een Gillard? Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 23 augustus 2014 Geplaatst: 23 augustus 2014 Nu goed ik denk dat ik snel van rotax naar schakelkart ga willen gaan...... Dat moet je vooral doen als je wil rijden ipv sleutelen Begin sept ga ik nog 2x trainen voor BMC dus ik laat dan wel iets weten. Altijd leuker als je in het begin niet alleen moet trainen. Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 23 augustus 2014 Geplaatst: 23 augustus 2014 Gaat Damien helpen voor een Gillard? Mobajaaaaaaaj. Als't maar is om dat ding basis te zetten. Of die Max ietsje bij te stellen :-). En idd, een schakel koop je best als je al wat meer ervaring hebt (niet alleen qua rijden). Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 23 augustus 2014 Geplaatst: 23 augustus 2014 Jokke overdrijf eens niet hé. Je hebt nog maar 1x gereden dus rijd gewoon met die kart. Maakt geen hol uit welke banden daarop liggen hoor wat je zelf ook denkt En een Rotax moet je niet afstellen, je neemt een 160-162 sproeier en je bent weg. Powervalve op 9-10 kliks. Naald moet je zelf niet aankomen tenzij je BNL wil gaan rijden Dat is zoals ik in je M3 zou stappen en zou klagen dat er geen nieuwe slicks opliggen want met nieuwe zou ik zeker even snel zijn als jij 9-10 kliks vanaf toe of vanaf open? Staat op 15 nu en sproeier 168. Stond geladen maar is spoed geworden ipv kart. Hevige pijnscheuten in onderbuik en dokter doorverwezen naar spoed. Daar ben ik na uren wachten het afgestapt zal morgen of maandag terug gaan en wat buscopan slikken.....(geen appendix) Trouwens spoed tot wat is dat verworden? Een soort OCMW ? Dat zat nu eens vol, euh ja, hoe moet ik dat zeggen...... Ik zal het maar voor mij houden Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 23 augustus 2014 Geplaatst: 23 augustus 2014 9-10 kliks vanaf toe of vanaf open? Staat op 15 nu en sproeier 168. 15 kliks is veel te veel, helemaal dichtdraaien en dan idd 9 of 10 kliks open zetten. Sproeier 165 kan je proberen, ik reed nog veel lager maar hangt van de blok af dus kan ik niet zomaar zeggen zonder je te horen rijden. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 23 augustus 2014 Geplaatst: 23 augustus 2014 Stond geladen maar is spoed geworden ipv kart. Hevige pijnscheuten in onderbuik en dokter doorverwezen naar spoed. Daar ben ik na uren wachten het afgestapt zal morgen of maandag terug gaan en wat buscopan slikken.....(geen appendix) Trouwens spoed tot wat is dat verworden? Een soort OCMW ? Dat zat nu eens vol, euh ja, hoe moet ik dat zeggen...... Ik zal het maar voor mij houden Aie dat is minder leuk. Ik heb daar vorige week ook bijna 4u gezeten voor m'n maag, 't is daar idd erg geworden Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 23 augustus 2014 Geplaatst: 23 augustus 2014 Zelfde probleem hier , ben het afgebold. Morgen naar een ander spoeddienst, nachtje doorbijten Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.