Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

samen met die rubberen matten in het rood en die megadraaiknop naast de pook.

voor de rest wel knap

• 3 weken later...
Geplaatst:

Er is een zeer leuke optie bijgekomen voor alle 3- en 4-reeksen. Individual lederbekleding van de boven- en onderzijde van het dashboard en van de bovenzijde van de deuren. Dit maakt voor het interieur van zo'n 3/4 gewoon 'af'. Ik dacht dat deze optie enkel voor de M zou voorbehouden blijven, maar dat is dus niet.

Met deze optie zou ik als daily dan toch een 35d verkiezen boven M. Dit verandert voor mij echt de situatie.

Dus, voor mij een zo goed als fully loaded 435d xDrive met M-sportpakket, AC Schnitzer verlaging, M Performance velgen zoals op foto, en een full lederen interieur Indivdual in één van die 2 bruine kleuren.  :inlove:

Ofwel moet ik wat praktischer denken, en moet ik een 335d xDrive touring kiezen in dezelfde configuratie.

2014-BMW-4er-F32-M-Performance-Zubehoer-

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Er is een zeer leuke optie bijgekomen voor alle 3- en 4-reeksen. Individual lederbekleding van de boven- en onderzijde van het dashboard en van de bovenzijde van de deuren. Dit maakt voor het interieur van zo'n 3/4 gewoon 'af'. Ik dacht dat deze optie enkel voor de M zou voorbehouden blijven, maar dat is dus niet.

Met deze optie zou ik als daily dan toch een 35d verkiezen boven M. Dit verandert voor mij echt de situatie.

Dus, voor mij een zo goed als fully loaded 435d xDrive met M-sportpakket, AC Schnitzer verlaging, M Performance velgen zoals op foto, en een full lederen interieur Indivdual in één van die 2 bruine kleuren.  :inlove:

Ofwel moet ik wat praktischer denken, en moet ik een 335d xDrive touring kiezen in dezelfde configuratie.

2014-BMW-4er-F32-M-Performance-Zubehoer-

Je beseft het nog niet, maar nog voor de zomer bewijk je ! ;-)

Geplaatst:

WHAT THE FUCK

Jij zou dus een M laten staan (of kiezen) in functie van het feit dat je leder op je dashboard kan krijgen of niet?

Allez man :lolz:

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

Een M3/M4 zou sowieso te duur zijn voor mij als daily. Een 335d/435d is voor mij veel interessanter. Helaas vond ik het standaard interieur niet knap, en al helemaal niet meer nu de M3/M4 daar in Brussel stond met zo'n zalig interieur. Ik vind dat leder zeer edel. Nu dit ook op een 'gewone' 3/4 kan besteld worden, is voor mij de kloof met een M zoveel verkleind, dat de financiële voordelen deze kloof doen vergeten.

Denk eraan dat ik nu ook een 911 in m'n garage heb staan voor in de weekends.

Begrijp me niet verkeerd. Ik zou nooit een 335d verkiezen boven een M3, maar wel in mijn huidige situatie.

Geplaatst:

Ik zou nooit een 335d verkiezen boven een M3, maar wel in mijn huidige situatie.

Hier moet ik nog even over nadenken. :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

:noparty: nu heeft ie eindelijk een Porsche gekocht en gaat het beginnen over welke BMW :ninja:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik zal de laatste zin mijn post herschrijven:

Ik zou nooit een 4/335d verkiezen boven een M3/4 moest budget geen rol zou spelen. Echter, in mijn situatie moet ik toch naar budget kijken, temeer ik toch 40k km per jaar doe. Door het mooiere interieur had ik misschien toch dieper in mijn portemonnee durven tasten voor zo'n M3/4. Nu echter het interieur even knap kan uitgevoerd worden in een 4/335d, is mijn hart voldoende gevuld om mijn verstand laten te spreken. :)

Geplaatst:

Een M3 blijft een compromiswagen, dan is een 911 veel meer sportwagen.

Geplaatst:

Een M3 blijft een compromiswagen, dan is een 911 veel meer sportwagen.

Behalve de E36 dan.

:D

Geplaatst:

BMW-Individual-4er-Coupe-F32-655x436.jpg

Zijn die Individual velgen nu gewoon die Performance velgen, maar zonder die zwarte coating?

Geplaatst:

Ze lijken er wel op, maar het zijn andere velgen.

Geplaatst:

Ze lijken er wel op, maar het zijn andere velgen.

Inderdaad, had te snel gekeken, de bij de individual velgen staan de spaken op een regelmatige afstand van elkaar, bij de M Performance velgen niet

Geplaatst:

Verlagen en een dikke velg, meer moet dat niet zijn.

attachment.php?attachmentid=967627&d=139

attachment.php?attachmentid=967631&d=139

attachment.php?attachmentid=967638&d=139

attachment.php?attachmentid=967639&d=139

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

BMW mannen blijven toch johnnies. Wat een karrenwielen

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Voor te showen is alles toegelaten.

Geplaatst:

Ik pleit schuldig. Ik ben een johnnie wat auto's betreft, en schaam mij daar niet om. Ik vind deze 4 zeer dik, en zou er met plezier zo mee rondrijden.

Geplaatst:

Ik pleit schuldig. Ik ben een johnnie wat auto's betreft, en schaam mij daar niet om. Ik vind deze 4 zeer dik, en zou er met plezier zo mee rondrijden.

Idem,

idem, maar nog liever in M4 uitvoering :)

Geplaatst:

Ik vind ook dat Johnnie en Johnnie 2 is.

Er is een verschil bij mij tussen dit:

attachment.php?attachmentid=967638&d=139

en dit:

7-3f804c46c338f78b6561e58cf7ba8169.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in