Ga naar inhoud

Rally Nieuws

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
16 uur geleden zei Le Capri Mauve:

Als Neuville alles gaat beginnen winnen gaat het rap tegensteken zulle!

Op welke manier dan? Een verschil van 0,7sec is wel zeer klein, veel spannender kan het niet meer :P 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

NEU heeft super gereden en Evans uiteraard ook. Spannend tot het einde :party: 

Geplaatst:
11 minuten geleden zei dragonfly:

Op welke manier dan? Een verschil van 0,7sec is wel zeer klein, veel spannender kan het niet meer :P 

Grapjen eh. Het is inderdaad heel spannend op die manier. Bijna lijk de Lemond/Fignon finale de de tour. 

Geplaatst:

chris meeke is er tweemaal hard afgegaan. éénmaal op KP4, waarna de auto terug is opgebouwd, en dan later op KP14. definitief toen. wat niet zo verwonderlijk is als ge deze foto ziet ...

CHRIS_MEEKE_ARGENTINA_SS14_PICASA.jpg

• Vind ik leuk 1
  • 3 weken later...
Geplaatst:

het ligt weer heel kort bij elkaar in portugal. eerste zes binnen 18 seconden na negen kp's.

Geplaatst:

Rally van Portugal was pure reclame voor het WRC! 

• Vind ik leuk 1
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Sardinië was gisteren anders ook goed om de suspense erin te houden.

Neuville komt wat dichter bij Ogier en we kregen een 5de winnaar op 7 rallies. :)

Wel straf dat Meeke van kant gezet wordt. Hij heeft de rijstijl van zijn mentor maar heeft duidelijk niet door dat de tijden dat je 9 autos mocht platrijden op 14 rally's voorbij zijn :fp: 

Geplaatst:

Niemand die richting Ieper trekt volgende week? Dit jaar niet meer tellend voor het ERC, maar voor het Brits kamioenschap.

Met een 36 R5 wagens en een handvol snelle Evo's & GT's is het toch de moeite denk ik dan.

Niet de gekendste namen (alhoewel, Neuville en Bouffier :P ) aan de start maar wel veel spektakelmannen van over 't kanaal.

Hopelijk blijven ze er lang in....

Geplaatst:
9 uur geleden zei Vanni:

Niemand die richting Ieper trekt volgende week? Dit jaar niet meer tellend voor het ERC, maar voor het Brits kamioenschap.

Met een 36 R5 wagens en een handvol snelle Evo's & GT's is het toch de moeite denk ik dan.

Niet de gekendste namen (alhoewel, Neuville en Bouffier :P ) aan de start maar wel veel spektakelmannen van over 't kanaal.

Aanwezig.

Geplaatst:
21 uur geleden zei Vanni:

Sowieso aanwezig! Ik kijk er naar uit!

Zou graag enkele KP's afrijden om de goeie punten te kennen, maar zal er de tijd niet voor hebben vrees ik.

Geplaatst:
On 6/13/2017 at 11:07 AM, Vanni said:

Yep. Alleen ga ik die weer vanin het perscentrum volgen vrees ik. De service. 

Geplaatst:

We gaan zonnecrème mogen meenemen naar Ieper komende dagen :D

Hopelijk op zaterdag eens een korte regenbui, kwestie van er de spanning wat in te houden!

Ik verwacht een walk-over van Neuville, áls de Hyundai betrouwbaar blijft.
Voor P2 hoop ik op een spannende strijd tussen Princen, Abbring en Verschueren als outsider.
Van Bouffier weet ik niet goed wat te verwachten.
De talrijke Britten zie ik niet onmiddellijk een rol van betekenis spelen.

Jammer dat PSA hun WRC-poulins ook geen zijstapje in deze rally laten doen. Ik had graag een duel gezien tussen Neuville en Lefebvre.
Hoe die laatste vorig jaar reed voor zijn opgave... :inlove: 

Geplaatst:

WTF zie ik nu net in de deelnemerslijst?

5 Britten aan de start met een Land Rover Wolf XD !!?? WTF is dat? :o 

Geplaatst:

Demonstratiefilmke rallytechniek over links moduleren op gravel terwijl ge rechts gewoon gas blijft geven.

Geplaatst:

Wie is gisteren naar Boezinge geweest?

Moet zowat de eerste keer in mijn leven zijn dat ik niet in de plaats van die piloten en hun co's had willen zijn.
ZO WARM!! Ik zag er daar zitten met hun overal, muts, helm, handschoenen,.... aanschuivend aan de start. Sommige van die gasten waren kletsnet, hadden een bloedrode kop! Dat zou mijn concentratie niet ten goede komen! :o 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Was ook aanwezig in Boezinge. Bloedheet inderdaad. Rond 11 uur bij naar huis gaan nog steeds 27 graden.

Geplaatst:
Op 21 juni 2017 om 09:17 zei Maxime S:

WTF zie ik nu net in de deelnemerslijst?

5 Britten aan de start met een Land Rover Wolf XD !!?? WTF is dat? :o 

Benader die gasten maar eens en vergeet je petje niet af te nemen.

Geplaatst:
14 uur geleden zei Gastje:

Benader die gasten maar eens en vergeet je petje niet af te nemen.

Ok, maar wat is de bedoeling?

Heb ze gisteren zien passeren in Nieuwkerke. Vrij hilarisch eigenlijk. Cool om te zien, maar ik snap niet wat dat in een asfalt rally doet?? :D

Geplaatst:
4 uur geleden zei Maxime S:

Ok, maar wat is de bedoeling?

Heb ze gisteren zien passeren in Nieuwkerke. Vrij hilarisch eigenlijk. Cool om te zien, maar ik snap niet wat dat in een asfalt rally doet?? :D

Enorm diep door de koorden gaan he :biggrin:

Geplaatst:

Zouden het geen oorlogsinvaliden van race2recovery zijn?

Geplaatst:

't Zit er al op voor Neuville :( 

neuvillecrash.jpg

neuvillecrash2.jpg

19400441_10155480743119507_743818495201328027_o.jpg

19420903_10155480759969507_172676131271875287_n.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid