Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ging Tiens daar niet méér mee rijden? :supercool:

Wat raad je? Zonet terug vertrokken met een Renault Master, tiens.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Komt er eigenlijk nog een nieuwe 3 coupé of gaat er enkel een 4 serie worden uitgebracht?

Geplaatst:

4 is gewoon de nieuwe benaming ;) 

• 3 weken later...
Geplaatst:

Vannacht droomde ik dat ik meereed met Farfus in een special edition M5 op één of ander circuit, en er hing een soort van "preproductie waarschuwingssticker" op de het dashboard en daar stonden enkele modellen op, waaronder de M440d. :lol:

Geplaatst:

Vannacht droomde ik dat ik meereed met Farfus in een special edition M5 op één of ander circuit, en er hing een soort van "preproductie waarschuwingssticker" op de het dashboard en daar stonden enkele modellen op, waaronder de M440d. :lol:

M440d, why not? :D

Geplaatst:

Yep I know, toen ik wakker werd, of toen ik nog sliep, ik weet 't niet, dacht ik "Wow, wat een primeur! Moet ik meteen online smijten!" :lol:  Kwam me ook als zeer plausibel over. :D

• 2 weken later...
Geplaatst:

Mooie lijn, hoor, en chance dat dat ieniemienie heupje er is (achterste wielkas) zodat 'ie net een béétje dikker oogt ... maar geen val-ik-van-omver kar zoals de E36 coupé en de E46 coupé destijds waren. It's nice.

Geplaatst:

Was de E46 coupé dan zo speciaal toen die uitkwam ? Zonder M-addenda zegt die kar me echt weinig iets wat de andere coupé's van BMW totaal niet hebben.

Geplaatst:

Mooie lijn, hoor, en chance dat dat ieniemienie heupje er is (achterste wielkas) zodat 'ie net een béétje dikker oogt ... maar geen val-ik-van-omver kar zoals de E36 coupé en de E46 coupé destijds waren. It's nice.

True, E46 Coupe blijft zeer knap idd :inlove:

p1010012zq8.jpg

Zal nooit vergeten dat mijn moeder bij de lancering toen een weekend een 328ci had. Topaz Blauw, GT interieur (leder-stof) binnenin, full opt. en styling 32! Hebben dan paar weken later een E46 touring besteld in exact dezelfde config. 

Geplaatst:

Zal nooit vergeten dat mijn moeder bij de lancering toen een weekend een 328ci had. Topaz Blauw, GT interieur (leder-stof) binnenin, full opt. en styling 32! Hebben dan paar weken later een E46 touring besteld in exact dezelfde config.

Gelijkaardig verhaal hier.

Toen de E46 coupé uitkwam begin '99 hebben we een dagje met een 328ci mogen rijden (een kennis werkte toen bij BMW): Oriënt blauw, open dak, beige leder met sportzetels, styling 44, etc. Vergeet ik nooit meer! Enkele maanden nadien heeft m'n vader dan een 320d besteld in dezelfde kleurencombinatie.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Op de IAA irl kunnen kennismaken met de F32 en was enorm gecharmeerd door de Luxury-versie.

De (M) Sport vind ik uiteraard ook leuk maar ik vind dit zo veel klassevoller en de kleurencombinatie deed me uiteraard terugdenken aan onze vroegere E92.

Zou zou ik 'm samenstellen:

2014-bmw-4-series-frankfurt-auto-show-02

2014-bmw-4-series-frankfurt-auto-show-03

2014-bmw-4-series-frankfurt-auto-show-04

2014-bmw-4-series-frankfurt-auto-show-05

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Gisteren nog een identieke 428i verkocht in Mineralgrau.

Zou eens graag een Sparkling Brown zien...

Geplaatst:

Phil, ik mag hopen mét sportzetels, dan?

Geplaatst:

Phil, ik mag hopen mét sportzetels, dan?

Selbstverständlich.

En met zwarte dakhemel, M-stuur, sportautomaat, fineline anthrazit, etc. Dit sloeg enkel op de line/kleurencombo/velgen. ;)

Geplaatst:

Awel, vroeger zou ik gezegd hebben dat ge zot zijt dat ge de beige interieurhemel tegen betaling laat vervangen door een zwarte, als ge dan toch een auto met beige interieur neemt. Maar vermits ze nu zelfs geen beige interieurhemels meer maken en 't allemaal grijs is, ook bij 'n beige interieur -> ah ja dan zwart, zeker. :cry:  Ik sta versteld hoe beestig zo'n lichtgekleurde interieurhemel is qua ruimtegevoel, maar ne grijzen hemel bij 'n beige interieur zou 'k ook niet willen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Gisteren nog een identieke 428i verkocht in Mineralgrau.

Zou eens graag een Sparkling Brown zien...

Hebben er eentje staan in Bornem, als je graag foto's hebt. Het is een luxury met beige vanbinnen :)

Geplaatst:

Ter vergelijking.

attachment.php?attachmentid=41245&stc=1& attachment.php?attachmentid=41246&stc=1& attachment.php?attachmentid=41247&stc=1& attachment.php?attachmentid=41248&stc=1& attachment.php?attachmentid=41249&stc=1&

Nostalgie. :inlove:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@@gTa, deze is wel met beige vanbinnen en zwarte dakhemel, toch wel echt magnifiek imo.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in