Ga naar inhoud

BMW F15 X5


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Gast caoimhin

Altijd al fan geweest van de X5, zeker de E70 die IMO de knapste SUV op de markt is. Als ik er ooit één wil zal het dus een tweedehands E70 worden, want de nieuwe vind ik op het eerste zicht maar bleh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees ik dat nu goed dat ze ook een sdrive dus niet 4x4 X5 gaan uitbrengen :lolz:

 

Alleen al daarom en die 4 cilinder zou ik geen meer kopen :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's even 'belachelijk' als een Porsche Diesel.

Face it: BMW zou liefst ook enkel in x50i uitbrengen hoor, maar da's financieel gezien pure zelfmoord voor de consructeur. Lage uitstoot is alles. Punt.

Trouwens heeft 70% van de X5-kopers helemaal niks aan 4x4.

Link naar reactie
Delen op andere sites

knappe voorkant. de achterkant oogt misschien wat te braaf en te glad. iets waar bv de nieuwe tourag ook last van heeft.

voor mij een sdrive20d voor 35k. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee keer raden van welk ander merk ze daarmee klanten zullen afsnoepen.

 

Het merk bij uitstek dat nieuwe niches blijft uitvinden? De zilveren sterre?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het merk bij uitstek dat nieuwe niches blijft uitvinden? De zilveren sterre?

 

BMW vindt toch ook niches bij de vleet uit? 5GT, 3GT, ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's enkel maar om makkelijker andere karren eraf te trekken aan de lichten als 't nat ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's enkel maar om makkelijker andere karren eraf te trekken aan de lichten als 't nat ligt.

Daarom ook dat die 4 cilinder geen AWD heeft, kunt er toch geen andere karren mee af trekken

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

BMW vindt toch ook niches bij de vleet uit? 5GT, 3GT, ...

Niche van die GT's... Signum was eerder en da's hetzelfde concept, buiten dan minder luxe, minder status, minder groot, minder allerhande zooi, etc...

BMW heeft naar mijn weten nog niet al teveel niches zelf uitgevonden... Buiten dan mss zo'n lelijk gedrocht als de X6, wat ook weer niet helemaal waar is omdat het eigenlijk het principe van de CLS toegepast is op een SUV...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Buiten dan mss zo'n lelijk gedrocht als de X6, wat ook weer niet helemaal waar is omdat het eigenlijk het principe van de CLS toegepast is op een SUV...

Ja, en een CLS is ook niets nieuws, want dat is gewoon het principe van een coupé maar dan toegepast op een 4 deurs...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niche van die GT's... Signum was eerder en da's hetzelfde concept, buiten dan minder luxe, minder status, minder groot, minder allerhande zooi, etc...

BMW heeft naar mijn weten nog niet al teveel niches zelf uitgevonden... Buiten dan mss zo'n lelijk gedrocht als de X6, wat ook weer niet helemaal waar is omdat het eigenlijk het principe van de CLS toegepast is op een SUV...

Dat van de '5 GT en '3 GT ... daar volg ik je in. Maar om 2 andere gevallen te noemen: BMW heeft als eerste massaconstructeur met de '3 touring in de jaren '80 het startsein gegeven van de niet-utilitaire breaks ofte de lifestyle breaks (voortbordurend op de naam touring die al veel ouder is); dat was toen nieuw en sloef erg snel aan (in sommige werelddelen). BMW zette toch ook ongeveer als eerste grootconstructeur de toon met de (erg) sportieve "limousines" (berlines), genre M535i en M5. Maar dat zijn niet echt "niches" in de ware zin van het woord, eigenlijk.

 

Goed dat niet teveel merken aan nichecreatie doen, 't is al véél te erg nu! Jesus, wat een zooi tegenwoordig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid