Ga naar inhoud

Audi s3 vs m 135i


Rabbit

Audi of bmw  

27 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke premium hot hatch

    • Bmw 135i
      24
    • Audi s3
      3


Aanbevolen berichten

Gast caoimhin

135i , omdat ik hem veel knapper vind dan de Audi.

 

Voor mij de S3, omdat ik de 1 een ongelooflijk lelijk ding vind. Moest het kunnen, de looks van de S3 op de 135i.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de buitenzijde vind ik geen van beide schoonheidskampioenen. Binnenin is de A3 wel knapper dan de 1. Maar... als je kiest voor een auto meet +300pk, dan ben je op zoek naar sportief rijplezier, en dan ligt de keuze toch wel voor de hand. De 135i all the way. Enkel die sound al. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij BMW willen ze mij niet als klant, wil een 135i configureren en het spel werkt niet :D

Misschien leest BMW hier mee op het forum?

 

 

:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij de M135i.

 

Wat wel opvalt: als het gaat om het rijplezier en de funfactor is het kletsnat met plassen op de baan, als er een rondetijd moet neergezet worden en bij de sprint ligt het poerdroog en is er geen beetje water meer te bespeuren, wat uiteraard telkens in het voordeel van de BMW speelt... :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

M135i zonder twijfel.

Manuele bak erin (als die goed en leuk is toch.. anders de schitterende 8-traps) en een echt LSD.

S3 is veel knapper qua looks, zowel het interieur als exterieur is zeer geslaagd en voelt aan als een kwaliteitsproduct. Leuke motor ook, maar geen 6-cilinder... Ik zou wel alleen maar DSG willen in de S3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

M135i.

 

De Audi is knapper en beter afgewerkt, maar ja, fenomenale zes-in-lijn, 40 pk meer, schitterende achttraps, RWD... Hard to match.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nog met geen van beiden gereden maar zoals in het filmpje te zien is, weeral onderstuur bij de Audi. Het wordt idd afgezaagd maar het feit is dat het altijd is. Chris Harris on cars M135i vs RS3, juist van tzelfde... Telkens ik rijd of meerijd met een snelle Audi of FWD komt dat wringende hatelijke gevoel naar boven, ik kan niet begrijpen dat iemand dat leuk rijden vindt. Is daar eigenlijk een verklaring voor? Teveel gewicht vooraan? Motor te ver naar voor?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nog met geen van beiden gereden maar zoals in het filmpje te zien is, weeral onderstuur bij de Audi. Het wordt idd afgezaagd maar het feit is dat het altijd is. Chris Harris on cars M135i vs RS3, juist van tzelfde... Telkens ik rijd of meerijd met een snelle Audi of FWD komt dat wringende hatelijke gevoel naar boven, ik kan niet begrijpen dat iemand dat leuk rijden vindt. Is daar eigenlijk een verklaring voor? Teveel gewicht vooraan? Motor te ver naar voor?

 

Een combinatie van beide denk ik...

 

Zolang ze maar verkopen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat er zich niemand 's avonds met een smile van voldoening thuis in de zetel zet en zegt "dat was me weer een lekker potje veilig ondersturen daarnet, heerlijk toch!". 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid