jan.van.gent 4.959 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Die putten, tjah, die hollander hé...Zijn argument is al altijd: als hij dat opvult, wordt dat aanzien als een extensie van het parcours en ligt men dan dat grind op het parcours te driften. Nu, bij groepen zoals dit en Bimmerboard is dat natuurlijk niet het geval, maar 95% van de tijd rijden daar enkel barrels rond en die gaan idd liever in het grind liggen te drappen, ook al is er een put van 10 cm, dan hun drift af te breken. Klote dat ik er niet kon bij zijn, al 3 dagen ziek thuis. Had nochtans ferm zin om de E28 terug scheef te zetten, en hamburgertjes te bakken etc. Hopelijk niet al te veel schade aan de csl. Wel jammer dat zo'n zaken altijd vrij in het begin gebeuren (asserti bocht, dit,...) Zou bij de briefing het eventueel helpen een kaart te tonen en elke bocht wat toe te lichten? Had het iets uitgehaald had lefty op voorhand geweten dat die tarmac daar achteraan spek glad is en je al gaat schuiven bij 5 km/u? Nuja, beste is nog altijd eerste rondjes nagenoeg niets scheef pakken en beetje bij beetje de boel aanvoelen, liever wat trager opbouwen, dan er uit gaan met een knal. Maar de beste stuurlui staan altijd aan wal natuurlijk Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Hopelijk niet al te veel schade aan de csl. Wel jammer dat zo'n zaken altijd vrij in het begin gebeuren (asserti bocht, dit,...) Zou bij de briefing het eventueel helpen een kaart te tonen en elke bocht wat toe te lichten? Had het iets uitgehaald had lefty op voorhand geweten dat die tarmac daar achteraan spek glad is en je al gaat schuiven bij 5 km/u? Nuja, beste is nog altijd eerste rondjes nagenoeg niets scheef pakken en beetje bij beetje de boel aanvoelen, liever wat trager opbouwen, dan er uit gaan met een knal. Maar de beste stuurlui staan altijd aan wal natuurlijk Ik had een instructeur aan boord, ik denk dat die wel kan beamen dat het zeer rustig ging. Echter, tenzij je er uit getikt wordt is het altijd de schuld van diegene die aan het stuur draait. Het feit dat ik de enigste idioot ben die die greppel induikt bevestigt dat alleen maar. Quote
Bocky 8 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Ik had een instructeur aan boord, ik denk dat die wel kan beamen dat het zeer rustig ging. Echter, tenzij je er uit getikt wordt is het altijd de schuld van diegene die aan het stuur draait. Het feit dat ik de enigste idioot ben die die greppel induikt bevestigt dat alleen maar. Zeer spijtig vooral Was nog de laatste dingen in orde aan het brengen als ik je dikke car zag binnenkomen op een aanhanger... Altijd spijtig en het kan altijd en iedereen gebeuren. Het feit dat het vroeg op de dag was ( Eerste Stint... ) en zo ver bollen was maken het alleen maar erger. Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Het had iets later mogen gebeuren inderdaad, in zoverre je over "mogen" kan spreken. Een serieus moment Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Het had iets later mogen gebeuren inderdaad, in zoverre je over "mogen" kan spreken. Een serieus moment Toen ik ter plekke kwam vond ik dat je het nog vrij goed opnam eigenlijk Ik vind je CSL echt wel een dik kraam eigenlijk, de zilveren velgen staan hem beter dan de kleur op porkie z'n kist imo. Als dat nu toch maar eens manueel kon zijn en 25k ofzo kosten, dan had ik een nieuw doel in het leven. De na-foto's zal ik maar voor mezelf houden. Nog ééntje van porkie om het af te leren. 1 Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Toen ik ter plekke kwam vond ik dat je het nog vrij goed opnam eigenlijk Ik ben nogal berustend op zo'n momenten, ter plekke een potje huilen en je haren uittrekken helpt ook weinig... Ook leuk om thuis te komen na zo'n moment en op totale desinteresse te stoten...'Ai dat is wel jammer...zeg, voor Sinterklaas hé, gaan we dan...' 4 Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Hier nog bewijs van het aanééndriften van de 2 loodsbochten, met dank aan @@GDV007 3 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Die putten, tjah, die hollander hé... Zijn argument is al altijd: als hij dat opvult, wordt dat aanzien als een extensie van het parcours en ligt men dan dat grind op het parcours te driften. Nu, bij groepen zoals dit en Bimmerboard is dat natuurlijk niet het geval, maar 95% van de tijd rijden daar enkel barrels rond en die gaan idd liever in het grind liggen te drappen, ook al is er een put van 10 cm, dan hun drift af te breken. Klote dat ik er niet kon bij zijn, al 3 dagen ziek thuis. Had nochtans ferm zin om de E28 terug scheef te zetten, en hamburgertjes te bakken etc. Hopelijk niet al te veel schade aan de csl. Wel jammer dat zo'n zaken altijd vrij in het begin gebeuren (asserti bocht, dit,...) Zou bij de briefing het eventueel helpen een kaart te tonen en elke bocht wat toe te lichten? Had het iets uitgehaald had lefty op voorhand geweten dat die tarmac daar achteraan spek glad is en je al gaat schuiven bij 5 km/u? Nuja, beste is nog altijd eerste rondjes nagenoeg niets scheef pakken en beetje bij beetje de boel aanvoelen, liever wat trager opbouwen, dan er uit gaan met een knal. Maar de beste stuurlui staan altijd aan wal natuurlijk Die hollander moet die putten niet vullen met grind maar met beton. Een kloeke curbstone die in ruw beton zodat je daar wat kan gaan leunen als je echt breed gaat, en meteen ook grip heb om de goeie richting uit te gaan. Die plaats is ook meteen de smalste plaats van het parcours denk ik. Jan kan ik volledig volgen. Ben zelf ook groot voorstander om het zachtjes aan op te bouwen. Bij het begin van de dag heb ik 2 rondjes amper gedrift, dan beginnen op de trage gemakkelijke bochten en zo uitbreiden, voelen hoe de grip is en hoe de auto zich gedraagt. Ik heb niet het lef om direct erin te knallen en alle meters scheef te gaan. Zelfs bij het begin van de andere sessies in de loop van de dag, doe ik het eerste rondje rustig. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Hier nog bewijs van het aanééndriften van de 2 loodsbochten, met dank aan @@GDV007 Haha! Super! 7000 toeren trappen, volgende vitesse nemen. *op z'n vlees en bloed's* "Gij zijt nogal ne keirel he" 1 Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Haha! Super! 7000 toeren trappen, volgende vitesse nemen. *op z'n vlees en bloed's* "Gij zijt nogal ne keirel he" Thanks man! Jij had anders ook wel een zeer nette driftstijl. En uw E30 klinkt enorm goed! Als ik in de limiter ga doet de MX5 trouwens iets van een 7800 toeren... Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Ik ging da nie kunnen, mijn auto ging da nie kunnen en ik had er feitelijk geen zin in na al wat er al gebeurd was. Ik heb me super geamuseerd, de kar heeft da ne gansen dag goe gedaan, ne vollen tank leeggereden en zelfs @@Asserti vond de 190 best OK Superdagje dus met veel leutige mensen en super vervoer van coudron transport Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Net eens olie gepeild trouwens, stond op max. niveau bij vertrek en heeft na een hele dag driften (geen enkele sessie overgeslagen) ongeveer 0,1 liter olie verbruikt... Toch vrij sterk voor een blokje met 262k kilometers en constant volle belasting. Had toch wel verwacht dat hij een half litertje verbruikt ging hebben. Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Denniske inderdaad meermaals die bochten aan elkaar zien rijgen 1 Quote
///NFSThunder 208 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Bedankt dave, manos, gio, etc. om dit mogelijk te maken. Het deed deugd van heel wat mensen nog eens terug te zien. Doet me goesting krijgen in wat meer meetings. Echt wel spijtig van je kar Lefty. het blijft een mooi zicht die van jou en porker naast elkaar te zien. Onze pa had door je incident ook wel de schrik een beetje te pakken en was zeer voorzichtig. Het blijft wel een gevaarlijke plaats om te "leren" driften net door al die valkuilen/stalen deksels. Ook die 2 lange linksen vraagt al wat driftsnelheid om mooi te nemen. Ik heb me rot geamuseerd! Het was wat wennen aan het snappy karakter van de e46/michelins maar eens onder de knie ging het wel goed. Enkel het aaneenrijgen van die dubbele linksen lukte me net niet. Ik maak net iets te veel snelheid dan in de 2e bocht. Voor de rest veel progressie gezien bij zo goed als iedereen. Topdagje Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Ging goed bij u, 2 stintjes meegereden en vooral die overgang/lastwissel was nice & smooth. Goed bezig! En dat vertrouwen bij uw pa zal wel komen na een tijd...dat hij zich daar maar niet te veel zorgen over maakt. Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Enkel het aaneenrijgen van die dubbele linksen lukte me net niet. Ik maak net iets te veel snelheid dan in de 2e bocht. Even links bijremmen, moest ik ook doen in de 2e bocht Quote
///NFSThunder 208 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Ging goed bij u, 2 stintjes meegereden en vooral die overgang/lastwissel was nice & smooth. Goed bezig! En dat vertrouwen bij uw pa zal wel komen na een tijd...dat hij zich daar maar niet te veel zorgen over maakt. Ben blij dat ik je toch even de miserie van de dag kon doen vergeten. We hebben er een jaar geleden ongeveer ook gestaan en weet hoe het voelt. Bittere pil op de moment maar komt goed. Even links bijremmen, moest ik ook doen in de 2e bocht Heb niet echt de ambitie om het om m'n palmares te hebben maar wou het toch even proberen Quote
///Mot 24 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Wel 2x klote omleidingen gehad, zowel heen als terug man man. Terugweg was nog erger, in Eindhoven viel gewoon niet richting Antwerpen te rijden... Daar heb ik de bal op de teruweg serieus misgeslagen. Het was een leuk dagje, Een mooie verscheidenheid aan auto's ook , eens wat anders dan alleen BMW's Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Heeft er iemand een driftpic van de peugeot? Quote
Sega 346 Geplaatst: 24 november 2013 Auteur Geplaatst: 24 november 2013 Heel even kort... Het was een schitterende dag! Dat was duidelijk. Ik heb ook veel vorderingen gezien tijdens de dag door... De namiddag is het gevaarlijkste moment en toch is alles prima verlopen! Erger nog... Meerdere zeer mooie en gecontroleerde drifts gezien van velen! Blijkbaar moet er elke editie een pechvogel aanwezig zijn...? Dat was Lefty... Echt zoooo spijtig! Ik heb zowat de gehele dag met je meegevoeld. Al een geluk is het niet al te erg en vrij makkelijk op te lossen. Niets van permanente schade. De instructeur die je vergezelde (Bwati) was er evengoed van aangedaan. Hij voelde zich zelfs schuldig. Als ik zijn uitleg hoor, onterecht. Je was zeer rustig begonnen. Kortom... Volledig zoals het hoort en dat dan toch meemaken... Laat de reacties maar komen! Het doet goed om te lezen wat we goed doen en wat eventueel beter kan. Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Zal ik het maar zeggen, een verdiende bedankt nonkel @@Sega 1 Quote
///NFSThunder 208 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Merci voor organisatie sega. Wel spijtig dat je dan zelf niet kan driften Quote
Sega 346 Geplaatst: 24 november 2013 Auteur Geplaatst: 24 november 2013 Merci voor organisatie sega. Wel spijtig dat je dan zelf niet kan driften Het grote nadeel aan het organiseren van... 1 Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 En 's avonds stond onze behaarde beer alweer achter zijn stoven Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Ik had een instructeur aan boord, ik denk dat die wel kan beamen dat het zeer rustig ging. Echter, tenzij je er uit getikt wordt is het altijd de schuld van diegene die aan het stuur draait. Het feit dat ik de enigste idioot ben die die greppel induikt bevestigt dat alleen maar. Over dat enigste : ik denk dat de meesten daar met de nodige voorzichtigheid gedrift hebben, net omwille van je accident. Ik zeker, en ik heb van een paar anderen hetzelfde gehoord. Wel jammer, want dit waren de bochten waar mij kar "vlot" scheef ging. Bedankt aan de organisatie. Ik heb me goed geamuseerd! Jullie mogen dat nog eens doen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.