Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast caoimhin
Geplaatst:

Vingerafdrukken hé. Die zal wel volstaan na zo'n avond, en de dag erop moet de wagen gewoon opnieuw spik en span staan.

Geplaatst:

Vingerafdrukken hé. Die zal wel volstaan na zo'n avond, en de dag erop moet de wagen gewoon opnieuw spik en span staan.

spic!

Geplaatst:

Sgoed, ik kom dan ook mss wel ff af. Heb toch weekendje 640d GC :ninja:

• Vind ik leuk 1
  • 2 weken later...
Geplaatst:

net de 4 zien staan (met M-pakket, zwart of donkergrijs)  B) lekkere wagen

Geplaatst:

zat er alcantara in?

55k en dan stoffe zetels is er anders idd we over

mgv

geezer de grootste

Geplaatst:

vandaag even bij smets langs geweest ,er staat daar een nieuw? model 4 reeks met een prijs kaartje van 55000 euro .

Hallo das 2.200.000 oude belgische franken , mensen lief , en dat voor een 2.0 diesel met ahja sportpakket das belangrijk precies , maar de motor van een traktortje, :lol:

Spel heeft geen leder of niks .

De audi A5 is 5 jaar oud dus dat nieuws kunnen ze ook hun buik schrijven want die zijn lijn is nog steeds mooier dan van dees zogezegt nieuw model.

Ik wil zeker niet persoonlijk een aanval doen op bmw want bv een m3 vind ik een geweldige drivers car maar , dit spel zoveel geld waarvan de plastiek even slecht is als in mijne mini jcw en dan die prijs mannekes.

zo dat was mijn mening .

mvg  willytoyota de grote

55000 Euro voor een 420d zonder leder?? :shock:

Serious ?

Het is wel een mooie wagen, maar zo een prijs is er echt wel over. Uiteindelijk is het nog altijd een 3 reeks en rijdt het als een 3 met een 2.0 viercilinder diesel.

En toch gaan er weer een hoop zijn die dat gaan willen uitgeven, gewoon voor de "heb".

(Ik veronderstel dat het logo er al afgehaald was van die wagen? :lol: )

Geplaatst:

zat er alcantara in?

55k en dan stoffe zetels is er anders idd we over

mgv

geezer de grootste

Je ziet er zo wel veel, hé.

Ik herinner me nog ergens eind de jaren 90 stond er bij de MB dealer in Ninove een prachtige E in Avantgarde. Echt full option: leder, automatische airco, electrische zetels met geheugen, AMG pack, etcetc...  En toen bleek het om een 220 diesel te gaan. :noparty:

Het beste was dat die kerel hem bestelde en dan niet kwam afhalen. :lolz:

Geplaatst:

Ik fret nog liever 55.000 euro op dan dat geld te geven aan ne 4 cilinder diesel met wat extra bumpers er op om hem sneller ta laten lijken als hij is.

En ik eet ze dan nog liefst in stukskes van ne cent.

John Deere M-pack noem ik zo iets!

Geplaatst:

vandaag even bij smets langs geweest ,er staat daar een nieuw? model 4 reeks met een prijs kaartje van 55000 euro .

Hallo das 2.200.000 oude belgische franken , mensen lief , en dat voor een 2.0 diesel met ahja sportpakket das belangrijk precies , maar de motor van een traktortje, :lol:

Spel heeft geen leder of niks .

De audi A5 is 5 jaar oud dus dat nieuws kunnen ze ook hun buik schrijven want die zijn lijn is nog steeds mooier dan van dees zogezegt nieuw model.

Ik wil zeker niet persoonlijk een aanval doen op bmw want bv een m3 vind ik een geweldige drivers car maar , dit spel zoveel geld waarvan de plastiek even slecht is als in mijne mini jcw en dan die prijs mannekes.

zo dat was mijn mening .

mvg willytoyota de grote

K vind die bmw toch schoner zenne

Geplaatst:

bmw-4-series-review-2013-720p-48.jpg

bmw-4-series-review-2013-720p-54.jpg

bmw-4-series-review-2013-720p-45.jpg

bmw-4-series-review-2013-720p-44.jpg

bmw-4-series-review-2013-720p-18.jpg

bmw-4-series-review-2013-720p-9.jpg

bmw-4-series-review-2013-720p-19.jpg

bmw-4-series-review-2013-720p-5.jpg

Geplaatst:

Midnight Blue metallic trouwens. Liever Imperial Blue voor mij.

Geplaatst:

435i is goed genoeg.

Inderdaad, we zijn maar gewone mensen.

Geplaatst:

Neem dan maar gauw de diesel.

Ik heb niet gezegd paupers.
Geplaatst:

*pinkt een traan weg*

Trunte.
Geplaatst:

Vanaf november beschikbaar, de 435d xDrive. 313pk, 630Nm en slechts 143gr CO2. Indrukwekkend is de acceleratie van 0-100 in 4,7 sec.  :shock: 

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in