Ga naar inhoud

Audi s3 vs m 135i


Rabbit

Audi of bmw  

27 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke premium hot hatch

    • Bmw 135i
      24
    • Audi s3
      3


Aanbevolen berichten

Heerlijke test, heerlijke auto's stuk voor stuk. Ik zou begot niet weten welke kiezen, ik blijf de AMG te duur vinden en heb het niet voor de versnellingsbak en de Haldex maar dat moet een briljant machien zijn, de M135i heeft eigenschappen die ik erg leuk vind in theorie: RWD, L6, manueel mogelijk maar blijkbaar is hij toch niet zo scherp als z'n concurrenten en de GTI vind ik een icoon, dat diff moet er een erg potente auto van maken, de power vind ik genoeg voor een hothatch en z'n prijs is wat normaler. Waarschijnlijk zou ik de GTI nemen en als het wat duurder mag zijn de M135i.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Video reviews... het is maar hoe je de boodschap verpakt, ik wacht wel op de mening van Harris voor ik geloof dat een A45 echt goed is.

 

"the A45 is slightly more expensive than the M135i", heb beide full opt geconfigd, M135i 51K vs A45 69K, dat is 40%!!

 

Je kan trouwens net zo goed deze video posten die relevanter is aan de discussie en in het laatste stukje toont waar het hier om zou moeten gaan bij dit soort wagens:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  •  

     

     

    Je kan trouwens net zo goed deze video posten die relevanter is aan de discussie en in het laatste stukje toont waar het hier om zou moeten gaan bij dit soort wagens:

     

     

    +1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid