Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie was dat met de D5? Vette ketel.

Geplaatst:

Bedankt Tomt en PJH voor de geweldige rondrit!

De banen waren heerlijk en het mooie weer en lekkere bbq maakte het plaatje compleet!

1 puntje voor mij was dat het alternatieve adres van de vertrekplaats niet klopte met de werkelijke vertrekplaats.

Waardoor ik nog een 1u30 heb rondgedoold in soumagne en omstreken met de toen nog rijdende e30 325i en rs4 Bmw 1 en grijze mercedes. (Over het rijgedrag van de e30 had ik ook mijn bedenkingen!) :wacko:

@ Gewoon ik: De mercedes heeft haar best gedaan op de ardense wegen en was geweldig om zien hoe dat ding soms overhelde bij het betere bochtenwerk! (de vuilzak grijze clio rs)  :lol:

@@PJH en Tomt: wanneer kan ik me inschrijven voor de volgende rondrit? ^_^

joepie, martini en ik waren niet de enige die het niet vonden. :shame:

Merci.

Geplaatst:

Wie was dat met de D5? Vette ketel.

D5? Dat moet ik geweest zijn? Als je goed kijkt staan er zelfs twee naast elkaar. Een zilveren en een blauwe!

Maar je doelt vast op die blauwe :P  Die was van Monserez

Geplaatst:

Ja, ik heb niet gespijbeld bij de lessen "lezen" in het eerste leerjaar. Zoveel was me dus ook al duidelijk. :lol:

Ik bedoel, wié was daarmee op de rondrit? Charles?

Geplaatst:

Ja, ik heb niet gespijbeld bij de lessen "lezen" in het eerste leerjaar. Zoveel was me dus ook al duidelijk. :lol:

Ik bedoel, wié was daarmee op de rondrit? Charles?

Hehe, sorry :-)

@@Wouterr was daarmee op stap

Geplaatst:

Hij zat mij al constant op te jagen op het stukje er voor, ik werd wat geïrriteerd omdat we toch vast zaten achter een bestelwagen. Op het eerste rechte stuk heb ik hem + 2 andere auto's dan maar eerst laten inhalen en 2 bochten verder was het van dat...

Zal dus iets te hevig gestaan hebben :(

Op baantjes die ik niet ken ga ik niet als een gek rondrijden hoor, er moeten maar kiezels liggen en je bent de controle kwijt. Cru gezegd zal dit een goeie les zijn voor hem, gelukkig niemand gewond!

Geplaatst:

Hehe, sorry :-)

@@Wouterr was daarmee op stap

Vet! Werkt die bij Monserez, dan?

Geplaatst:

Dunno, vroeg het me ook af. Zat met hem aan een tafel maar had niet gezien dat hij met de D5 op stap was. Zag dat pas hier op de foto's :lol:

Geplaatst:

@@Wouterr

Any pics from me when we were on the highway? :D

Geplaatst:

@@Wouterr heeft gewoon zijn vriendin goed gekozen :D

Je ouders kan je niet kiezen, je (stief)schoonouders daarentegen :P

Geplaatst:

Ja helaas zijn die rijke meestal onhandelbaar. Beter zelf rijk worden en je vrouw buiten shotten als ze streken krijgt :P

Geplaatst:

@@Wouterr

Any pics from me when we were on the highway? :D

Ik denk het wel, 't zijn wel geen professionele :D Zal er straks nog proberen wat online te smijten (ik vertrek vannacht op reis, dus heb niet al te veel tijd)

Zij hebben mij gekozen, groot verschil :D

Ja helaas zijn die rijke meestal onhandelbaar. Beter zelf rijk worden en je vrouw buiten shotten als ze streken krijgt :P

Onhandelbaar zijn en streken hebben behoren gelukkig niet tot haar eigenschappen :up:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

De resultaten van de enquete zijn min of meer binnen. Dit is wat wij er uit leren:

- De bereikbaarheid van de startplaats was zeer goed.

- De lengte van de rondrit was zeer goed :)

- Het type wegen was super (dus balans tussen hoofd en kleine wegen). Alleen zijn er wat klachten ivm het asfalt soms als ik de extra commentaar nalees.

- De eindbestemming scoort ook een zeer goed

- Het roadbook scoort ook goed, alleen moeten er meer herkenningspunten of straatnamen vermeld worden voor sommigen. Iets die we zeker gaan doen de volgende keer.

- De prijs van het totaalpakket (25 euro per persoon) wordt als correct ervaren, maar moet niet meer stijgen. Enkele mensen vonden 25 euro teveel per extra persoon omdat zijn maar co-piloot zijn en dus minder plezier zouden hebben. Ik ben het hier mee eens, daarom was een co-piloot op de Zeeland Classic dan ook gratis. Alleen kunnen we dit op de Ardennenrit niet doen gezien het de BBQ+Drank en extra's zijn die geld kosten, en dat verbruikt een co-piloot immers ook :)

- De gemiddelde score voor de Ardennenrit is 4,26 op 5, wat zeker goed genoeg is :)

Verdere opmerkingen uit de comments die zeker interessant zijn:

- Een tussenstop met terrasje halfweg

- Een GSM nummer vermelden voor noodsituaties

- Het was lang wachten voor het eten klaar was -> een terecht opmerking, we kregen de BBQ niet zo vlot in gang :(

Bedankt voor jullie feedback :)

Geplaatst:

De resultaten van de enquete zijn min of meer binnen. Dit is wat wij er uit leren:

- Het type wegen was super (dus balans tussen hoofd en kleine wegen). Alleen zijn er wat klachten ivm het asfalt soms als ik de extra commentaar nalees.

- Het roadbook scoort ook goed, alleen moeten er meer herkenningspunten of straatnamen vermeld worden voor sommigen. Iets die we zeker gaan doen de volgende keer.

- De prijs van het totaalpakket (25 euro per persoon) wordt als correct ervaren, maar moet niet meer stijgen. Enkele mensen vonden 25 euro teveel per extra persoon omdat zijn maar co-piloot zijn en dus minder plezier zouden hebben. Ik ben het hier mee eens, daarom was een co-piloot op de Zeeland Classic dan ook gratis. Alleen kunnen we dit op de Ardennenrit niet doen gezien het de BBQ+Drank en extra's zijn die geld kosten, en dat verbruikt een co-piloot immers ook :)

- De gemiddelde score voor de Ardennenrit is 4,26 op 5, wat zeker goed genoeg is :)

- Het was lang wachten voor het eten klaar was -> een terecht opmerking, we kregen de BBQ niet zo vlot in gang :(

Die BBQ in gang krijgen was idd een opdracht. Volgende keer dus meer aansteek materiaal voorzien. Iets om te blazen, eventueel generator met een heatgun ofzo ;)

Geplaatst:

ik zie wel steeds dezelfde fotomodellen opduiken, sommige andere wagens krijgen - zo lijkt het - minder aandacht...

En dan wil ik het zeker niet over mijn wagen hebben, maar bvb die grijze Clio RS ofzo? :unsure:

Geplaatst:

Even reageren op het wachten op het eten: ik begrijp dit volkomen. Helaas is het BBQ-vuur daar een hel om aan te krijgen, eens het in gang is heb je wel een vuur voor meerdere uren. We konden niet vroeger op de BBQ-site door een groep voor ons, van zodra deze weg was ben ik direct begonnen met het vuur aan te steken omdat ik weet dat dit even duurt, het vuur was dus al 'aan' om 17u15, helaas duurt het daar lang eer je er kan beginnen bakken.

Nu, het is alleszins iets om uit te leren, ik denk dat ik ondanks andere groepen nog wel creatief kan omspringen met dat gegeven om het vlees iets vroeger klaar te krijgen.

Anderzijds, nu kon iedereen wel min of meer tegelijk eten, het eerste vlees werd geserveerd toen de laatsten ongeveer toekwamen, als je al veel vroeger kan beginnen eten zitten we met het risico dat een deel al voor de 2de keer aan het aanschuiven is terwijl de rest nog de 1ste keer moet aanschuiven... Niet evident, maar zeker stof tot nadenken.

Kunnen degenen die willen reageren (ik begrijp het als dit niet zou zijn omdat de 'anonimiteit' wegvalt) even laten weten of het wachten op het vlees vooral te maken had met het wachten tegen dat er effectief kon aangeschoven worden of effectief het aanschuiven zelf? Ik heb namelijk gezien dat er op sommige momenten een lange rij stond te wachten, ook hier denk ik aan een oplossing voor volgende editie.

Nu, in ieder geval: super merci voor de feedback allemaal, hier zijn we heel veel mee en hier kunnen we heel leerrijke lessen uit trekken. Thanks @ all!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in