Ga naar inhoud

De lelijkste BMW


  

64 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke bmw vind jij het lelijkste?

    • x6
      11
    • 5GT
      18
    • 1 serie
      6
    • X1
      12
    • I3
      17


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

We weten het allemaal, de gloriejaren van het grote BMW zijn voorbij. Niet alleen hebben ze het M label verloochend en maken ze nu auto's 'voor een breder publiek', maar ze zijn nu ook steeds vaker afgrijselijk lelijk. Daarom deze vraag: welke BMW vind jij het lelijkste?

 

 

Geplaatst:

Voor mij is dat de 5GT gevolgd door de X6. Allebei draken van auto's...

  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

X1. Dat trekt nu eens echt nergens op.

Ik zou 'm nog niet cadeau willen, tenzij ik 'm door mag verkopen.

Gast caoimhin
Geplaatst:

X6 heb ik moeten leren appreciëren, nu vind ik dat een knappe wagen. De 1-reeks is afgrijselijk, net als de GT-reeksen.

Geplaatst:

Kotslelijk.

 

64452_10200369579656673_1665365930_n.jpg

1 foto was noodzakelijk om een beeld te vormen bij de kwestie, gelieve ons te besparen van meer beeldmateriaal

Geplaatst:

x1 overduidelijk. De 5gt heeft nog een knappe neus, enkel die kont trekt op niets.

Geplaatst:

Ik twijfel tussen de 1-serie met M-sport of de 3GT.

Geplaatst:

Je kan maar op eentje stemmen? :huh:

 

De X6 dan maar.

Geplaatst:

3gt valt mee, 5gt is minder, de x1 ook, maar in die 3 wil ik wel nog gezien worden. DE kroon op het werk is voor mij de 1. die was knap, en hebben ze volledig verkracht met de fl.

Geplaatst:

Weet niet goed of ik dit nu de lelijkste of de koddigste bwm moet vinden:

:D

post-410-138277527112_thumb.jpg

Geplaatst:

De 3 GT. Maar die staat niet in je poll.

 

Wat een kut poll dus.

  • Vind ik leuk 3
Geplaatst:

De 3 GT. Maar die staat niet in je poll.

 

Wat een kut poll dus.

 

De 3 GT staat ook bij niet hoog. Er zit erg weinig karakter in het design.

 

Is ook de reden waarom ik hier voor de 1 stemde. Niet dat hij "lelijk" is, maar de 5GT, X6, etc hebben allemaal een uitgesproken design waar je vóór of tégen bent. De 1 is een kleurloos design dat zo uit Korea of China zou kunnen zijn weggereden en waar met dan twee niertjes en een BMW logo heeft opgeplakt.

Geplaatst:

De 5 GT :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik was aan het denken een 'lelijkste audi poll' te doen, maar ik verwacht een ex aequo.

Geplaatst:

3 GT is wat on-bmw-achtig, zitten monovolume-trekjes in... maar ik vind 'm niet écht lelijk eigenlijk. 5 GT heeft dezelfde trekjes maar is veel lomper, die smaak ik minder.

 

 

X1 staat absoluut aan de kop voor mij, gevolgd door de 1-serie (louter en alleen door het front) en de X6.

Geplaatst:

Wel opmerkelijk dat de i3 hier zo gespaard wordt :D is dat omdat we ons daar nog niet aan hebben hoeven te ergeren in het straatbeeld?

 

i3 heeft wel wat cuteness, en door de techniek die er achter zit vergeef je 'm misschien ook meer.

Geplaatst:

Moeilijk, ging eigenlijk tussen ze allemaal... Toch maar X6 gekozen. Hoort het meeste thuis in willen maar niet kunnen.

Geplaatst:

Met de X6 heb ik over de jaren leren leven. Maar de 5 GT is echt gatlelijk. Dat geldt ook voor de X1 :down:

Geplaatst:

Beste

 

Er staat een fout in je poll.

 

Het moet zijn

'welke BMW vind jij het lelijkst'

OF

'welke BMW vind jij de lelijkste'

 

Mvg

Geplaatst:

Beste

 

Er staat een fout in je poll.

 

Het moet zijn

'welke BMW vind jij het lelijkst'

OF

'welke BMW vind jij de lelijkste'

 

Mvg

heb je daar een bron van?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid