Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is wel heel bagger afgewerkt.

Precies een of andere jappenkar uit de jaren 80

Geplaatst:

Is wel heel bagger afgewerkt.

Precies een of andere jappenkar uit de jaren 80

Pre-productie. Diegene die ik van dichtbij heb gezien was een pak beter afgewerkt. 

• 3 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Kerel maakt er altijd iets super van terwijl je bij andere reviews de journalist na 2min wil schoppen :D

• Vind ik leuk 2
Gast Kraftrad
Geplaatst:

Zonder korting met opties 150k euro in België. Te duur om interessant te zijn.

Geplaatst:

Zonder korting met opties 150k euro in België. Te duur om interessant te zijn.

Voor dat geld zou ik ook iets anders kopen :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

staat op de Configurator van bmw.be

+- 150k full option, toch wel een stevige prijs, anderzijds: gaan VAA en andere specifieke systemen in België de i8 misschien aantrekkelijk genoeg maken om hem toch boven pakweg een mooi aangeklede Carrera 4S te prefereren? 

Geplaatst:

staat op de Configurator van bmw.be

+- 150k full option, toch wel een stevige prijs, anderzijds: gaan VAA en andere specifieke systemen in België de i8 misschien aantrekkelijk genoeg maken om hem toch boven pakweg een mooi aangeklede Carrera 4S te prefereren?

Is een pak goedkoper/fiscaal interessanter dan een Carrera 4S.

Alleen kan je met je Carrera nog wel eens een dagje op Spa gaan rijden, dat wil ik nog zien gebeuren op de fietsbanden van die i8 :)

Geplaatst:

vraag is of de doorsnee 911-klant ooit een dagje op Spa gaat rijden.

Geplaatst:

vraag is of de doorsnee 911-klant ooit een dagje op Spa gaat rijden.

1 keer per jaar.

Porsche days.

Enfin, zo lijkt het toch als je het geknoei bekijkt die dag :D

Geplaatst:

Als je een i8 koopt ipv een 911 scheelt er iets met je hoor :P

• Vind ik leuk 5
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Daarnet eentje zien rijden in Aarschot. Een pak minder indrukwekkend of apart in 't verkeer dan ik gedacht had, maar dat kan liggen aan het zwarte exemplaar (met blauw lijntje). Op 't salon vond ik 'm leuker.

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Gisteren waagde er zich zo'n spinnekop-op-iele-poten het om zich in 't verkeer in mijn buurt te wagen en me zo te verrassen. Was me dat schrikken! Kar heeft, wat mij betreft, bitter weinig présence. Oogt het eerste moment niet uitgebalanceerd, zeker als je 'm ietwat van langs voor ziet: die supersmalle banden vooraan helpen écht niet om de kar sérieux te geven. Voor de rest véél te verspielt van design voor mij. Ik blijf het echt 'n draak van een auto vinden, qua looks.

Geplaatst:

Vond ik dus ook toen ik 'm voor het eerst in 't wild zag rijden. Underwhelming in vergelijking met foto's of op 't autosalon.

Geplaatst:

Ik heb em inmiddels ook al gespot, het is wat je ervan verwacht afgaande op foto's, niet meer, niet minder.

Geplaatst:

Gisteren waagde er zich zo'n spinnekop-op-iele-poten het om zich in 't verkeer in mijn buurt te wagen en me zo te verrassen. Was me dat schrikken! Kar heeft, wat mij betreft, bitter weinig présence. Oogt het eerste moment niet uitgebalanceerd, zeker als je 'm ietwat van langs voor ziet: die supersmalle banden vooraan helpen écht niet om de kar sérieux te geven. Voor de rest véél te verspielt van design voor mij. Ik blijf het echt 'n draak van een auto vinden, qua looks.

Er stonden er 2-3 in Spa vorig weekend. Hij ziet er veel "fijner" uit IRL dan op het salon ofzo. (Een Lambo ziet er dik en plat uit, en deze had daar ook wel wat van als je zie zo zag opgesteld staan op het salon, maar IRL vermagert hij serieus precies). En de banden zijn idd een serieuze dooddoener qua styling, hoewel bandenmaat altijd "form follows function" zou moeten zijn op een sportwagen, maar het past gewoon niet, zo lijkt het wel.

• 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid