Ga naar inhoud

Porsche 918 spyder


Gast

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Ik hoor vooral: Wauw, cool, what an experience. Ik zie: een kar die een 16jarige zo zou kunnen rijden...

Absoluut mee akkoord.

 

Waauw, snel ongelooflijk. Maar in the end is dit een kar voor de rijke macho noob.

 

Er valt te vrezen dat dit soort auto de toekomst wordt. Ge pakt een stuur vast, rem en geef gas waar je wil, schakelen hoeft niet meer, en je bent de snelste van het pak.

Ik vrees dat dit oer en oer saai wordt om mee te rijden, want als er 1 ding snel went is het wel snelheid !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonder te willen beweren dat ik het beter kan: ik word nerveus als ik naar een filmpje kijk waarin een mens z'n stuur zo vastheeft.

 

ok.

 

Dees is inderdaad erg :fp: Sebiet knijpt em door het stuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat dit oer en oer saai wordt om mee te rijden, want als er 1 ding snel went is het wel snelheid !

 

Is dit niet een beetje héél sterk uitgedrukt? Sure, het zelf doen is leuk.

 

Maar in een 918 à fond op circuit knallen in berzerk mode en zelf flipperkes trekken, terwijl je aan 1,5G door de bocht gaat en tot 2,5G remt ... dat "oer en oeir saai" noemen, mwjoah maybe ... not? :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat dat idd snel gaat vervelen. Aan flippertjes trekken maakt de auto niet sneller trouwens zo lees ik het. Is gewoon eventuele bezigheidstherapie .

Ik ben absoluut overtuigd dat die auto waauw oproept etc...... Geen twijfel over mogelijk zelfs.

Maar of je van wat G krachten en wat kan die auto gevoel op termijn voldoening haalt. I doubt.

Er zijn kermisattracties genoeg die je ook die G krachten schenken :) (ik stel het natuurlijk wat zwart wit).

Nu goed ben daar wel vrij consequent in denk ik door bewust dat soort auto van de hand te doen......in een niet zo ver verleden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg niet dat het de top in rijbeleving zal zijn ... maar als dat maar "oer en oer saai" is, zo'n auto, why should Porsche even bother? :D

Denk dat het overgrote deel van de eigenaren van die dingen daar nooit ofte nimmer een "oer en oer saai" gevoel in zal hebben.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik durf dat niet zeggen, probleem is dat het voor ons allemaal bij veronderstellingen zal blijven :D

 

Nu goed wat ik eigenlijk wil zeggen, als dit de sportwagen voor de toekomst is............ dan wordt autorijden minder leuk.

 

De auto's worden beter, de beleving recht evenredig in de andere zin? 

 

Ja sommigen gaan zeggen anders, in de zin van er komen andere sensaties in de plaats, maar DAT durf ik wel te betwijfelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of course not dat is een zuiver status symbool.

Nee ti's in feit een wagen om de Brusselse ring te doen in combinatie met een rustig sightseeing toertje in de polders.

Maar stel dat hij niet gemaakt is om de snelste te zijn. Beleving is beleving. Een GT3 of Nissan GTR circuit of ernaast.

De PlayStation blijft een PlayStation he.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid