BWS 2.859 Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 + Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.705 Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Zo een ding kopen voor het rijplezier. Juist ja. nee dat zeg ik niet, maar als je dan toch moet kiezen in een segment vol lelijke en saaie auto's, liever één die wel goed rijdt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.215 Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Wat noem je "goed rijden"? Stuurgevoel? Bochten pikken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.705 Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Wat noem je "goed rijden"? Stuurgevoel? Bochten pikken? goed rijden =/= sportief rijden zoals 'wij' het kennen wat ik van de i3 verwacht is dat hij vinnig, direct, precies, licht, .. is icm een fijn stuurgevoel (zie Chris Harris zijn eerste indrukken van hierboven) wij hebben nog een Audi A2 gehad en dat is verre van sportief en toch vond ik dat aangenaam en 'licht' rijden het is maar wat je referentiekader is en waarvoor de auto dient (in het geval van de i3 is sportiviteit niet aan de orde I know) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.215 Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Chris Harris heeft er 10 minuten mee rechtdoor mogen rijden op een vliegveld. Nou nou.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.705 Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 merci. Wel stel ik mij de vraag waarom carbon in Amerika gaan afbakken en dan terug naar hier vervoeren? Kijk hoe milieuvriendelijk wij zijn. Let wel niet op de uitstoot tijdens het productieproces, want dan is onze M3 milieuvriendelijker. dat is natuurlijk wel waar, maar had toch eens graag de exacte cijfers gezien Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.705 Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Chris Harris heeft er 10 minuten mee rechtdoor mogen rijden op een vliegveld. Nou nou.... ik zeg toch gewoon wat zijn 'eerste indrukken' zijn? we zullen wel zien binnenkort hoe het ding echt rijdt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.215 Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Dat is omdat dat proces enorm veel energie vraagt en ze die fabrieken in Amerika aandrijven met waterkrachtcentrales, wat dus milieuvriendelijker is. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.215 Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 In elk geval, @@Tommie mag me altijd laten weten wanneer hij mij een testrit van dat ding kan regelen. Ik wil het ook wel eens weten eigenlijk. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martini Racing 2.542 Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Waarom bakken ze dat carbon, dat hoeft toch eigenlijk niet? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gewoon ik 6.760 Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Ik heb dat ooit nog geweten, maar nu niet meer. Ik dacht dat het was om zo constantere eigenschappen te bekomen, een uniformer geheel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.538 Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Ik dacht dat men soms stukken stof tussen de lagen carbon stak om te voorkomen dat splinters gaan vliegen bij een impact. Wanneer ze dat doen, moet het gebakken worden om sterk te zijn/te hechten. Ik vermoed dat dat dan ook de reden is maar ik ben ook niet van de slimste, dus ik zou er kunnen naast zitten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.215 Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 maar ik ben ook niet van de slimste, Dat soort uitspraken zullen ze er wel uitkrijgen tijdens je opleiding Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.538 Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Bwa, ik had wel gelijk Ik ben namelijk mis. Google leert me dat men het bakt omdat een laag carbon maar sterk is in 1 richting, door verschillende lagen te leggen, daar hars tussen te doen en dat dan te bakken maakt men de boel een pak sterker. Dit is in principe niet nodig voor gewone onderdelen, maar als men bevestigingen wil maken (bvb een ophangpunt voor een rubber van het subframe) is het zeker wel aan te raden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Speedhunter 4.236 Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 tis een lelijk ding maar chapeau dat bmw ook wat moeite doet met elektische auto's Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thebiemerke 4.974 Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Doe mij hem zo maar: https://www.bmw.de/vc/ncc/xhtml/start/startWithConfigUrl.faces;jsessionid=04ed3cc64f962ab1a9c9263ddd14.2?country=DE&market=DE&productType=1&brand=BM&language=de&name=z1e3b0r3#LINEstandard_ExteriorMainInterior 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martini Racing 2.542 Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 50 tinten grijs 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.580 Geplaatst: 30 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 juli 2013 In elk geval, @@Tommie mag me altijd laten weten wanneer hij mij een testrit van dat ding kan regelen. Ik wil het ook wel eens weten eigenlijk. Er zijn maar een paar dealers die de i's mogen leveren, ik dacht dat Smets daar niet bij is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thebiemerke 4.974 Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Er zijn maar een paar dealers die de i's mogen leveren, ik dacht dat Smets daar niet bij is. Jorssen Aartselaar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.855 Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Mijn vrouw wil er eentje. 135i buiten en i3 in de plaats. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TCT 5.930 Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Mijn vrouw wil er eentje. 135i buiten en i3 in de plaats. ocharme! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.215 Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Veel kleuren ... wit, 4 soorten grijs, en oranje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.855 Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 ocharme! Sinds Di Rupo moet je als zelfstandige anders gaan denken. Ik wil een 911 voor in m'n vrije tijd. Vandaag betalen wij iedere jaar ruime 7k euro aan VAA voor die 135i. Dan kan je beter een i3 kopen als daily op de zaak, en zo'n 911 privé bijkopen. Daar is dus niks 'ocharme' aan. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.855 Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Veel kleuren ... wit, 4 soorten grijs, en oranje Idd, dat is spijtig. Rood, blauw, of 'full black' hadden zeker mogelijk geweest moeten zijn. Zoals steeds bij BMW zal dat op termijn wel mogelijk zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.215 Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Nu ni voor 't een of 't ander, maar ge gaat al lelijk moeten doen om het voor mekaar te krijgen dat uwe 911 all-in privé goedkoper gaat zijn dan op de zaak, er vanuit gaande dat uw privé kapitaal opgebouwd wordt door geld dat ooit uit de zaak is gekomen / uit de zaak komt op één of andere manier, ma bon, die berekening ga ik hier niet maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.