Ga naar inhoud

F30 : 320d vs specced 318d


Rabbit

  

20 leden hebben gestemd

  1. 1. Bmw f30 : 320d eff dyn vs specced 318d

    • Bmw 320d efficient dynamics
      13
    • Bmw 318d met meer opties
      7


Aanbevolen berichten

1000 Euro voor iets dat je zelf niet ziet en de anderen slechts zien als het donker is ?! :fp: :fp:  Ben ik hier nu de enige met enige vorm van realiteitszin?

s' Nachts moet je ze aanzetten hee, dan zie je ze zelf ook :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

s' Nachts moet je ze aanzetten hee, dan zie je ze zelf ook :D

 

Uhhh? Wacht. Gij stapt in uwen auto, zet u lichten, stapt weer uit om uw ampoulekes van 1000 euro te kunnen bewonderen om er dan weer te gaan inzitten (vanwaar ge ze niet ziet) en dan te gaan rijden?

 

Mijn leven is te kort om daarmee mijnen tijd te verliezen of om 1000 euro uit te geven opdat mijn auto er 's nacht in de ogen van iemand die mij niet kent er goed uit te zien ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Swede, je bent hier weer een hoop zever aan het verkopen he... behalve hetgeen je vertelt over de motor, daar ben ik gedeeltelijk mee akkoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n vader heeft een F30 320d met xenon, en die geven echt heel veel licht, ik schrok ervan toen ik er de eerste keer mee reed. Maar ikzelf zou er nooit het geld aan geven. 't Is nu niet dat de gewone geen licht geven é.

Ik kan @@The Swede helemaal volgen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet meer zonder xenon, ziet er véél beter uit en geeft duidelijk een veel beter zicht.

LED is uiteraard nog een trapje hoger en zal xenon ook gaan vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je het erop zet voor het licht, OK, ook sl is dat in oververlicht Vlaanderen nonsense.

Maar bovenstaande wil het erop zetten omdat de wagen er stukken beter uitziet en daar stel ik toch serieus vragen bij. Blauw ampoulekes en je hebt dezelfde looks. (Maar dat punt wordt weer helemaal over het hoofd gezien)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een gezeik weer van The Swede. Het heeft geen 500 pk en is geen benzine, dus is het een ellendige auto...

Zit je met een frustratie, DD?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je het erop zet voor het licht, OK, ook sl is dat in oververlicht Vlaanderen nonsense.

Maar bovenstaande wil het erop zetten omdat de wagen er stukken beter uitziet en daar stel ik toch serieus vragen bij. Blauw ampoulekes en je hebt dezelfde looks. (Maar dat punt wordt weer helemaal over het hoofd gezien)

Zonder xenon trekt de neus van een F3x op niks:

c39670dc05944b6e429b3c3e47c3a981.jpg

3e37861dae55699015d2b53947bb2316.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je het erop zet voor het licht, OK, ook sl is dat in oververlicht Vlaanderen nonsense.

Maar bovenstaande wil het erop zetten omdat de wagen er stukken beter uitziet en daar stel ik toch serieus vragen bij. Blauw ampoulekes en je hebt dezelfde looks. (Maar dat punt wordt weer helemaal over het hoofd gezien)

 

 

Die looks dat is een kwestie van smaak. Er zijn echt wel meer dan genoeg BMW liefhebbers die vinden dat de meeste BMW's met xenon er beter uitzien zelfs met niet ingeschakelde lichten. De units zien er gewoon volledig anders uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Die looks dat is een kwestie van smaak. Er zijn echt wel meer dan genoeg BMW liefhebbers die vinden dat de meeste BMW's met xenon er beter uitzien zelfs met niet ingeschakelde lichten. De units zien er gewoon volledig anders uit.

 

Ik betwist nergens de mening over betere lichtopbrengst of beter uitzien. Ik stel gewoon de vraag of dat inderdaad 1000 euro waard is. Da's 40'000,-BEF verdorie ofte meer dan een half netto maandloon voor de meesten hier.

 

Men klaagt over crisis, men durft geen auto met een leuk rijdende motor meer kopen want men wil 100 euro per jaar uitsparen in taks en een halve emmer brandstof... Maar dan gooit men 1000 euro buiten voor iets dat je zelf verdorie nooit ziet. (Nee, als je de lichten van je eigen auto ziet, dan betekent dat dat je ze bent vergeten af te zetten bij het uitstappen :mellow: ).

 

Sorry, maar ik noem het snobisme. Of eerder "meer bezorgt met het imago dat ik heb naar de buitenwereld dan met mijn eigen welzijn". En als ik er de reactie van bepaalden hier op nalees, dan wordt dit gedachtengoed in Vlaanderen gewoon de regel, niet de uitzondering.

 

Crisis in België? Als je 1000 Euro kan uitgeven aan het uitzicht van je koplampen, dan heb je het nog veel te goed. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een gezeik weer van The Swede. Het heeft geen 500 pk en is geen benzine, dus is het een ellendige auto... 

 

Heb ik dat dan ergens aangehaald? Of zit je gewoon zonder rationele argumenten, dus ga je wat dingen uit context trekken en proberen de zaak persoonlijk te maken zoals bepaalde andere kleuters.

 

Lees mijn posts eens duidelijk. Ik stel gewoon de vraag: is 1000 euro uitgeven voor iets dat je zelf bijna nooit gaat zien en waar je buurman zich geen ruk van aantrekt enigszins realistisch? Daar komen geen 500pk of benzine aan te pas.

 

Het is echt niet meer grappig swede, enkel vermoeiend.

 

Omdat ik gewoon feitelijke argumenten aanhaal? Tja, ik ben duidelijk één van de weinige vermoeiende hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk, ik ben overtuigd, ik laat de mijne omvormen naar halogeens.

 

:lolz:

 

Quality !

 

Geef toe, die mannen van BMW zijn echt wel slim. Zoiets zou in deze tijd al lang standaard moeten zijn op zo een auto, alleen kan BMW dan slechts enkele 100'en euros extra krijgen op de basisprijs.

Dus, gezien zowat elke Vlaming er 1000 euro wil voor bijbetalen, zwieren ze het op de optielijst en kunnen ze er dik aan verdienen. Plus, komt de herverkoop, dan zijn je opties nog nul waard, dan kunnen ze je auto goedkoper overnemen weer. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid