Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...
Geplaatst:

Is dit sneller dan zo'n Tesla?

• 1 jaar later...
Geplaatst:

gabura_003-L.jpg

gabura_001-L.jpg

vreemde keuze om het blok voorin te leggen. vanachter zal niet zoveel plaats zijn zeker?

Geplaatst:

achteraan is er plaats genoeg voor de driepitter van Mini, en dat steekt al goed vol + issue om zo'n blok gekoeld kregen.

• 3 maanden later...
Geplaatst:

bmw-ac-schnitzer-acs8-sport-c84043003201

ik wist niet dat akrapovic hier ook een setje voor had

• 1 maand later...
Geplaatst:

bmw-ac-schnitzer-acs8-sport-c84043003201

ik wist niet dat akrapovic hier ook een setje voor had

Met aangepaste luidsprekers?
Geplaatst:

Onlangs deze gekruist toen ik zelf met een i8 onderweg was, hoorde toch niet veel bijzonders :D

Geplaatst:

hebben die eigenlijk  luidsprekers of een soort van versterking

want paar dagen geleden kwam er hier een I8 voorbij, en ik verschoot wel ,omdat die toch een ietwat sportieve ronk had.

Geplaatst:

Normaal geen grote fan maar dat geel staat fantastisch. :o

Geplaatst:

hebben die eigenlijk  luidsprekers of een soort van versterking

want paar dagen geleden kwam er hier een I8 voorbij, en ik verschoot wel ,omdat die toch een ietwat sportieve ronk had.

Daar ligt ook een verbrandingsmotor in he...

Geplaatst:

Daar ligt ook een verbrandingsmotor in he...

idd mijn euro viel na mijn post ook. want had eerst de vergelijking met een tesla geschreven, maar die ballon gaat dus niet op.

• 2 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 10 maanden later...
Geplaatst:

Vandaag de Roadster mogen voorgesteld krijgen in Brussel. Leuk daksysteem. Kost wel een noot...

Geplaatst:

Echt een auto voor posers. Voor als de coupé nog niet genoeg de aandacht trekt ...

Geplaatst:

Beetje wel ja. 160k ook, mja. Koop je wel wat voor...

Geplaatst:

Snap toch niet dat BMW zich met zoiets bezig houdt in plaats van een echte sportwagen/vlaggenschip uit te brengen. Zo een hybride roadster heeft toch niet meer veel te maken met Freude am fahren 

Geplaatst:

Als je ziet waar ze hun racewagens op baseren weet je genoeg.

Vroeger was dat (een zwaar gemodde, ok :D ) Z4. Dat houdt nog ergens steek.

Tegenwoordig is het een 6, en voor de WEC zijn ze bezig aan een 8 in GT trim ... 

Maar het trackwapen voor klanten bij BMW is dan wel de M4 GTS. Begrijpe wie kan.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
4 minutes ago, Tom Bentley said:

Zo'n i8 rijdt toch goed of vergis ik mij?

Dat rijdt idd niet slechter dan een 330i.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
24 minutes ago, Ambi said:

Snap toch niet dat BMW zich met zoiets bezig houdt in plaats van een echte sportwagen/vlaggenschip uit te brengen. Zo een hybride roadster heeft toch niet meer veel te maken met Freude am fahren 

Zou het?

Het spel zou nog beter marcheren met enkel elektromotoren en een fatsoenlijk batterypack.

Geplaatst:

Wooter stop toch eens met dat  elektro gedoe te prediken he, ik dacht eerst dat dat wel na een paar weken over zou gaan als het nieuwe eraf was maar het loopt echt de spuigaten uit. Jij bent vooral heel erg goed in jezelf dingen wijs maken me dunkt.

• Vind ik leuk 5

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid