Phil 12.519 Geplaatst: 1 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2013 Welke kleur is dit en waarom zegt de configurator dat je bij een Modern Line geen alu raamomlijsting kan nemen? Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 Dat is sattelbraun, geen beige. Aha, dan herinner ik 't me verkeerd. Dacht dat 't een beige interieur was. Met zadelbruine zetelbekleding --> inderdaad zwarte interieurhemel, want het interieur zelf is ook zwart. Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 @@gTa, deze is wel met beige vanbinnen en zwarte dakhemel, toch wel echt magnifiek imo. Ja, ik zeg niet dat dat niet zo is, zeker als 'ie ook zwart is langs buiten. Maar ik heb dat nu, zo'n beige interieur en beige zetelbekleding, en dat komt met beige interieurhemel (geen M Pack, business car). 't Spel heeft geen zonnedak (ik wou dat expliciet niet) en nu ben ik ZOT blij met die beige interieurhemel want dat maakt het interieur een pak luchtiger/ruimer qua gevoel. Had dan niet verwacht. True, 't is vies. Eén keer een vuile mountainbikeband ertegen en dat teer stofke is vuil en mogelijks geschonden en als ge daar op frot maakt ge 't mogelijks enkel erger. Moet wat zijn als je in zo'n kar rookt... Als je 'n sportpack neemt is 't d'office zwarte interieurhemel, ook met beige interieur. Ik zou niet bleiten, 't is knap. En nu zeker, nu er geen beige interieurhemel meer te krijgen is, enkel nog grijs en zwart. Quote
Salokin 9.015 Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 Onze F32's zijn geleverd. I like. A lot. Kuch, wanneer komt de GC? Quote
Tommie 10.472 Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 Kuch. 2015. Kom je vrijdag af naar het verre Lier? Breng ICM en Ke...eeeeuhm...Tiens mee. Quote
Gast Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 @@gTa, deze is wel met beige vanbinnen en zwarte dakhemel, toch wel echt magnifiek imo. bmw's zijn toch zo ordinair, ongelofelijk Quote
Phil 12.519 Geplaatst: 1 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2013 Ja, ik zeg niet dat dat niet zo is, zeker als 'ie ook zwart is langs buiten. Maar ik heb dat nu, zo'n beige interieur en beige zetelbekleding, en dat komt met beige interieurhemel (geen M Pack, business car). 't Spel heeft geen zonnedak (ik wou dat expliciet niet) en nu ben ik ZOT blij met die beige interieurhemel want dat maakt het interieur een pak luchtiger/ruimer qua gevoel. Had dan niet verwacht. True, 't is vies. Eén keer een vuile mountainbikeband ertegen en dat teer stofke is vuil en mogelijks geschonden en als ge daar op frot maakt ge 't mogelijks enkel erger. Moet wat zijn als je in zo'n kar rookt... Als je 'n sportpack neemt is 't d'office zwarte interieurhemel, ook met beige interieur. Ik zou niet bleiten, 't is knap. En nu zeker, nu er geen beige interieurhemel meer te krijgen is, enkel nog grijs en zwart. True stuff. Is wel Imperialblau in 't filmpje. (maar door de barslechte kwaliteit kan ik begrijpen waarom je denkt dat het zwart is) Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 Plus mijn kleurenblindheid! (heb het filmpje niet bekeken enkel dat stilstaand beeld gezien in een flits ) Quote
Salokin 9.015 Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 Kuch.2015.Kom je vrijdag af naar het verre Lier? Breng ICM en Ke...eeeeuhm...Tiens mee.Pfff, nog zo lang wachten. Wat gebeurt er vrijdag in Lier? 1 Quote
Salokin 9.015 Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 Receptie 4 Reeks bij ons. Als ICM mij komt oppikken zie ik dat wel zitten. Quote
Tommie 10.472 Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 Ik van Tapatalk niet mentionen. Bel/sms hem maar, regel 't. Quote
Salokin 9.015 Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 Ik van Tapatalk niet mentionen. Bel/sms hem maar, regel 't. @@ICM. Zonder dank. Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 Als ICM mij komt oppikken zie ik dat wel zitten. Die is dan naar de voorstelling van de 911 turbo en GT3. Quote
Salokin 9.015 Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 Die is dan naar de voorstelling van de 911 turbo en GT3. ICM vindt een goed gesprek leuker. Quote
Thebiemerke 5.390 Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 Welke kleur is dit en waarom zegt de configurator dat je bij een Modern Line geen alu raamomlijsting kan nemen? Sparkling Brown 1 Quote
Phil 12.519 Geplaatst: 1 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2013 Ik had al een donkerbruin, kuch, vermoeden. Maar als ik sparkling brown ingeef in google kom ik bij foto's van de F15 en ziet het er een stuk lichter uit. Ziet er in elk geval niet slecht uit, zeker zoals hier met oyster vanbinnen. 1 Quote
ICM 24.981 Geplaatst: 2 oktober 2013 Geplaatst: 2 oktober 2013 Als ICM mij komt oppikken zie ik dat wel zitten. @@Salokin, @@Tommie Helaas heb ik vrijdag en zaterdag verplichtingen in Lissabon, maar je hebt er geen idee van hoeveel liever ik mij in jullie gezelschap zou bevinden. ICM vindt een goed gesprek leuker. Ja, er over klappen is geen probleem. Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 2 oktober 2013 Geplaatst: 2 oktober 2013 Kuch. 2015. Kom je vrijdag af naar het verre Lier? Breng ICM en Ke...eeeeuhm...Tiens mee. Tat moet werken tot 20u, dus ik wil wel eens langskomen. Hoe laat begint dat? Quote
Tommie 10.472 Geplaatst: 2 oktober 2013 Geplaatst: 2 oktober 2013 @@Salokin, @@Tommie Helaas heb ik vrijdag en zaterdag verplichtingen in Lissabon, maar je hebt er geen idee van hoeveel liever ik mij in jullie gezelschap zou bevinden. Ja, er over klappen is geen probleem. Snif. Quote
Lotuzzz 17.097 Geplaatst: 2 oktober 2013 Geplaatst: 2 oktober 2013 19u! Wees welgekomen. Ben dat ook nog aan 't overwegen. Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 2 oktober 2013 Geplaatst: 2 oktober 2013 19u! Wees welgekomen. Ik zal mijn kostuum maar al klaar leggen! Quote
Tommie 10.472 Geplaatst: 2 oktober 2013 Geplaatst: 2 oktober 2013 't Is BMW, niet Rolls Royce. Ik sta uiteraard wel in kostuum te shinen. Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 2 oktober 2013 Geplaatst: 2 oktober 2013 Ik kom zaterdag dan nog eens terug om te controleren op afdrukken op de carrosserie ^^ Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.