Ga naar inhoud

BMW i3


Phil

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...

Binnenin kon ik 'm smaken, en technisch heb ik 't gevoel dat dat goed zit. Dat design, mjah, BMW weet meestal wel goed genoeg hoe/wat, dus als 'ie er écht zo uitziet, dan zal dat wel écht hun bedoeling geweest zijn en met heel goeie reden. Maar daarom vind ik 'm niet mooier, ofzo. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Binnenin kon ik 'm smaken, en technisch heb ik 't gevoel dat dat goed zit. Dat design, mjah, BMW weet meestal wel goed genoeg hoe/wat, dus als 'ie er écht zo uitziet, dan zal dat wel écht hun bedoeling geweest zijn en met heel goeie reden. Maar daarom vind ik 'm niet mooier, ofzo. :D

dat ding is hondslelijk, onbegrijpelijk dat ze zo'n design op de markt gelaten hebben.
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er gisteren één voorbij gereden, echt voorbij gereden. Was pas 2 minuten later dat ik dacht bij mezelf, "Hey, dat was een nieuwe i3, een primeur voor mijn ogen". Lelijk ding, heb evenveel respect voor een Multipla.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Binnenin kon ik 'm smaken, en technisch heb ik 't gevoel dat dat goed zit. Dat design, mjah, BMW weet meestal wel goed genoeg hoe/wat, dus als 'ie er écht zo uitziet, dan zal dat wel écht hun bedoeling geweest zijn en met heel goeie reden. Maar daarom vind ik 'm niet mooier, ofzo. :D

Liefde maakt blind :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Dit weekend had ik een koppel die een X1 sdrive 18i kwamen testen maar niet echt verkocht waren. Ik stelde hen de BMW i3 voor, waar ze toch sceptisch tov stonden, gezien het lage aantal km's die ze per jaar deden. Heb hen even laten testen en heb dan zelf ook nog een stukje gereden. Mensen waren ferm onder de indruk en gingen meteen naar de dichtstbijzijnde concessie om een offerte te laten maken. Je moet de i3 echt kunnen rijden om hem te kunnen appreciëren. Ikzelf vind het een geweldig autootje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit weekend had ik een koppel die een X1 sdrive 18i kwamen testen maar niet echt verkocht waren. Ik stelde hen de BMW i3 voor, waar ze toch sceptisch tov stonden, gezien het lage aantal km's die ze per jaar deden. Heb hen even laten testen en heb dan zelf ook nog een stukje gereden. Mensen waren ferm onder de indruk en gingen meteen naar de dichtstbijzijnde concessie om een offerte te laten maken. Je moet de i3 echt kunnen rijden om hem te kunnen appreciëren. Ikzelf vind het een geweldig autootje :)

 

Allemaal goed en wel, dat "appreciëren", maar het neemt niet weg dat dit een waanzinnig lelijk hok blijft. Nu goed, veel kan je niet verwachten van mensen die een X1 overwegen. 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit weekend had ik een koppel die een X1 sdrive 18i kwamen testen maar niet echt verkocht waren. Ik stelde hen de BMW i3 voor, waar ze toch sceptisch tov stonden, gezien het lage aantal km's die ze per jaar deden. Heb hen even laten testen en heb dan zelf ook nog een stukje gereden. Mensen waren ferm onder de indruk en gingen meteen naar de dichtstbijzijnde concessie om een offerte te laten maken. Je moet de i3 echt kunnen rijden om hem te kunnen appreciëren. Ikzelf vind het een geweldig autootje :)

Zulke mensen snap ik dus echt niet. Iedereen doet met zijn geld wat hij wilt maar als je amper kilometers maakt, de grootte van de auto blijkbaar niet uitmaakt waarom kies je dan in godsnaam voor een BMW i3 met een basisprijs van 35 000 euro wat waarschijnlijk makkelijk oploopt naar 40k. 

 

Maakt niet uit hoeveel geld je ter beschikking hebt maar dan gooi je echt je geld weg. Koop een clio of fiat of wat dan ook voor 11 000 euro en doe iets leuks met het geld dat je uitspaart. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zulke mensen snap ik dus echt niet. Iedereen doet met zijn geld wat hij wilt maar als je amper kilometers maakt, de grootte van de auto blijkbaar niet uitmaakt waarom kies je dan in godsnaam voor een BMW i3 met een basisprijs van 35 000 euro wat waarschijnlijk makkelijk oploopt naar 40k. 

 

Maakt niet uit hoeveel geld je ter beschikking hebt maar dan gooi je echt je geld weg. Koop een clio of fiat of wat dan ook voor 11 000 euro en doe iets leuks met het geld dat je uitspaart. 

 

HOE MOET JE UITLEGGEN AAN JE VRIENDEN DAT JE MET EEN RENAULT RIJDT????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

Zulke mensen snap ik dus echt niet. Iedereen doet met zijn geld wat hij wilt maar als je amper kilometers maakt, de grootte van de auto blijkbaar niet uitmaakt waarom kies je dan in godsnaam voor een BMW i3 met een basisprijs van 35 000 euro wat waarschijnlijk makkelijk oploopt naar 40k. 

 

Maakt niet uit hoeveel geld je ter beschikking hebt maar dan gooi je echt je geld weg. Koop een clio of fiat of wat dan ook voor 11 000 euro en doe iets leuks met het geld dat je uitspaart. 

Een goeie i3 is 50K. Gekkenwerk. En sorry ze, maar stuurt kut. Lang geleden dat ik nog eens schrik heb gehad in een auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

BMW is aan het leveren blijkbaar, heb er deze week 4 of 5 gespot. Ik vind het al bij al goed mee vallen, enkel de fietsbandjes ogen belachelijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je renault rijdt heb je geen vrienden -> problem solved

mijne clio wil ambras maken met uw wrak. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit weekend had ik een koppel die een X1 sdrive 18i kwamen testen maar niet echt verkocht waren. Ik stelde hen de BMW i3 voor, waar ze toch sceptisch tov stonden, gezien het lage aantal km's die ze per jaar deden. Heb hen even laten testen en heb dan zelf ook nog een stukje gereden. Mensen waren ferm onder de indruk en gingen meteen naar de dichtstbijzijnde concessie om een offerte te laten maken. Je moet de i3 echt kunnen rijden om hem te kunnen appreciëren. Ikzelf vind het een geweldig autootje :)

 

Noem mij eens één slechte BMW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid