Ga naar inhoud

BMW F15 X5


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

xdrive25d

wat gaat dat kosten?

uitstoot ies van een 160???

53.850 btwi

xDrive30d stoot 162gr uit

sDrive 25d doet 149gr

Ergens tussenin dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorkant en interieur kan ik nog begrijpen (gezien de andere modellen in hun huidig gamma), maar achterkant/zijkant helemaal niet.

 

Jammer dat fabrikanten op vandaag steeds streven naar een eenduidig design in hun gamma, vroeger was een hoger/lager model steeds helemaal anders, zowel qua exterieur als interieur. Is dit voor X5 nu devaluatie t.o.v. een 1-reeks of 3-reeks? Of omgekeerd, worden de 1-reeks en 3-reeks daardoor opgewaardeerd? Ik vrees het eerste. Zelfde verhaal geldt trouwens ook voor Audi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, binnen enkele weken zijn de meningen anders. Als ik terugdenk aan de nieuwe 1-serie, manmanman :lolz:

En nu wordt er regelmatig eentje gepost als droomwagen  :roll:

 

Ik hou van tanks maar ik wil hem es zien in het echt, persfoto's doen me nooit iets..

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De '1 vind ik nog altijd een spuuglelijke auto, zeker in basisversies. De M135i zou ik, gezien z'n sublieme motor, wel nog overwegen boven een A 45 AMG (die ik ook niet bijster mooi vind) en de Audi S3.

 

't Grootste pijnpunt van de nieuwe X5 is dat z'n voorganger zo'n knappe kar was. Je zal maar zo'n ding moeten opvolgen... :-/

Link naar reactie
Delen op andere sites

De '1 vind ik nog altijd een spuuglelijke auto, zeker in basisversies. De M135i zou ik, gezien z'n sublieme motor, wel nog overwegen boven een A 45 AMG (die ik ook niet bijster mooi vind) en de Audi S3.

 

't Grootste pijnpunt van de nieuwe X5 is dat z'n voorganger zo'n knappe kar was. Je zal maar zo'n ding moeten opvolgen... :-/

 

Was niet op jou bedoeld hoor ;)

 

Maar inderdaad, de huidige X5 is een superknappe wagen. Dit doet me denken aan de Audi A8 D3, ook superknap. En dan zie je de D4...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens toch, hebben ze geen inspiratie meer bij BMW ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook niet overtuigd, zeker niet van de achterkant. Nuja, de vorige was gewoon veel te knap :inlove:

 

423e2bc7d8e4bac58085842550558c59.jpg

 

 

 

 

Is echt wel een beetje een opgeblazen X1:

bmw-x1-brown-07.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

In M-Sport trim met een dikke velg en de juiste kleurencombo zal 't wel weer 'af' zijn, maar tegen de E70/E70 LCI zal 'ie nooit opkunnen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er komt een sDrive20d, dat kan ik nu al verklappen. Uitstoot gaat belachelijk laag zijn...

Nog niets teruggevonden van die 20d :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal niet goed. Achterkant doet mij denken aan een Citroen C-crosser (of hoe noemt dat).

De E70 is veel knapper. En de eerste X5 was ook zo mooi in zijn tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, echt niet.

 

Ik vind die lichten tot aan de nieren maar niets, kmoet er op de nieuwe 3 ook niets van weten. Dat M sportstuur vind ik ook maar belachelijk in zo'n tank :D

 

 

Jammer

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, dat stuur past echt niet in zo'n grote auto. Voor de rest toch wel knap interieur.

Ik vind het echt geen upgrade precies, 't is niet dat de E70 er op slag verouderd uit ziet nu.. Iets wat met de F30/31 wel het geval is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On topic: zelf vind ik het ook geen verbetering. Misschien even wachten tot je hem irl ziet met de juiste opties. Maar de vorige was inderdaad waanzinnig knap van in het begin!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid