C_X 1.557 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Bedankt aan @@PJH en @@Asserti om me de knepen van het vak wat te leren Quote
Miss wax-it 1.265 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 BMW, BMW, BMW, BMW, Dennis , BMW, BMW, Mercedes, BMW, BMW, BMW, BMW, Starlet , BMW, BMW 4 Quote
Miss wax-it 1.265 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Do you see it???? I do... 1 Quote
CAS 8.067 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 BMW blijft dan ook het top merk om te driften. Na Lada zelfs het best verkocht! 1 Quote
Bocky 8 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 BMW blijft dan ook het top merk om te driften. Na Lada zelfs het best verkocht! Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Jup, een mercedes lukt niet zo goed, verdorie veilige bakjes datte mooie foto's. Die ene waarop ik drift wil ik wel Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Stuurt iemand de link van @ 's post door naar Atenza? 1 Quote
mafiacoureuro 8 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Geniale dag!! Zalige organisatie en veel respect tussen de drifters... Heb heel wat volk van het forum meegenomen als passagier, hopelijk hebben zij er ook van genoten.. Het is me een paar keer gelukt om de twee linkse bochten voor de loods in één stuk door te driften, zalig gevoel. @@Alexis was getuige! Ge kunt er wa van ! 1 Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 @@mafiacoureuro Bedankt voor het ritje, ging al zeer vlot voor een eerste driftdag en echt ferme kar met goeie sound! 1 Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Dus gelieve @@PJH , @@Alexis en @@Asserti hier nooit mee te laten rijden. Hahahaha. Ik denk dat ik eens een paar foto's met een jaar vertraging ga posten Quote
Mayonaise 3.182 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Ik denk dat ik eens een paar foto's met een jaar vertraging ga posten Haha zeveraar! Voorspelbare reactie Quote
bt. 7.566 Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 Dikke foto's @ ! Wel geen shots van Slunse? Quote
Philken 154 Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 Idd, heb die ook een keer geraakt. Geen fijn gevoel. stuurkogel(denken we) rechts op kapot gereden Quote
Avantus 8.093 Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 Onderweg met Mayo in de starlet ook 1x meegehad, dachten eerst dat er iets op de baan lag lol. Gelukkig heb ik die put van de hele dag niet meegehad. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 stuurkogel(denken we) rechts op kapot gereden Als je er over drift, klinkt het idd alsof je er iets op stuk rijdt. Ik had ook dat gevoel (hoop dat het niet zo is!) Quote
gl3nn 9.407 Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 Het heeft wat kunnen bezinken. Damn, that was fun 's Ochtends op tijd vertrokken met @@Denniske, @@Gert-Jan en nog een kameraad die met onze servicemobiel Dolf reed.Onderweg ook wat miserie gehad met omleidingen maar gelukkig nog op tijd daar geraakt! Ja wow, daar keek ik al zo lang naar uit en het was écht zwaar de moeite. Korte samenvatting van mijn herinneringen, niet allemaal chronologisch: Voor zo vroeg op de ochtend zware humor met @@C_X tijdens het invullen van het formulier. Dennis met de MX-5 volledig in driftspec en gigantisch dwars. Een waardig einde voor de steelies met shitbanden die toch maar op mijn zolder te lagen rotten. Héérlijk! Gert-Jan die voor een eerste driftdag gigantisch veel vorderingen maakte. Grappig dat ik in mei zelf nog met die kar daar aan het driften was. Ik heb mij kapot gelachen als passagier Zalig om die kar zo terug te zien en dat weer te beleven. De S2000-meet met @@Avantus. Blijft zalig met die kilometerstand! Gezond jaloers ook op de driftskills, gaat tijdje duren voor ik die 2 snelle bochten aan elkaar drift met de mijne. Passagiersritje in de Starlet van @@Mayonaise. Wat een geniaal ding! En maar smijten en alles uit de kast halen om die constant dwars te krijgen. Kennismaking met @@Asserti. Aangenaam! Het enthousiasme van @gewoon_ik, zeker omdat die kist zo moeilijk dwars ging blijkbaar. Wel zalige kar, zo maken ze ze niet meer Het blije weerzien met @@Alexis, still working on the handshake though. Dikke sound van de blauwe E30, klonk verdomme goed Stance van de CSL van @@Porker. Jammerlijke gebeurtenis van @@Lefty, heeft me wel voorzichtig doen zijn op dat achterste stuk. Op een bizarre manier bedankt daarvoor! Korte babbel op het einde met @@Olivierooo, weer een woordje West-Vlaams geleerd. @@quadrifoglio die me bijna aan het uitlachen was met veelvuldig mijn olie peilen. En terecht Maar ik ben paranoia op dat vlak. Passagieren bij @GVD007, damn dat ging goed! Skills. Dubbele bocht aaneendriften alsof het niks is. Ook vet met dat quadcopter ding voor te filmen! Moest ik daarmee vliegen, ik had dat ding door de voorruit van mijn eigen auto gevlogen. Sound van een heel stijlvolle E36 M3 en driftskills van @@Jerain. 'nuff said. Kennismaking met @@Jonass! Volvo 340 for life. Het bijzondere vervoersmiddel van @@CAS. Dikke sound van de Sprinter Fijn weerzien met @@///NFSThunder en vader. Benieuwd naar the return van de E36 binnenkort. Co-ritje graag als dat ooit nog eens zou uitkomen bij gelegenheid. ... (alles wat/wie ik nog vergeten ben) Wat betreft mijn driften zelf: 'zware' aanpassing van een MX-5 naar een S2000. Was wennen. Nu heb ik wel niet met bandendruk gespeeld, wou deze gewoon worden in 'normale' omstandigheden. Very rewarding als het allemaal goed lukt! Héérlijk gedrift! Wel 1x hard van de baan gegaan na het technische stukje achteraan. Modder galore! Ik kan me geen betere manier inbeelden om dit automotive jaar af te sluiten. De S2000 gaat vandaag op stal voor de winter. Na zaterdag wel volledig overtuigd van mijn keuze, iets wat ik daarvoor nog niet 100% had. Waarvoor dank. Natuurlijk dank aan @@Sega en zijn trouwe helpers om alles voor ons zo fijn te regelen. Ik wil weer! Hopelijk voor herhaling vatbaar. Binnenkort eens een compilatie maken van mijn GoPro-beelden. 5 Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 @@gl3nn Bedankt voor het oproken van uw banden! Houden we ze nog bij? De staaldraad komt er namelijk nog niet door... 2 Quote
gl3nn 9.407 Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 @@gl3nn Bedankt voor het oproken van uw banden! Houden we ze nog bij? De staaldraad komt er namelijk nog niet door... Allez dan, we zullen daar nog eens een fijn filmpke van maken Quote
quadrifoglio 3.641 Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 @@quadrifoglio die me bijna aan het uitlachen was met veelvuldig mijn olie peilen. En terecht Maar ik ben paranoia op dat vlak. @@gl3nn rijdt na z'n stint binnen, motor afzetten en peilen. Voor de start van de volgende stint nog eens de motorkap openen, opnieuw peilen. En dat de ganse dag Zoals gegezegd, gij verbruikt meer olie met het peilen dan met het rijden Desondanks, bedankt voor het passagiersritje. Zelfs dan merk je dat zo'n S2k heel anders rijdt/drift dan een MX5. En ook een dikke merci aan @gewoon_ik! Was een hele aanpassing na een passagierritje in de S2000, maar evenzeer plezant en grappig om te zien. Heb gisterenavond het quadcopter-filmpje laten zien aan papa, zat eerder ongeïnteresseerd te kijken tot plots: "och godverdoeme, ziet die daar gaan met zenne ouwe Mercedes!" 3 Quote
Philken 154 Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 iemand al gemerkt dat de datum op de SEd sticker morgen is? Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 @@gl3nn rijdt na z'n stint binnen, motor afzetten en peilen. Voor de start van de volgende stint nog eens de motorkap openen, opnieuw peilen. En dat de ganse dag Zoals gegezegd, gij verbruikt meer olie met het peilen dan met het rijden Ergens wel terecht hoor. Al moet hij nu ook niet gaan overdrijven @gl3nn: vergeet vooral je oliefilter niet te controleren! Als die loskomt heb je pas echt dikke fun Of het diff dat uiteen knalt. Verdere vaak voorkomende mankementen kan ik me even niet bedenken Quote
Philken 154 Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 Ergens wel terecht hoor. Al moet hij nu ook niet gaan overdrijven @gl3nn: vergeet vooral je oliefilter niet te controleren! Als die loskomt heb je pas echt dikke fun Of het diff dat uiteen knalt. Verdere vaak voorkomende mankementen kan ik me even niet bedenken ik wel: wiel dat je voorbij drift.... Quote
gl3nn 9.407 Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 iemand al gemerkt dat de datum op de SEd sticker morgen is? Jup. Zijn we? 1 Quote
Olivierooo 10 Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 Wat een zalig dagje! In de voormiddag hadden we heel wat moeite om onze SLUNSE dwars te krijgen. Vooral bij de bochten aan hogere snelheid. Onderstuur was bijna het enige wat de E46 in zich had.. Gelukkig waren er genoeg kenners aanwezig en konden we tijdens de middagpauze onze set-up aanpassen. In de namiddag ging het enorm goed dwars! 8) Als chauffeur heb ik weer een pak bijgeleerd. Vooral de reflex, snelheid van uitvoering en op alle tijde de positie van uw wielen weten staan zijn van enorm belang. Ik wil de organisatie bedanken voor de spetterende dag! Het was leuk weer eens bij een evenement te zijn. Ik hoop dat er nog veel driftdagen mogen volgen en een paar foto's van SLUNSE in actie! Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 ik wel: wiel dat je voorbij drift.... Specifiek S2000? Op mijne weet ik dat ooit een bout dienst weigerde op een trackday en dat de vorige eigenaar alles naar de kloten geholpen heeft en een nieuwe hub heeft kunnen laten steken En laatst ontdekte ik op de mijne dat 1 wielbout los aan't komen was Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.