Ga naar inhoud

De lelijkste BMW


Gast

  

64 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke bmw vind jij het lelijkste?

    • x6
      11
    • 5GT
      18
    • 1 serie
      6
    • X1
      12
    • I3
      17


Aanbevolen berichten

Ik vind 'm binnenin ook best OK, méér dan dat zelfs.

 

Maar die buitenkant, WTF?!? Géén lijn zit erin, of veel teveel, whatever, en dan die zielige wieletjes met convexe velgen en fietsbandjes, aaaargh my eyes... In 't echt is 'ie werkelijk misselijkmakend, vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

X1 slecht rijden? Als een boot door de bochten? 

Dat is helemaal anders dan mijn ervaringen. 

 

 

Kom op, neem het op voor de X1, dit is je moment!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niet wat iedereen tegen de 5GT heeft. Mits de juiste aankleding vind ik dat een van de meest klassevolle wagens van dit moment.

 

 

Misschien omdat de lijn in profiel even sexy is als die van de gemiddelde Ssangyong monovolume?

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat je dan een 5gt hebt:D

Vrienden van ons hadden altijd een 750i en nu een 5gt, waarom? Omdat de gt iets hoger zit dan een gewone, en je meer luxe ( plaats ) hebt de instap is iets gemakkelijker maar niet zo hoog als een X,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke "dubbele" koffer ook :D

 

eurp_0911_04_o%2Bbmw_5gt%2Brear_hatch.jp

Makkelijk als je een lage garage hebt.

Die foto toont imo ook wel wat er mis is met 5GT, want zonder dat kofferpaneel is dat best pruimbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind ik ook. Gaat nooit schoonheidswedstrijden winnen, da's duidelijk, maar (als je even afstand neemt van de Jokkelin Chapman doctrine dat alles wat meer weegt dan 60% van het hoogstnodige om oerend hard over bochtige wegen te kunnen scheuren, in- maar dan echt inslecht is) dat is een verrassend volwaardige auto die, gegeven de "juiste uitrusting", zeker niet iets is waar je je voor moet schamen om erin gezien te worden (vind ik). Eigenlijk is dat een beetje als de R-klasse van Mercedes-Benz, alleen is die laatste nog enkele categorieën lelijker (terug: vind ik).

 

Ik hoopte dat die karren door hun (op vnl. autofora) verguisde looks wérkelijk slecht zouden liggen op de 2e handsmarkt, en die dingen dus supercheap te kopen zouden zijn ... en dan zou ik dat zeker overwogen hebben (net zoals een R-klasse trouwens). Maar niks is minder waar: die dingen blijven hun waarde even goed/slecht ('t is maar hoe je 't bekijkt) houden dan gewone '5. Hmm. :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Looks zijn overrated. Dat zeiden ze trouwens ook over de Z3M destijds, en kijk nu.

Over 15 jaar zal je zien dat een gelijkenis trekken tussen de Z3 coupé (en M Coupé) en de gewone '1 2nd gen serieus mank loopt :-) ... een M135i zal nooit de cultstatus bereiken van een MQP.

 

Maar 't klopt: wat vandaag lelijk is, is morgen wannahave, en vice versa enzovoort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Looks zijn overrated.

 

Kijk maar naar de 5 GT.

 

Als een ander merk een gedrocht uitbrengt met alle luxe en toeters en bellen wordt dat genadeloos afgeschoten, edoch bij BMW is dan ineens de look compleet irrelevant want de auto "doet wat hij moet doen ongelofelijk goed".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Looks zijn overrated. Dat zeiden ze trouwens ook over de Z3M destijds, en kijk nu.

Z3M was een love it or hate it ontwerp... voor veel mensen afschuwelijk, maar er waren ook veel liefhebbers die hem oprecht vanaf het begin reteknap vonden (waartoe ik mezelf reken). En bij de eerste groep zaten er dan nog heel wat mensen voor wie het concept gewoon een lange rijpingsperiode nodig had omwille van het vreemde profiel, maar eens ze ze zich daar over gezet hadden...

 

Ik betwijfel of je kan stellen dat er mensen rondlopen die een M135i eveneens oprecht knap vinden. De lelijkheid van de neus zwakt wel af naarmate je de rijeigenschappen gaat appreciëren, maar da's nog steeds geen vergelijk met een Z3MQP.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdorie moeilijke keuze......... als je dat lijstje ziet hebben ze de laatste tijd serieus hun best gedaan :D

 

Eigenlijk de I3 maar die rijdt nog niet echt rond, dus valt de 5GT in de prijzen al is het met fotofinish

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid