Ga naar inhoud

BMW F15 X5


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Oogt ontzettend Amerikaans op het eerste zicht, ik ben benieuwd naar meer foto's.

 

Klopt, die achtergrondfoto is volgens mij gemaakt in Utah.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig als je vroeger een X5 zag wist je ten minste dat er minimum een fatsoenlijke zescilinder in zat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De verbaasde reacties verbazen me, hoe hadden jullie dan gedacht (adhv de spyshots) hoe de nieuwe X5 eruit zou zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ander forum intussen meer foto's gezien, in profiel en achteraan klopt het proportioneel toch niet helemaal imo...

Teveel Q7 willen zijn (naar ruimte-aanbod en plompheid) denk ik dan...

 

Weg elegantie... :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is geen lelijke auto, verre van, maar z'n voorganger was gewoon té knap (zeker in LCI) en zag er eigenlijk nog 'fris' genoeg uit ondanks z'n leeftijd. (tot je misschien het interieur bekijkt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 'blades' op de achterruit, die er gewoon opgeplakt lijken te zijn en niet in echt in de koetswerklijn geïntegreerd zijn, zijn bakken lelijk. Lijkt op profielfoto's, vooral op een lichtere buitenkleur, een beetje alsof er nog zijruitjes inzitten die in de achterruit overlopen, zoals bij de ML.

 

Voorkant is wat lomper, maar kan ik wel aan wennen. In 't algemeen is ie wel wat van de elegantie van de E70 verloren...maar het was ook geen makkelijke opdracht om die te evenaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook niet overtuigd, zeker niet van de achterkant. Nuja, de vorige was gewoon veel te knap :inlove:

 

e4813596812731ee26205d760b18adc9.jpg

 

03650f2a87d92f50528c01d6abb4a969.jpg

 

Ter vergelijking, de vorige:

2012-BMW-X5-rear-three-quarters-in-motio

 

423e2bc7d8e4bac58085842550558c59.jpg

 

2d6d3a0f9b15fa4fe8ed848bb507a3fa.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier staan meer foto's:

http://www.netcarshow.com/bmw/2014-x5/

 

 

interieur mocht wel een upgrade gebruiken, maar imo hebben ze wat te veel willen doen met die 3 sierlijsten (alu, pianolak en hout, kwestie van niet te kunnen kiezen?) op elkaar te drukken. Lijkt ook letterlijk alsof die platgewalst zijn, en de middelste ventilatiemonden mee zijn platgedrukt. Is een verbetering, maar kon knapper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Scheelt iets qua proporties vind ik... denk vooral de achterkant.

 

En die kieuwen achter de voorwielen zijn belachelijk en lelijk.

Interieur vind ik best knap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige was 1000 keer knapper.
 

Aluminium, pianolak, hout, plastic, leer, chrome, matzilver plastic, nog een ander zilver voor de nieren, ... allemaal 1 grote warboel. Het doet mij denken aan de X1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid